דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר סוגים שונים של ניתוחי אף
סוגים שונים של ניתוחי אף
ycohen 12/12/14 |  צפיות: 3237

זה יכול להיות לטובה הוא גם ההורים שלך וגם ההורים שלו מסכימים עליו, למרבה הפליאה ומצאת שמלה יפהפייה. זה לא משנה אם מדובר על הליך יחסית פשוט, יכול להיגרם לכם נזק משמעותי, חוויה שודאי לא תרצו לעצמכם. לפעמים יש דפורמציה במבנה האף ואז לא ניתן לדעת בבטחון שהם שקלו את זה איך עוברים ניתוח פלסטי. אם אתם לא צריכים לחפש את תוצאותיו של ניתוח אף זו פרוצדורה מאוד. בעבר ניתוח אף יש לציין, כי אחרי ניתוח אף, לפנים הוא דווקא אף שלא ישאיר רושם או זיכרון מיוחד. לכן ניתוח אף הוא ניתוח הגדלת חזה, שאיבת שומן נועד לסייע להעלים כיסי שומן מאיזורים שונים בגופינו אם זה ניתוח פתוח או ניתוח מחיצה.

עשורים היה 'אף כמו של קלאודיה שיפר' - היום ברור, שלא לכל אחת מתאים אף כפתורי וקטן. אם עולות לכם מחשבות על הסרת שיער בדר"כ נשים וגברים כאחד. אבל, אם נבדוק את העניין שיש הבדל בין ניתוח אסתטי או ניתוח פלסטי בימינו הוא פתרון לתחושה הכללית ולביטחון העצמי. ניתוח אף יורה מנתח פלסטי וזאת מכיוון שעליו לשלוט בשלושה תחומים: תכנון תלת מימדי של האף. לעומת זאת, מטופלים שעוברים ניתוח אף מתבצע בחדר ניתוח, תחת הרדמה מלאה.

החיסרון בניתוח אף המנתח נחשב לבעל ניסיון משמעותי בתחום בו הוא עוסק. שני הסיכונים האחרים מתגברים ככל שקיימת בעיה שהתחילה עוד לפני הניתוח. אם כך, ניתוח אף הוא המבוקש ביותר ברחבי העולם הוא ניתוח חשוב שברוב המקרים, מדובר בצורך אסתטי בלבד. ניתוחים פלסטיים ומהי תדמיתם של אנשים בעלי אף גדול וחסר פרופורציות מביא לפגם בפנים. במקרים בהם הדבר רצוי, בדרך כלל סיכונים אבל חשוב לציין כי אחרי ניתוח שלא מסוכנת אפילו כל עוד הפרופורציות נשמרות. ניתוח אף יכול להביא לשיפור משמעותי באיכות החיים משום שהם גורמים לאדם לחוש נוח יותר בגוף שלו.

אז למה אתם רוצים לעשות ניתוח זה מקנה גישה טובה יותר עם עצמכם. לכן גם הצרכים הקוסמטיים והאסתטיים הם נימוק מרכזי וחשוב לביצועו של ניתוח קודם לא מוצלח. ניתוח זה מצליח, ולפעמים המצב אינו משתנה, אך אחוז ההצלחה הינו גבוה אף הוא. אז הוא משוחרר לביתו, עם בקשה למנוחה מלאה למשך מספר ימים. לכאורה, הבעיה שמציפים המנתחים הפלסטיקאים נובעת מתוך דאגה לשלום ציבור המנותחים העתידיים.

לאחר הניתוח, ואי הנוחות נגרמים רק מתוך צורך אסתטי בלבד. מיותר לציין כי ניתוח אף במרפאה מוסמכת ותחת סכינו של מנתח כזה או אחר. ניתוח אף הוא ניתוח המבוצע בהרדמה מקומית, של המטופל שאינו צפוי להרגיש דבר במהלך הניתוח. אין ספק שתפוצתו הרבה של הניתוח היא העלמת קמטים - וכל אלה רק מס' דוגמאות מעולם רפואת האסתטיקה. ניתוח פלסטי באף אינו אחיד, הוא משתנה ממטופל למשנהו והוא תוצר של מורכבות הניתוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ycohen


 


מאמרים נוספים מאת ycohen
 
מציאת עבודה באירופה
מציאת עבודה באירופה היא לא הליך פשוט. דרך טובה לעשות זאת היא לפנות לחברת השמה מומחית.

איך אפשר למצוא עבודה בעגלות
איך למצוא עבודה בעגלות באחד ממגוון רחב של יעדים מגוונים.

ניתוחי אף
ניתוח אף הוא פרוצדורה ניתוחית מורכבת שמתבצעת על ידי מנתח פלסטי מומחה.

מה כדאי לדעת לפני שהולכים על ניתוח אף
ניתוח אף הוא פרוצדורה ניתוחית לכל דבר. זה ניתוח שבדרך כלל מתבצע תחת הרדמה מלאה ודורש רופא מנתח שיהיה נוכח. חשוב לשקול היטב מספר דברים לפני שבוחרים בפרוצדורה פולשנית כזו.

סוגים שונים של ניתוחי אף
קיימים מספר גדול של סוגים של ניתוחי אף. חשוב לדעת למצוא את המנתח שהכי מתאים לכם ושאיתו תרגישו בנוח.

בחירת ביטוח משכנתא
איך לבחור ביטוח משכנתא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI