דף הבית רפואה ובריאות מיניות ובריאות מינית סובל משפיכה מוקדמת - אפשר לטפל!
סובל משפיכה מוקדמת - אפשר לטפל!
אסף סגל 22/07/18 |  צפיות: 2269

שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה מאוד אשר עלולה לתקוף כל גבר בכל שלב בחייו. היא עלולה לנבוע מטראומה נפשית קשה או מחוסר נסיון מיני. לעיתים, כל גבר יכול לחוות גמירה מהירה באופן חד פעמי אך החוויה תגרום לו לחרדת ביצוע אשר תהפוך מקרה חד פעמי לבעיה מתמשכת.

העדר השליטה בשפיכה עלולה לגרום למבוכה רבה ובעיות במערכת הזוגית. הביטחון הגברי נפגע ונוצת חרדת ביצוע. לרוב, כשגבר מגיע לשפיכה בתוך פחות מ- 2 דקות, הוא סובל מתופעת שפיכה מהירה. אם אתה סובל ממנה, אתה לא לבד, מחקרים מראים שכ- 30% מהאוכלוסיה סובלת מהתופעה.

ביישנות, לחץ נפשי וחוסר ניסיון מיני וחוסר ביטחון מיני עלולים לגרום לשפיכה מוקדמת ולכן חשוב לקיים יחסי מין עם פרטנרית שאתה מרגיש פתיחות מלאה איתה. ברגע שמתרחשת שפיכה מוקדמת, יש תחושה שמתן פיצוי לבת הזוג אשר מחמירה את התופעה. ישנם מצבים בריאותיים אשר עלולים לגרום לשפיכה מוקדמת כגון: דלקת בערמונית, סכרת ופגיעה במערכת העצבים.

שיטות לטיפול בשפיכה מוקדמת

התחל והפסק - מתחילים בקיום יחסי המין וברגע שמרגישים שמתחילים להגיע לשפיכה, עוצרים ומחכים שהגירוי יחלוף. חוזרים על הפעולה מספר פעמים, מספר פעמים בשבוע. תרגול זה ישפר את תחושת השליטה בתחושת שמגיעות לפני השפיכה.

הפסק ולחץ - בדומה לשיטה הקודמת, מתחילים בקיום יחסי המין וברגע שמרגישים גירוי, יש לעצור מיד וללחוץ על עטרת הפין (הכיפה) עד שהגירוי חולף. חוזרים על הפעולה מספר פעמים, מספר פעמים בשבוע. תרגול זה ישפר את תחושת השליטה בתחושת שמגיעות לפני השפיכה.

שימוש בקונדום - קונדום משמש בעיקר למנוע מחלות והריון לא רצוי, אך גם משמש ככלי יעיל בהפחתת הרגישות באיבר המין. בעצם החיסרון שלו נהפך ליתרון במצב זה. שימוש בקונדום מפחית את הרגישות וכך ניתן לשלוט יותר על השפיכה.

שימוש בספריי השהייה - ספריי השהייה הוא מוצר נפוץ מאוד בתחום תכשירי הסקס. הוא מכיל חומרי אלחוש אשר מפחיתים את התחושת הגירוי באיבר המין. יש להתיז על איבר המין כ- 20 דקות לפני קיום יחסי המין. החסרונות בשיטה זו, היא שהמוצר עלול להשפיע גם על איבר מינה של בת הזוג, או על פיה כמבצעים מין אוראלי. מומלץ לשטוף את איבר המין כ-20 דקות לאחר השימוש במוצר ספריי השהייה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף סגל


 


מאמרים נוספים מאת אסף סגל
 
ספירולינה: כוכבת מזונות העל
ספירולינה היא אצת הגדלה במים מתוקים ומלוחים. היא עמידה מאוד בתנאים אקלים שונים ומכילה את כל אבות המזון ולכן נבחרה להוות תוספת למזונם של אסטרונאוטים בנאס"א. למה כדאי לכולם להכיר את האצה המדהימה הזאת?

שורש מאקה: למה כדאי לכולם להכיר את הצמח הפרואני הזה!
הוא צמח מדהים שמוגדר כמזון על, הוא מכיל כמות עצומה של מינרלים ואנטי אוקסידנטים, למה כדאי לכולם להכיר את הצמח המופלא הזה?

כיצד לבחור ספריי השהייה איכותי ברשת ולהיפטר משפיכה מוקדמת
ספריי השהייה הוא תכשיר מין נפוץ במיוחד לטיפול בשפיכה מוקדמת אצל גברים. ישנם סוגים רבים של תכשירים הנמכרים ברחבי הרשת וחלקן עלולים להזיק, כיצד נדע שאנחנו רוכשים מוצר איכותי ובטוח ברשת?

סובל משפיכה מוקדמת - אפשר לטפל!
שפיכה מוקדמת היא תופעה התוקפת גברים בכל שלבי החיים. היא יכולה לנבוע מסיבות שונות חלקן רפואיות וחלקן נפשיות ופסיכולגיות. מה הן דרכי הטיפול בתופעה ?

החשיבות בצריכת מינרל החיים מגנזיום
מגנזיום הוא המינרל החשוב ביותר לגוף האדם. למה הישראלים סובלים ממחסור כל כך חמור ממנו? כיצד ניתן לצרוך אותו במזון וממה צריך להזהר?

לא רק לבישול - נפלאות הריפוי של שורש כורכום וכורכומין
אלפי שנים שכורכומין משמש ככלי ריפוי למגוון מחלות אצל התרבות ההודית העתיקה. מחקרים חדשים מרגשים חוקרים שמגלים עוד ועוד סגולות ריפוי שיש לחומר הפעיל בכורכום הנקרא כורכומין. כיצד כורכום יכול לעזור לנו? הכל במאמר הבא.

כיצד תוספי תזונה יכולים לשפר את בריאותי?
31/01/18 | תזונה
תוספי תזונה מזמן כבר חלק מחיינו. ככל שעולה המודעות לבריאות ואורך חיים בריא כך גם הצריכה של תוספי תזונה. כיצד תוספי תזונה יכולים לעזור בשיפור הבריאות הכללית וממה כדאי להיזהר?

גרסיניה קמבוג'יה - צמח המרפא של עולם ההרזיה
גרסיניה קמבוג'יה הוא פרי הגדל באסיה ובאינדונזיה. שנים האחרונות הפרי התפרסם בעיקר בזכות מחקרים שנעשו על החומר הפעיל שבו, החומצה ההידרו ציטרית או בקיצור HCA. במאמר זה נרחיב על השפעות הצמח על הרזיה והאם הוא יכול להתאים לכל אחד שרוצה לרדת במשקל.

מה הוא מרכיב שורף השומנים היעיל ביותר? קיטוני הפטל vs. פולי קפה ירוק ראש בראש
רבות נכתב על שני המרכיבים המעולים הללו, בעיקר בהקשר של ירידה במשקל ושריפת שומנים.
אך איך ניתן לדעת איזה מוצר מתאים לי יותר?


מה מותר לאכול בדיאטת הטיפות של ד"ר סימונס ?
לאחר מחקר מעמיק, החלטת לעשות את הדיאטה המדוברת שכל כך הרבה אנשים ירדו פלאים בזכותה. מוצר דיאטה שהוא בעצם תוסף מזון שמגיע בצורת טיפות או תרסיס שמדכא תיאבון וגורם לשריפת שומנים בגוף ללא פגיעה ברקמת השריר. אני, אסף סגל, מנהל מכירות והומאופת במקצועי, החלטתי לעשות סדר בדברים ולנסות לעשות חיים קלים לכל אלה שמבולבלים לגבי מה מותר ומה אסור לאכול המהלך הדיאטה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI