דף הבית חוק ומשפט ביטוח מציאת משרד עורך דין
מציאת משרד עורך דין
totach kidum 30/10/18 |  צפיות: 9557

לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין. אם השפע הזה נראה לכם כיתרון, אתם עלולים לחשוב אחרת כשתצטרכו לבחור לעצמכם משרד עורכי דין ולגלות שרוב המשרדים בתחום מציעים בסופו של דבר שירותים דומים. אם כן, כיצד בוחרים במשרד המתאים? כדי להקל על הקושי נוצר אתר המרכז את כל משרדי עורכי הדין במקום אחד, עם חלוקה לתחומי התמחות ומיקום גיאוגרפי במטרה להקל על הגולשים.

זהו, זה מספיק?
כמובן שלא די בביצוע סינון טכני כדי לאתר משרד עורכי דין מתאים. יש לערוך גם סינון איכותי באמצעות הקלקה על שמות משרדי עו"ד תביעות סיעוד הקיימים ברשימה. ההקלקה תביא אתכם לכרטיסים האישיים של כל משרד כזה וכך תוכלו ללמוד במה מתמחה המשרד, אילו עורכי דין פועלים בתוכו,  מהו הוותק של המשרד בתחומו ואילו מקרים ידועים ניווט בהצלחה. מדובר באינדיקציה טובה לגבי איכותו של המשרד שאת פרטיו אתם רואים כעת ולכן אפשר לסנן ולהוציא החוצה בבטחה שמות של משרדים שפרטיהם לא מצאו חן בעיניכם.
אם ביצעתם את הסינון כראוי, סימן שהרשימה שלכם צריכה להיות מורכבת משמות של כמה משרדים בודדים בלבד. כעת עליכם לקבוע סבב פגישות אישיות עם כל משרדי עורכי הדין. שימו לב כי אם יש עורך דין ספציפי שהתבלט לטובה ברשימתכם וזו הסיבה שבגללה בחרתם במשרד- זו לא בושה לדרוש שהוא יהיה זה שייצג אתכם. אמנם רוב המשרדים עושים מאמצים כדי לשמור על רמה אחידה של אנשי מקצוע, בכל משרד יש את עורך הדין שמתבלט יותר מהשאר ולכן עליו לא כדאי להתפשר. מטרתה של הפגישה האישית היא לאפשר לכם לבדוק האם כל הפרטים שהופיעו בכרטיס האישי אכן מקבלים ביטוי גם במציאות. לעתים משרד שמשדר רושם אמין ומקצועי על הנייר- לא מצליח לשמר את הרושם הזה גם במציאות ולכן הפגישה הזו יכולה להציל אתכם מהבחירה בייצוג לא מתאים. הציגו את פרטי המקרה שלכם בפני המשרד שבו קבעתם פגישה וודאו שאתם מקבלים יחס ראוי ומענה לפנייתכם. למידע נוסף וליווי בתביעת סיעוד פנו לצוות משרד פייל ושות'

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI