דף הבית בניין ואחזקה בית חכם מצלמות אבטחה- חובה בכל בית, חנות ועסק !
מצלמות אבטחה- חובה בכל בית, חנות ועסק !
ניסים סבג 09/11/14 |  צפיות: 12719

בעידן בו שקיפות היא מילת מפתח וכבר אין שום סודות. התקשורת ישירה וחושפת, רשת האינטרנט מציפה מידע והאדם הורגל לכך שהכול פתוח, נגיש וחשוף, לא נשאר כמעט תחום שאינו מעביר מידע ובזמן אמת- ובוודאי שימוש במצלמות אבטחה בכל חנות, בית פרטי, עסק או מקום עבודה.

בעבר היה מחירן של מצלמות אבטחה גבוה מאוד וזמין "לעשירים בלבד", בעלי בתים פרטיים, עסקים וכו'. מאז שמחירן של מצלמות אבטחה ירדו וטכנולוגיית השימוש בהן הפכה לפשוטה וזמינה, השימוש שלהן הפך להיות המוני כאשר מתבצעת התאמה בין המצלמה לבין המטרות שלשמן היא מוצבת.

מעבר לתרומתן של מצלמות אבטחה לשירות הביטחון, משטרת התנועה והמשטרה בכלל, גם האדם הממוצע מבין היום את תרומתן של מצלמות אבטחה לשימוש אישי. מצלמות אבטחה מעבירות מידע, מתעדות ובזמן אמת כל תרחיש ומעניקות תחושת בטחון במצבים בהם בני משפחה מודאגים מחדירת זרים לביתם או למשפחה ומבקשים לוודא, לאמת או לבטח חששות מסוגים שונים.

הצבת מצלמות אבטחה נסתרות למשל נמצאת בשימוש רב ומוגבר בבתיהם של קשישים אשר מטופלים ע"י מטפל ומשפחתם רוצה לעקוב אחר המתרחש איתם, כמו גם הצבת מצלמות אבטחה נסתרות במעונות ילדים, ויש היום הרבה מאוד הורים שאחד הפרמטרים שקובעים את רישום ילדיהם לגן מסוים, הוא נוכחותן של מצלמות אבטחה נסתרות במקום.

בשוק מצלמות האבטחה קיימים סוגים רבים של מצלמות ולשימושים שונים. מצלמות אבטחה IP, הינן מצלמות הנקראות גם מצלמות רשת, הן מצלמות אבטחה אלחוטיות במעגל סגור, עם יכולת צילום דיגיטלית ברמה גבוהה מאוד, המתחברות לרשת האינטרנט, וניתנות לצפייה גם דרך ניידים חכמים ואינן ן דורשות חיבור ישיר למחשב.

מצלמות אבטחה PTZ הן מצלמות אבטחה ממונעות הניתנות לשליטה מרחוק, ומעבירות נתונים לעמדת בקרה, גם מטלפון נייד.

עוד בתחום מצלמות אבטחה, מצלמות נסתרות המשווקים במגוון של דגמים ועיצובים, רובם נועדו להסתרתן ולטשטוש קיומן בכלל כלשהו, וגם מיקום התקנתן הוא חסוי ונסתר כמו למשל בתוך שקע חשמל, גלאי עשן או אזעקה, בתוך שנאי חשמל בצורת נחש עם מיקרופון, בתוך עינית לדלת ובעיצובים שונים שנראים כמו פריטים תמימים שימושיים, אך מותקנת בהם מצלמה נסתרת.

מצלמות אבטחה נסתרות פועלות באמצעות תוכנת מחשב או אפליקציה והן נסתרות וסמויות כאמור מן העין.

מצלמות אבטחה מסוג צינור, הן מצלמות שצורתן מזכירה "צינור" והן נראות כמו מנורות קיר.

מצלמות אבטחה מסוג גוף משמשות לצילום ממרחקים גדולים, לצילומי תקריב ויש להן תוצאות איכותיות מאוד. יש בהן אפשרות להתאמת העדשה לתנאי התאורה, מרחק הגוף וכו'.

בתוך משפחת מצלמות אבטחה גוף ישנן כמה קטגוריות המתאימות לצילומים שונים כמו לצילום יום, מצלמות אבטחה גוף אינפרא לצילומי יום ולילה. מצלמות אבטחה גוף עם עדשות זום ממונעות ומצלמות אבטחה גוף עם רזולוציה גבוהה בעיקר לצילומי תקריב.

מצלמות אבטחה מהנפוצות ביותר היום, הן מצלמות כיפה ומשום גודלן הקטן יחסית, ניתן להתקינן בכל מקום והן נמצאות בשימוש מוגבר בבתים פרטיים, בניינים, בתי עסק, חנויות, משרדים ועוד.

מצלמות אבטחה מסוג כיפה הן נסתרות, אינן בולטות ונחלקות לסוגים שונים כמו מצלמות אבטחה כיפה אינפרא אדום לצילום לילה, מצלמות אבטחה כיפה עם עדשות משתנות, או מצלמות אבטחה לתנאי חוץ, עמידים בפני ונדליזם.

אין ספק כי הצבתן של מצלמות אבטחה נסתרות במקומות עבודה , בבתים ועוד, אכן חושפות ומגלות מה שבלעדיהן לא ניתן היה לגלות.

מהצצה חפוזה ברשת עולה, כי הצבתן של מצלמות נסתרות בבתי קשישים אכן חושפת תופעה המונית של התעללות בקשישים, וקיים מידע על עשרות מקרים בהם צולמו בזמן אמת מטפלים מתעללים במטופליהם הקשישים, חסרי האונים וחומר זה אף משמש כראייה בבית המשפט.

אבל יש גם תיעודים מעניינים אחרים של מצלמות אבטחה נסתרות.

ביולי 2009 תועדה בלשכתו של ראש עירית נצרת מנקה שגנבה מסמכים משולחנו, על מנת להעביר אותם למתנגדיו בעירייה. ב-2004, צולם במצלמת אבטחה נסתרת שודד בתחנת דלק בנתיבות, ובסרט אקראי שצולם בבית חולים ליולדות ע"י בני זוג לקראת לידה, תועדה תופעה של הפרדה גזענית לאומנית בין יולדות.

אין ספק כי כל הוצאה על מצלמת אבטחה נסתרת מחזירה  את עצמה ובצורה כפולה ומכופלת, כאשר זו מהווה גורם מרתיע בהיותה מוצבת ליד קופות בבתי עסק, ולא אחת גם תיעדה גניבות ומעללים של גנבים קטנים במקומות עבודתם.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניסים סבג

נס מצלמות אבטחה מומחים בהתקנת מצלמות אבטחה מזה שנים ועושים זאת במקצועיות רבה.



 


מאמרים נוספים מאת ניסים סבג
 
מצלמות אבטחה- זהירות רואים אותך !
זה באמת נראה קצת מדע בדיוני. בן אדם נכנס לחנות- מצולם ! בן אדם נכנס לבניין רב קומות- מצולם. ילדה בגן הילדים- מצולמת. מטפלת שסועדת קשיש- מצולמת ! אבל יש לזה סיבה והיא סיבה מאוד טובה.

מצלמות אבטחה- לחשוף את האמת !
אין היום כמעט בית בו מטפלת חדשה סועדת קשיש, או גן ילדים שאין בו מצלמות אבטחה. הן מקנות ביטחון, מסירות דאגה והכי חשוב- הן מתעדות כל רגע בזמן אמת !

על מצלמות אבטחה ומחירים
18/11/14 | בית חכם
כאשר מדובר באבטחה לא כדאי להתפשר על פחות מהטוב ביותר גם אם המחיר יכול להיות קצת יקר. הרי כולנו רוצים להיות רגועים שהילדים, הבית או העסק מוגנים כשאנחנו לא בסביבה.

מצלמות אבטחה- חובה בכל בית, חנות ועסק !
09/11/14 | בית חכם
בעידן בו שקיפות היא מילת מפתח וכבר אין שום סודות. התקשורת ישירה וחושפת, רשת האינטרנט מציפה מידע והאדם הורגל לכך שהכול פתוח, נגיש וחשוף, לא נשאר כמעט תחום שאינו מעביר מידע ובזמן אמת- ובוודאי שימוש במצלמות אבטחה בכל חנות, בית פרטי, עסק או מקום עבודה.

לא רגועים כשהילד לבד? התקינו מצלמות אבטחה!
29/10/14 | בית חכם
היום, יותר מתמיד, אנשים רוצים לדעת מה קורה אצלם בבית או במשרד גם ברגעים שהם לא נמצאים שם.
מצלמות אבטחה הן הדרך המושלמת והפשוטה ביותר לגלות ולעקוב אחר מה שקורה בבית או בעסק שלכם גם כשאינכם במקום.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI