דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הרמת חזה לעיצוב מושלם של השדיים
הרמת חזה לעיצוב מושלם של השדיים
[email protected] 14/02/15 |  צפיות: 13233

הרמת חזה -  מי צריך את זה?

אין ספק כי בתהליך ההתבגרות עם כל הלידות וההנקות, עם השינויים במשקל ועם חוסר הגמישות של העור בהתבגרותנו, השדיים של האישה משנים צורתם, צונחים ומתרוקנים לעיתים. מה אם כן האפשרויות העומדות בפנייך? כיום זה פשוט וכמו תרופת פלא של ממש: ניתוח הרמת חזה זה שם המשחק. ההרמה תעצב לך מחדש את השדיים למראה זקוף ועסיסי המעוצב כראוי. אם תרצי להגדיל את החזה תוך כדי ההרמה, גם זאת אפשרות קיימת ומצוינת עבורך!

התאמה לניתוח

חשוב לדעת מהו מצבך הבריאותי לפני הבחירה בניתוח הרמת חזה. חשוב לדעת אם יש היסטוריה של מחלות במשפחה, מחלות הקשורות לסרטן השד, לשחלות או לכל מחלה שנוגעת לשדיים. כל אישה מעל גיל 30 תצטרך לעבור בדיקת כירורג לפני הניתוח וכמובן גם בדיקת ממוגרפיה. ד"ר בר, אחד המובילים בתחום רפואת הכירורגיה, יסביר לך לפרטי פרטים על הליך הניתוח, על צורך החתך בהתאם למבנה השדיים שלך ועל שתלי סיליקון אם יידרשו לך.

היערכות מוקדמת לניתוח

ביום הניתוח תלבשי חזייה ספורטיבית ללא ריפוד או ברזלים שרוכסניה נמצאים קדימה. אין ספק כי ההערכות המוקדמת לניתוח נחוצה לצורך תוצאה טובה. חשוב לא לעשן במהלך שלושת השבועות טרום הניתוח ואחריו, לכן אם את מעשנת כבדה, כדאי שתתרגלי כבר מעכשיו הפסקת סיגריות כליל. נדגיש כי הניתוח לא מפריע להנקה, אך ישפיע על מראה השדיים, ולכן חשוב לשקול זאת בחוכמה.

הרמה והגדלה

הניתוח יתבצע לאורך שלוש שעות בהרדמה כללית. מסירים בניתוח את עודפי העור, רקמת השדיים מתעצבות במראה זקוף, הפטמה והעטרה עוברות למיקום גבוה יותר. עם הצלקת תוכלי להתיידד בקלות כיוון שהיא עדינה מאוד. הצלקת ממוקמת סביב העטרה וממנה כלפי מטה. במצב של שדיים נפולים הזקוקים להרמה ולהגדלה יונח השתל תחת שריר החזה ותחת השדיים. כך לא ייווצרו קפלים תת עוריים.לכן גם גם מומלץ לעתים לשלב את הניתוח יחד עם מתיחת בטן

שתלים

השתלים במקרה הזה יהיו שתלי סיליקון כדי להעניק לשדיים צורה יפה ויציבה. השתלים עמידים וכשמדובר בנשים צעירות, יש לוודא כי הן מודעות לעובדה שלאורך השנים הן תצטרכנה להחליף לשתלים חדשים. שתל בצורה עגולה יקנה מראה מלא ואילו שתל בצורת טיפה יקנה מראה טבעי יותר המשתלב היטב בגוף האישה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
מה חשוב לדעת על הדברת עכברים
עונת הקיץ מתקרבת ומביאה עמה כל מני תופעות כמו ג'וקים. תיקנים, נחשים וכמובן עכברים. עכבר הוא יונק חכם שחובב במיוחד מקומות חשוכים ורטובים.

הקמת אקווריום – כלל העובדות והדברים שחשוב לדעת
06/06/15 | תחביבים
אנשים רבים כיום ברחבי המדינה מחליטים להציב אקווריום בביתם. לפריט נוי זה ישנם מספר יתרונות על פני פריטים אחרים בבית. הראשון, מדובר בעצם בבעל חיים ללא צוררך בתחזוקה תדירה. השני, מדובר בפריט עיצובי מיוחד ודינמי, בו בעצם כל הזמן הנוף משתנה עם תזוזת הדגים. השלישי, ידוע כי אקווריומים ותנועת המים שבתוכם ישנה השפעה מרגיעה על גוף האדם, על פי המסורת הבודהיסטית גוף מים עם דגים מעודד את ההרמוניה בבית.

למי מתאים טיפול של עיבוי שפתיים
ענף הרפואה האסתטית הולך ומתפתח מדי שנה, מדי חודש ואפילו מדי יום. תחום הרפואה כולו נחשף לחידושים ופיתוחים חדשים המתאפשרים בזכות טכנולוגיות חדשות

אוהל בין רגע לטיולים
אנשים רבים אוהבים לטייל לשם הנאה, לצורך הכרת מקומות חדשים, לבילוי בחיק הטבע במסגרת זוגית, משפחתית ועוד. יש סוגי טיולים שונים ואחד הנפוצים ביותר אצל צעירים ושוחרי טבע הם טיולים עם לינת שטח. בטרקים כאלו יש חשיבות רבה להתארגנות מהירה בעת ההגעה לאתר הלינה ובעת עזיבתו. צריך להקים אוהל במהירות לפני שהחשיכה יורדת, ולעיתים, ימי ההליכה הם ארוכים ומתישים. אוהל בן רגע הוא פתרון מושלם למטיילים מהסוג הזה מאחר והקמתו הינה קלה ומהירה.

על ריסוס לבית ועל הדגשים שיש לשים לב בעת ביצועו
הרבה אנשי בוחרים לבצע בביתם אחת לשנה בעיקר לקראת עונת הקיץ החמה ריסוס. ריסוס לבית מאפשר לטפל בבעיה של חרקים ומזיקים וגם מונע את הופעתם

טיפול מילוי קמטים בפנים
סובלים מקמטים? יש לזה פתרון! טיפול ייחודי למילוי קמטים יישר את עור הפנים שלכם ויהפוך אותם להיות צעירים ורעננים כבעבר!

התקרחות גברית – ניתן לנצח את הגנטיקה
תופעת זו הינה תופעה נפוצה מאוד בארצנו. רובנו מאשימים את תופעה זו בשל הקרינה החזקה מהשמש, בשל איכות האוויר הנמוכה בארץ. אך לרוב כלל לא מדובר בגורמים אלו אשר גורמים לאיבוד השיער בקרב גברים.

אבחון ליקויי למידה אצל ילדים
ליקויים בלמידה למיניהם מהוות את נחלתם של ילדים רבים בימנו אנו - אחת הסיבות לעלייה בכמות הילדים אשר מתמודדים עם הבעיה, נובעת מהעובדה, כי בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה יותר לקיומה

שתלים דנטליים – מה זה בכלל?
שתל דנטלי הוא מושג מעולם רפואת השיניים, והוא למעשה התקן שנועד להשלים שיניים חסרות. המתכת שהוא עשוי ממנה תהיה תמיד אצילה, בדרך כלל טיטניום, או זירקוניום.

אודות בוכנות הידראוליות
בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI