דף הבית פיננסים וכספים הלוואות מתקשים לגייס הלוואה לעסק בגלל מחנק האשראי?
מתקשים לגייס הלוואה לעסק בגלל מחנק האשראי?
ערן רגב 27/11/14 |  צפיות: 6048

אם אתה בעל עסק קטן, אז רוב הסיכויים שאתה מודע למחנק האשראי הקיים במשק הישראלי. כל פעם שאתה פונה לבנק זה נעשה קשה יותר לגייס הלוואה לעסק. אז רצוי שתשמע על קרן סיוע לעסקים. אפיק הלוואה לעסקים המעניק הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים. העסקים הפונים לקרן מקבלים הלוואה דרך הבנק עם ערבות מדינה. זאת אומרת, שהם יכולים לגייס הלוואה לעסק מהבנק, למרות שהבנק סירב להם להלוואה בעבר, ובנוסף לקבל את אותה הלוואה עם הצגת ביטחונות מינימאליים ובתנאי פריסה וריבית נוחים. המטרה של קרן סיוע לעסקים היא לסייע לעסקים שמתקשים לגייס אשראי מהבנק על ידי ערבות מדינה, וזה בדיוק מה שהקן עושה. אז מומלץ לכל בעל עסק לפנות לקרן סיוע לעסקים.

אם אתם עדיין לא חושבים שקרן סיוע לעסקים היא הפיתרון, אז כנראה שאתם לא מודעים לבעיה. המון עסקים קטנים ובינוניים מתקשים לגייס הלוואה לעסק מהבנקים. הבנקים כבר לא מסייעים לעסקים קטנים כמו שבעבר. הבנקים חושבים שעסקים קטנים הם עניין מסוכן וחושבים פעמיים לפני שמאשרים הלוואות לעסקים קטנים. אז העסקים הקטנים שומעים הרבה פעמים תשובה שלילית לגיוס הלוואה או לחילופין מקבלים הלוואה לעסק אבל בתנאים מאוד לא נוחים, פעולה שלפעמים רק פוגעת עוד. בין אם זה בחסמים ביורוקרטים, דרישה להצגת ביטחונות גבוהים, קבלת הלוואה בתנאים מאוד לא נוחים או סירוב מהבנק לתת אשראי, אם אתה בעל עסק בטוח נתקלת במצב כזה.

אז אל תיתן לבנקים לנווט את העסק שלך. לך על הפתרון האופטימאלי, הלוואה בערבות מדינה. דרך גיוס הלוואה בערבות מדינה העסק מגייס את האשראי הרצוי מבלי לתת יותר מדי ביטחונות, מבלי לשלם יותר מדי עלויות מימון, מבלי לפגוע בתזרים המזומנים עקב החזרי הלוואות, מבלי למקסם את האובליגו העסקי והכי חשוב, העסק מגייס הלוואה בסכומים שהבנק לא מוכן לתת.

חושבים שלכם לא יתנו הלוואה בערבות המדינה. כדאי שתפנימו שקרן סיוע לעסקים העניקה כבר אשראי לעסקים בהיקף של כ-2 מיליארד שקל לכ-3,500 עסקים קטנים ובינוניים. להלוואות מדינה ישכבר חלק נכבד במתן האשראי לעסקים במשק הישראלי, חלק נכבד שרק גדל בכל שנה.

מתי וכיצד עליי לפנות לקבלת הלוואות בערבות המדינה ?

כבעל עסק אתה כבר יודע שמתישהו תהיה זקוק לגיוס הלוואה לעסק. מכיוון, שחבל לחכות לרגע האחרון שבו העסק חייב במהירות לגייס הלוואה בתנאים לא נוחים מהבנק, ובעקבות כך שתהליך גיוס הלוואה בערבות מדינה לוקח זמן, מומלץ לפנות כבר עכשיו לקרן סיוע לעסקים ולברר זכאות להגשה ולבצע הערכת סיכויים לקבלת אישור על ההלוואה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לפנות לחברת ייעוץ עסקי המתמחה בהגשות עסקים לקרן סיוע לעסקים. הם יכולים לסייע לך לעשות סדר בתנאי הסף ולבדוק האם יש סיכוי טוב לגייס הלוואה בערבות המדינה. זכרו, אתם לא צריכים לסבול ממחנק האשראי, פנו לפתרון הלוואות מדינה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ערן רגב

ערן רגב, מנועי צמיחה

מתמחים בגיוס הלוואה בערבות מדינה



 


מאמרים נוספים מאת ערן רגב
 
אומרים די! למחנק האשראי ומגייסים הלוואה בערבות המדינה
08/01/15 | הלוואות
אם גם אתה בעל עסק קטן הסובל ממחנק האשראי הקיים במשק, הגיע הזמן שלך לצאת ממנו בעזרת פניה לאפיק הלוואה בערבות מדינה של קרן סיוע לעסקים. דרך הקרן תגייס תצליח לגייס אשראי בתנאים נוחים לעסק.

למה עדיף לגייס הלוואה בערבות מדינה למימון השקעה בעסק על אשראי מהבנק
08/12/14 | הלוואות
הרבה עסקים לא יודעים את כלל היתרונות של גיוס הלוואה בערבות מדינה למימון השקעה בעסק. הקרן בערבות מדינה מפעילה את מסלול השקעות בכדי לסייע לעסקים לגייס מימון נוח לביצוע השקעה

מסלול הון חוזר של קרן בערבות המדינה לסיוע בהון חוזר
02/12/14 | הלוואות
הצורך לממן את צורכי ההון החוזר של העסק הוא עניין שמשותף להרבה עסקים, כמו כן בעיית גיוס האשראי למימונו. הפתרון לכך הוא מסלול הון חוזר של הקרן בערבות המדינה

למה הלוואה בערבות מדינה להקמת עסק ולא הלוואה ישירה מהבנק
30/11/14 | הלוואות
ישנם הרבה אנשים אשר רוצים להקים עסק חדש. אותם אנשים צריכים לגייס מימון. אפשר לעשות זאת על ידי גיוס הלוואה בערבות מדינה

מתקשים לגייס הלוואה לעסק בגלל מחנק האשראי?
27/11/14 | הלוואות
אם אתם מתקשים לגייס הלוואה לעסק בגלל מחנק האשראי במשק הישראלי, חשוב שתכירו את קרן סיוע לעסקים והלוואות מדינה

סגירת הלוואות גישור בעזרת הלוואה בערבות מדינה
26/11/14 | הלוואות
סגירת הלוואות גישור בעזרת גיוס הלוואה בערבות מדינה מסייע לעסק לצמצם עלויות מימון מיותרות. מהם הלוואות גישור? ואיך סגירתם באמצעות ערבות מדינה עוזר לעסק?

בדיקת זכאות לגיוס הלוואה לעסק בערבות המדינה
20/11/14 | הלוואות
קרן סיוע לעסקים שהוקמה באמצעות משרד האוצר מאפשרת לבעלי עסקים קטנים לקבל הלוואה בערבות המדינה בתור סיוע לתזרים המזומנים. אך יש לדעת שלא כל עסק זכאי לפנות לקרן סיוע לעסקים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI