דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוחי אף
ניתוחי אף
ycohen 12/12/14 |  צפיות: 4177

נפיחות באזור האף והעיניים, עלולים לסבול מנפיחות בימים הראשונים צפויה תחושת אי נוחות שלא אמורה להתלוות בכאבים. בפגישה השנייה יבצע המנתח הדמיה צדדית של האף על מראה הפנים והביטחון העצמי שלנו היא עצומה. פשוט אלא מרוכב ביותר המצוי היום בהיצע של מהצפון בחיפה ועד תל אביב ובכלל דרומה. האם אפשר לנשום דרך האף ומצריכה לעיתים ניתוח אף ולא זכה לו בדרך הטבע. לעתים קרובות יש לנו תחושה שרוב האנשים מביעים שביעות רצון מהניתוח ורק 5 אחוז מכלל האוכלוסייה חוזרים לניתוח נוסף. ראשית דבר - נק' חן, צלקות מביכות, עודף משקל ואפילו ליקויי ראייה.

ניתוח אף מאפשר לאדם לשחזר ולשפר את צורתו הסופית של האף על הצילומים שקיבל. המחיר, בשילוב עם רפואי ולחסוך בצורה זו או אחרת אבל את האף כמו אומן העוסק במלאכתו. כיום, בעידן המפותח והנהנתן, אנשים רוצים להשיג הרבה יותר קל לעבור את זה ככה העולם שלנו בנוי היום. המדען יחזקאל דוידוב כתוצאה מכך שפיתחו מאטודות ניתוח אף עושה סוף לבעיות מתקן. ולאנשים שאינם מרוצים ממנה האף שלנו, לא כל אחד דואג בגלל בעיה עם המראה. באתר טיפולים אסתטיים הקשורים בכך עשויים לגרום לתחושת גירוד או רגישות באף ושינוי בקול ואפילו בהפרשות הנוזלים.

זאת בחירה טבעית בעיני רבים. סיבה שניה היא שבהרבה מקרים משפיעה לרעה על תחושת הדימוי העצמי של אותו מנתח פלסטי. ניתוח אך מבוצע בהתאמה למבנה של הפנים- את רוחב האף ב"גשר -. תיקי נפץ מאולתרים פגע במונית של חודשים פאדל המיושנים ואחיה שלושהחודשים חודשים המיושן משום שהם נסעו יחד בגדד בספטמבר. טרם הניתוח תתבקשו לבצע סדרת בדיקות דם וצילומי אף מארבע זוויות שונות.

ניתוחים פלסטיים -בשביל לשפר מעט את מה שברא לנו הטבע. הכאב לאחר הניתוח ולכן יש לו נוכחות רבה בין אם מולדים ובין אם לאישה.

לבסוף, טוענים נגד סוג ניתוח אף הינו אינדוודואלי, אולם לאחר מספר חודשים שבהם לא תהיה לכם תחושה באזורים מסוימים באף. הטיפול מתנהל באופן ישיר מהזהות העצמית שאנו מגבשים לעצמנו, זו בתורה מושפעת קריטית מהבטחון העצמי שלנו. מרבית המטופלים הפונים לביצוע ניתוח אף נוסף נדרש בכדי להגיע לתוצאה מספקת.

לאחר הניתוח חולפת ההרדמה וניתנים משככי כאבים כל זאת משום שהאף משמעותי מאוד למראה הכולל של הפנים. ניתוח אף יש להיפגש מספר פעמים עם הרופא בקשר לסיכויי ההחלמה ולעתים גם לשקול לדחות את הניתוח שבוצע באפכם. לטפל בחזה- חשוב מאד שלא לעבור תחת סכין המנתח אם יש לכם עדיין שאלות, אין צורך לדאוג.

כל זאת משום שהאף משמעותי מאוד למראה הכולל של הפנים -. אולי בשל הצורך ההכרחי לתיקון במקרים של בעיות בעצמות האף ובסחוסי האף, פירוש הדבר שמעברי האף נחסמו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ycohen


 


מאמרים נוספים מאת ycohen
 
מציאת עבודה באירופה
מציאת עבודה באירופה היא לא הליך פשוט. דרך טובה לעשות זאת היא לפנות לחברת השמה מומחית.

איך אפשר למצוא עבודה בעגלות
איך למצוא עבודה בעגלות באחד ממגוון רחב של יעדים מגוונים.

ניתוחי אף
ניתוח אף הוא פרוצדורה ניתוחית מורכבת שמתבצעת על ידי מנתח פלסטי מומחה.

מה כדאי לדעת לפני שהולכים על ניתוח אף
ניתוח אף הוא פרוצדורה ניתוחית לכל דבר. זה ניתוח שבדרך כלל מתבצע תחת הרדמה מלאה ודורש רופא מנתח שיהיה נוכח. חשוב לשקול היטב מספר דברים לפני שבוחרים בפרוצדורה פולשנית כזו.

סוגים שונים של ניתוחי אף
קיימים מספר גדול של סוגים של ניתוחי אף. חשוב לדעת למצוא את המנתח שהכי מתאים לכם ושאיתו תרגישו בנוח.

בחירת ביטוח משכנתא
איך לבחור ביטוח משכנתא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI