דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר דודי שמש
דודי שמש
אילת וחי שמש 22/03/15 |  צפיות: 3477

זקוקים למים חמים? בשביל זה יש דודי שמש!

דודי שמש מהווים תחליף מעולה לבוילר החשמלי היקר. אם זאת בחורף אין ברירה, ובהעדר  קרני שמש יש להסתייע גם בדוד חשמל. אך מה טוב יותר מאשר להתענג על קרני השמש החמימות ולהשיג מים חמים בכל עת  בצורה קלה ,נוחה וזולה מאד?

דודי שמש מעולים

כך הביאו דודי שמש לעולם את הפתרון האופטימלי למים חמים בכל בית. בארצנו הקטנה בה עונת הקיץ ארוכה ושולטת משך חודשים רבים, אפשר לסמוך על דודי שמש שיעשו את מלאכתם נאמנה והם יביאו לנו את הבשורה הטובה של המים החמים.

דודי שמש עובדים באופן כזה שיש בהם קולטים לקבל את אור קרני השמש אל תוכם, וכך הם מחממים את המים שנמצאים בתוך הדוד. בנוסף מורחים בתוך הקולטים ובחלק הפנימי של הדוד חומר מונע חלודה וחומר אוטם. כדי שהמים ישמרו על חומם באופן רציף ישנו חומר בידוד בתוך המיכל של דודי שמש היוצר מעין הפרדה בין הטמפרטורה החיצונית לבין זו המצויה בדוד. באופן זה נשמר חום המים החמים משך זמן רב יותר ויכול לשמש מספר משתמשים.

דודי שמש חסכניים

היות והם עושים שימוש עם קרני השמש שהוא מוצר חינמי, הרי שהשימוש עם דודי שמש הוא מוצר נוח וזול לצרכן. אבל לפני שרוכשים דודי שמש יש לשקול בכובד ראש לבצע רכישה נכונה, כי מדובר בקניה חד פעמית, יקרה ומשמעותית.

חברה נבחרת ואיכותית של דודי שמש

כדי להחליט האם החברה של דודי שמש היא אכן איכותית וטובה, יש לבדוק אותה במספר פרמטרים:

דבר ראשון, הניסיון בנוגע לדודי השמש שנרכשו - פרט זה אפשר לבדוק בקרב הצרכנים ולשפוט על פי מידת שביעות הרצון מן המוצר.

דבר שני, אחריות שקיבלו - חברה שמעניקה אחריות על דודי שמש שלהם, מוכיחה כי הדודים הם מסוג מעולה והם  עומדים מאחורי הבטחתם.

שרות תיקונים - חשוב לבדוק כי החברה מספקת שרות תיקונים במקרה של תקלה לפחות בתקופת האחריות האמורה. שרות זה הינו חשוב מאד, בעקבות כך שלעיתים קרובות תקלה בדוד היא מקרה דחוף במיוחד. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בלי מים חמים לא בחורף ולא בקיץ, לכן חשוב מאוד שתהיה כתובת אמינה לפנות אליה בעת תקלה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילת וחי שמש


 


מאמרים נוספים מאת אילת וחי שמש
 
קירבי חוגגת 100 שנות פעילות!
לרגל חגיגות 100 שנות פעילות של חברת קירבי הבינלאומית, החברה יצרה מערכת חדשנית ומתקדמת המבצעת פעולות ניקיון ואחזקה לבית הכוללת שטיפת רצפה, פוליש והברקה למשטחים רבים

כל מה שיש לדעת על דודי חשמל
דודי שמש - מביאים את החום מן השמש! דודי שמש הם אלה הקולטים את קרני השמש החמימות ומחממים מים לדיירי המקום. על מנת שדוד שמש יחמם היטב, עליו להיות תקין ונקי. ישנו צורך לדעת איזה דוד לקנות וגם כיצד לשמור עליו לאורך שנים. כל מה שיש לדעת על דודי שמש - במאמר שלפנינו.

דודי שמש
זקוקים למים חמים? בשביל זה יש דודי שמש! דודי שמש מהווים תחליף מעולה לבוילר החשמלי היקר. אם זאת בחורף אין ברירה, ובהעדר קרני שמש יש להסתייע גם בדוד חשמל. אך מה טוב יותר מאשר להתענג על קרני השמש החמימות ולהשיג מים חמים בכל עת בצורה קלה ,נוחה וזולה מאד?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI