דף הבית אימון אישי אימון זוגי ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
totach kidum 28/10/15 |  צפיות: 5459

איכות החיים שלנו נמדדת על פי הרבה גורמים שונים. אחד המרכיבים הכי חשובים באיכות החיים של כל אדם הוא הזוגיות שלו. כאשר הקשר הזוגי שלנו רוויי בקשיים וריבים אז אנחנו סובלים. חשוב לטפל בזוגיות שלנו כי רק על ידי גילוי סבלנות לבן או בת הזוג שלנו נוכל לשקם את הקשר ואת חיי המשפחה וכל להשיב את איכות החיים שלנו לאורח תקין. הרבה זוגות לא מסוגלים "לתקן" לבד את הקשר שלהם והם נזקקים לעזרה של איש מקצוע. טיפול מקצועי נכון יוכל לאפשר לנו לשקם את מערכת היחסים הזוגית שלנו וללמוד דברים חדשים על החיים, על עצמנו ועל בן או בת הזוג שלנו.

האם כל זוג צריך ללכת לטיפול זוגי?

למעשה, כל זוג יכול לשפר את הקשר שלו באמצעות ייעוץ וטיפול זוגי מקצועי. לכל זוג יש את הריבים שלו, את הקנאה שלו ואת חוסר ההבנה. גם הזוג שנראה לנו מושלם יכול לסבול מבעיות בקשר. אם אנחנו חשים שהקשר הזוגי שלנו לא מספק אותנו, אבל שלא היינו רוצים לוותר עליו ועל האהבה שלנו, כדאי לנו לפנות למטפלת זוגית לשם קבלת ייעוץ. תהליך של טיפול וייעוץ זוגי יכול להימשך מספר פגישות בודדות או מספר שנים. תהליך זה ילמד אותנו איך להכיל את בן או בת הזוג שלנו ואיך להתמודד טוב עם הרגשות שלנו במסגרת הזוגית.

במה טיפול זוגי יכול לתרום לזוגיות שלנו?

הטיפול הזוגי יכול לתרום הרבה מאוד לזוגיות שלנו. כאשר אנחנו הולכים לטיפול ביחד עם בן או בת הזוג שלנו אנחנו מודים למעשה שיש בעיה בקשר שלנו. הודאה או זיהוי הבעיה הוא צעד ראשון לעבר הפתרון שלה. לאחר שנוכל לברר בעזרת המטפלת הזוגית מה הבעיה בקשר שלנו או מה היינו רוצים לשפר ולשנות בו נוכל לעשות זאת ביתר קלות. טיפול מסוג זה מצריך רצינות ומחויבות לתהליך ולקשר הזוג שלנו. כאשר אנחנו משקיעים בקשר שלנו אז אנחנו יכולים לשפר את האווירה בו ואת האיכות שלו.

למה כדאי לנו לפנות לטיפול זוגי?

טיפול זוגי יכול לסייע לנו להתמודד עם בעיות רבות בחיי הנישואין שלנו. במקרה שבו אנחנו שוקלים להתגרש או במקרה שבו בן או בת הזוג שלנו בגדו בנו כדאי לנו לפנות למטפלת זוגית. גם במקרה שבו יש לנו בעיות באמון, בעיות מיניות או בעיות בתקשורת טיפול זוגי יכול לעזור לנו להתגבר עליהן. לכל זוג טיפול מהווה תהליך חושפני ורווי רגשות. חשוב שנסמוך על המטפלת שלנו בתהליך זה וניתן לה לעזור לנו להתמודד עם הפחדים והקשיים האישיים שלנו שבאים לידי ביטוי בקשר הזוגי. טיפול טוב יוכל לאפשר לנו לפתוח דף חדש בזוגיות שלנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI