דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר מצלמות אבטחה- לחשוף את האמת !
מצלמות אבטחה- לחשוף את האמת !
ניסים סבג 16/12/14 |  צפיות: 3451

אין היום כמעט בית בו מטפלת חדשה סועדת קשיש, או גן ילדים שאין בו מצלמות אבטחה. הן מקנות ביטחון, מסירות דאגה והכי חשוב- הן מתעדות כל רגע בזמן אמת !

מצלמות בבתי קשישים

כמו ילדים, גם קשישים סובלים לעיתים מהתעללות מצד מטפלים, אבל הם לא תיארו לעצמם שהם בינתיים גם "מדגמנים" את ההתעללות. מה היה קורה בלי מצלמות אבטחה ?

גלישה ברשת מעלה כי הצבתן של מצלמות נסתרות בבתי קשישים אכן חושפת תופעה המונית של התעללות בקשישים, וקיים מידע על עשרות מקרים בהם צולמו בזמן אמת מטפלים מתעללים במטופליהם הקשישים, חסרי האונים וחומר זה אף משמש כראייה בבית המשפט.

העובדה הזו גרמה לכך, שמשפחות רבות של קשישים (בעיקר כאשר הן עדיין אינן מכירות וסומכות על המטפלים) מציבות בבתי הקשישים מצלמות אבטחה, והופכות למרגלות "מטפלים" בניסיון להבין איך מתנהגים עם יקיריהן. נוכחות מצלמות האבטחה תורמת לביטחון האישי להם, ומסירה מהם דאגה, משום שהן יודעות שבסופו של דבר הן ידעו בוודאות לאיזה יחס זוכים הקשישים שלהם.

אי אפשר לומר כי כל גננת או מטפלת של ילדים או קשישים היא מתעללת בפוטנציה, אבל להורים לילדים ולמשפחות של קשישים הספיקו מספר קטן מאוד של מקרים, כדי להיכנס לבהלה, ולדרוש התקנה של מצלמות אבטחה בגני ילדים, כמו גם יוזמה של משפחות להתקנת מצלמות אבטחה בבתי יקיריהם הקשישים.

סוגי מצלמות אבטחה ומצלמות נסתרות

מצלמות אבטחה ומצלמות נסתרות משווקות היום מסוגים רבים ולשימושים שונים. מצלמות נסתרות יש היום בכל מיני דגמים ועיצובים, רובן גם בלתי ניתנות לזיהוי וממוקמות בתוך שקע חשמל, גלאי עשן או אזעקה, בתוך שנאי חשמל בצורת נחש עם מיקרופון, בתוך עינית לדלת ובעיצובים שונים שנראים כמו פריטים תמימים שימושיים, אך מותקנת בהם מצלמה נסתרת.

בעבר היה תחום המצלמות אבטחה והמצלמות הנסתרות קשור בבילוש, מעקב, ובשימוש ניכר של חוקרים פרטיים, גורמי ביטחון, משטרה ועוד אבל מאז שמחירן ירד בעשרות אחוזים, הן יותר זמינות ונגישות לציבור הרחב, שחלק ממנו גם צריך אותם מכל מיני סיבות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניסים סבג

נס מצלמות אבטחה מומחים בהתקנת מצלמות אבטחה מזה שנים ועושים זאת במקצועיות רבה.



 


מאמרים נוספים מאת ניסים סבג
 
מצלמות אבטחה- זהירות רואים אותך !
זה באמת נראה קצת מדע בדיוני. בן אדם נכנס לחנות- מצולם ! בן אדם נכנס לבניין רב קומות- מצולם. ילדה בגן הילדים- מצולמת. מטפלת שסועדת קשיש- מצולמת ! אבל יש לזה סיבה והיא סיבה מאוד טובה.

מצלמות אבטחה- לחשוף את האמת !
אין היום כמעט בית בו מטפלת חדשה סועדת קשיש, או גן ילדים שאין בו מצלמות אבטחה. הן מקנות ביטחון, מסירות דאגה והכי חשוב- הן מתעדות כל רגע בזמן אמת !

על מצלמות אבטחה ומחירים
18/11/14 | בית חכם
כאשר מדובר באבטחה לא כדאי להתפשר על פחות מהטוב ביותר גם אם המחיר יכול להיות קצת יקר. הרי כולנו רוצים להיות רגועים שהילדים, הבית או העסק מוגנים כשאנחנו לא בסביבה.

מצלמות אבטחה- חובה בכל בית, חנות ועסק !
09/11/14 | בית חכם
בעידן בו שקיפות היא מילת מפתח וכבר אין שום סודות. התקשורת ישירה וחושפת, רשת האינטרנט מציפה מידע והאדם הורגל לכך שהכול פתוח, נגיש וחשוף, לא נשאר כמעט תחום שאינו מעביר מידע ובזמן אמת- ובוודאי שימוש במצלמות אבטחה בכל חנות, בית פרטי, עסק או מקום עבודה.

לא רגועים כשהילד לבד? התקינו מצלמות אבטחה!
29/10/14 | בית חכם
היום, יותר מתמיד, אנשים רוצים לדעת מה קורה אצלם בבית או במשרד גם ברגעים שהם לא נמצאים שם.
מצלמות אבטחה הן הדרך המושלמת והפשוטה ביותר לגלות ולעקוב אחר מה שקורה בבית או בעסק שלכם גם כשאינכם במקום.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI