דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים מטבחים
מטבחים
miriluli 24/12/14 |  צפיות: 13552

מטבחים רבים מעוצבים בסגנון מודרני. מטבחים מודרניים לרוב מצטיינים בפונקציונאליות שמתאימה לצרכים של המשתמשים במטבח. כמו כן, מטבחים מודרניים מעוצבים בצורה מרהיבת עין. מטבחים הם מקום בו בני הבית מבלים זמן רב. אם בגיחות למקרר, אם בבישול ארוחות ואם באכילה של ארוחות במהלך היום. לכן כדאי להשקיע בעיצובם של מטבחים. כמו כן, יש לדאוג לכך שהמטבח יהיה נוח לעבודה כמה שרק ניתן ואם אפשרי גם מרווח. תכונות אלה יהפכו את חוויית הבישול למהנה ומענגת במיוחד.

מטבחים מודרניים הינם מטבחים שמאובזרים בכלים רבים המקלים על חיינו. רבים ממכשירי החשמל המצויים במטבח אי אפשר להחליף כי הם הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת חייהם של ישראלים רבים. מטבחים אחרים מצויידים במכשירים שנועדו לנוחות ולשיפור איכות החיים אך הם רחוקים מלהיות הכרחיים לשגרה. כיום ישנם מטבחים בהם פלטות גז חשמלי החליפו את מקומם של פלטות גז קלאסיות. חובבי בישול רבים יעדיפו להשתמש בפלטות גז רגילות. אלה טוענים כי הבישול על פלטות אלה הוא נוח יותר. לעומתם, חובבים של חידושים בתוך מטבחים יעידו כי פלטות חשמליות אינן דורשות החלפה של בלוני גז, אין להן ריח והן הופכות את הבישול לחווייה קלה, נעימה ואפקטיבית לא פחות מבישול על גז.

מטבחים מודרניים מציעים חידושים רבים נוספים. ישנם קולטי אדים המצויים מתחת לארונות מטבח. קולטי אדים דואגים לכך שהאדים מהבישול לא ייהרסו את ארונות העץ.  כמעט כל המטבחים מכילים מכשירי חשמל שאי אפשר בלעדיהם: תנורים, מקררים ומכשירי מיקרוגל. במטבחים השייכים לחובבי גאדג'טים ניתן למצצוא כלי מטבח שונים. לעתים כלי מטבח אלה מיותרים ולעתים הם משפרים את חוויית הבישול בתוך כל מטבח. כך או כך, חובבי גאדג'טים או חובבי מסורת, לכל אחד ישנן אפשרויות בלתי נדלות למטבחים מעוצבים ומטבחים קלסיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 miriluli


 


מאמרים נוספים מאת miriluli
 
מטבחים
מטבחים רבים מעוצבים בסגנון מודרני. מטבחים מודרניים לרוב מצטיינים בפונקציונאליות שמתאימה לצרכים של המשתמשים במטבח. כמו כן, מטבחים מודרניים מעוצבים בצורה מרהיבת עין. מטבחים הם מקום בו בני הבית מבלים זמן רב. אם בגיחות למקרר, אם בבישול ארוחות ואם באכילה של ארוחות במהלך היום. לכן כדאי להשקיע בעיצובם של מטבחים. כמו כן, יש לדאוג לכך שהמטבח יהיה נוח לעבודה כמה שרק ניתן ואם אפשרי גם מרווח. תכונות אלה יהפכו את חוויית הבישול למהנה ומענגת במיוחד.

עיצוב מטבחים
עיצוב מטבחים מתבצע לפי התאמה אישית, עיצוב מטבחים יעיל, אופנתי ומאוזן יקנה לנו את הנוחות המרבית תוך שמירה על מאפייני הבית. לפני עיצוב מטבחים, כדאי כי תחשבו, מי מכם משתמש הכי הרבה במטבח? ואם אתם רגילים לבשל הרבה או אוהבים יותר לאכול בחוץ? האם אתם מעוניינים במטבח גדול און קטן? לאחר שהחלטתם לפי התשובות לשאלות, תוכלו כבר להתקדם הלאה.

ריהוט משרדי
02/07/13 | ריהוט
ריהוט משרדי הוא בהחלט חשוב לכל משרד, בכל חברה, בכל מקום עבודה. ריהוט משרדי משמש אותנו בזמן העבודה עוזר לנו להתרכז

צימרים בכפר
צימרים בכפר סבא לרוב לא נמצאים ברשימת סדר העדיפויות במקומות שכדאי לצאת אליהם לחופשה. עם זאת, צימרים בכפר סבא מתאימים מאוד לאוכלוסיות רבות של אנשים גם לשהיות קצרות מאוד של לילה או כמה לילות בודדים וגם לשהיות ארוכות יותר של כמה שבועות או אפילו כמה חודשים. צימרים בכפר סבא מתאימים מאוד לתיירים מחו"ל אשר באים לאיזור השרון כדי לבקר בארץ ולבקר קרובי משפחה

מקררים
לכולנו יש בבית מקררים, ישנם כאלה עם מקרר אחד, אחרים עם כמה מקררים, בבתים מסוימים אפילו יש מקפיא גדול שלא קשור למקרר, היות ואין מספיק מקום בפריזר הרגיל.

משרד חקירות
כשאומרים משרד חקירות האסוציאציה הראשונה שלנו היא מהסרטים. בלשים שעובדים בתוך משרד חקירות קטן וחשוך בסמטה צרה. חוקרים עם מקטרת וכובע גדול שמסתיר את פניהם. אבל איך באמת מתנהל משרד חקירות, איזה שירותים הוא מציע? ישנם סוגים שונים של שירותים אותם מציע משרד חקירות טוב.

חקירות
חקירות אלה מתחילות כשאתה מביא את החומר הבסיסי על האדם, את החשד ומה רצונך להוכיח. חשוב ביותר להביא עובדות שכולן אמת אחרת חקירות כאלה אינן אפקטיביות. כדי לבצע חקירות כאלה משתמשים במצלמות נסתרות, מכשירי האזנה, פוליגרף ועוד. חקירות כאלה נלקחות מאוד ברצינות ויש בכוחן לפגוע אם לא זהירים. לכן חשוב לפתוח חקירות מסוג זה רק במשרדים אמינים ובעלי ניסיון.

ריהוט משרדים
18/06/13 | עיצוב
ריהוט משרדים הוא לא פעם משימה מאתגרת ביותר. אין ספק כי בעיצוב ובריהוט משרדים מושקע מאמץ רב ומחשבה רבה משום שהמראה החיצוני של המשרד יכול להיות גורם מכריע ביחסם של לקוחות ואנשי מקצוע שונים בהתייחסותם למשרד. משרד מטופח ונקי אשר מרוהט בטוב טעם יכול ליצור רושם נפלא על הלקוחות המבקרים בו.

ספסלים וכסאות המתנה נוחים במיוחד
ספסלי המתנה יש לבחור על פי התיחסות לכמה קריטריונים שונים. כאשר קונים ספסל המתנה אחד הקריטריונים הראשונים והחשובים

טפט איכותי
טפטים יכולים לשנות את ביתנו בצורה שלא חשבנו עליה קודם לכן. אנו יכולים להוסיף לעיצוב של בית רבות באמצעות טפטים. טפטים מתאימים לקירות או לארונות, אנו יכולים לצפות אותם עם טפטים ולשנות להם את המראה. טפטים קיימים במגוון רחב של צבעים וסגנונות אנו צריכים לבחור את הצבעים והסגנון שיתאימו לביתנו הכי הרבה. טפטים כשמם כן הם שכבה דקה ולא מורגשת כל כך מלבד המראה, על הקיר או על הארונות. טפטים הם רטרו, בעבר הם היו בכל בית כמעט ששיפץ ונעלמו לזמן מה ושוב חזרו אלינו ועכשיו נמצא אותם שוב בהמון בתים, בסלון, במסדרונ
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI