דף הבית חינוך ולימודים לימודי תעודה ומקצוע לימודי רפואה משלימה
לימודי רפואה משלימה
אי מדיה בניית אתרים 13/09/09 |  צפיות: 3132

לימודי רפואה משלימה מבוססים על האמונה ההוליסטית כי הגוף והנפש קשורים זה בזה, סימפטומים הפיזיים באים לידי ביטוי בסימפטומים רגשיים, וההפך סימפטומים נפשיים באים לידי ביטוי בגוף. לימודי רפואה משלימה כוללת מספר רב של תחומי לימוד ושיטות טיפול שונות. לימודי רפואה משלימה כוללת מגוון של תחומים שניתן להתמחות בהם כגון לימודי עיסוי, הכוללים מגוון של עיסויים, רפואה סינית, טווינא, שיאצו וכדומה.

לימודי רפואה משלימה כוללים לימוד של שיטות לימוד של מסורות עתיקות שזכו לפריחה מחודשת כגון עיסוי אבנים חמות, רפואה סינית, לצד לימודי רפואה משלימה שפותחו במהלך המאה ה- 20 או שזכו לשינויים כאלו ואחרים מהמסורות העתיקות.

לימודי רפואה משלימה - מה ללמוד?

לימודי רפואה משלימה כוללים מגוון של תחומי לימוד, המשותף לרבים מהם היא התפיסה ההוליסטית הרואה את האדם כמכלול של גוף ונפש. הרפואה המשלימה הינו תחום שאינו נחקר מבחינה מדעית בניגוד לרפואה הקונבנציונלית. בנוסף הרפואה המשלימה מטפלת בחולה ולא במחלה.

לימודי רפואה משלימה מכילה תחומי לימוד שונים, החל מלימודי רפואה סינית, שיאצו, לימודי עיסוי ועוד. הבחירה של תחום הלימוד לא תמיד פשוט. חשוב לבחור תחום לימוד שאליו אתם מתחברים. ניתן לקרוא על שיטות לימודי רפואה משלימה השונות באינטרנט או לפנות למכללות לרפואה משלימה ללמוד עוד על תחומי הלימוד ולהשתתף בשיעור ניסיון. ישנם קורסים הכוללים מספר חודשים וישנם לימודים עד שלוש שנים ויותר. מומלץ ללמוד תחילה קורס אחד או קורס קצר על מנת לראות שהנכם מתחברים לתחום.

לימודי רפואה משלימה הינו תחום לימוד שבו יש משקל כבד לתרגול והניסיון. לימודי רפואה משלימה כוללים או לימוד תיאורטי של התחום הנלמד והן לימוד מעשי הכולל תרגול רב של התלמידים הן באבחון והן בטכניקות ריפוי שונות. ההתנסות והתרגול הרב משמעותיים בתחום לימודי רפואה משלימה מאחר שהתלמידים לאחר הלימודים משתלבים במכונים השונים ולמעשה הופכים למטפלים. חשוב לוודא לפני הרישום מהו החלק המעשי בקורס.

חלק חשוב לאחר הלימודים הוא הקבלה לעבודה. בתי ספר רבים מסייעים לתלמידים במציאת מקומות עבודה. בבתי ספר רבים בתחום לימודי רפואה משלימה ניתן למצוא לוחות מודעות הכוללות מגוון הצעות בתחום. תחום הרפואה המשלימה זוכה ליותר ויותר הכרה בקרב אנשים רבים שמעדיפים טיפולים משלימים לצד הרפואה הקונבנציונלית או במקרים שהרפואה הקונבנציונלית לא פתרה את הבעיה. קופות החולים הכניסו את תחום הטיפולים המושלמים לחברי הקופה, בתי ספא כוללים מגוון של טיפולים.

תחומי לימודי רפואה משלימה כוללים מגוון של לימודי רפלקסולוגיה, קורסי עיסוי, לימודי רפואה סינית, לימודי סוג'וק, לימודי רייקי, לימודי ספורט תרפיה ועוד. בעת רישום לתחום לימודי רפואה משלימה חשוב לבדוק מיהם המרצים בקורס. בדקו מהו הניסיון שלהם בתחום אותו הם מלמדים ובדקו כמה תלמידים בכיתה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אי מדיה בניית אתרים

אי מדיה בניית אתרים מתמחה בתחום בניית אתרים תדמייתיים, בניית אתרים שיווקים, קידום אתרים, עיצוב אתרים ועוד. בין האתרים שאנו מקדמים, הום פלוס פורטל לבית, המרכז לרפואה טבעית המתמחה בטיפולים במגוון מחלות ובעיות רפואיות.



 


מאמרים נוספים מאת אי מדיה בניית אתרים
 
אלרגיה
אלרגיה היא תגובה בלתי רצויה של מערכת החיסון כלפי חומרים שאינם מזיקים לגוף. אלרגיה יכול להיות מוצרי חלב, בוטנים, דגים, תרופות, ארס של דבורים, אבקני צמחים, קרדית האבק ועוד.

החשיבות של ביטוח חיים
ביטוח חיים מהווה ביטחון כלכלי במקרה של אסון, ביטוח חיים יכול להיות ביטוח ריסק או ביטוח חיים הכולל חסכון. המאמר עוסק ביתרונות הביטוח, מהם סוגי הביטוחים הקיימים.

לימודי רפואה משלימה
בחירת תחום לימוד אינו פשוט, האם ללמוד לימדוים אקדמאיים או מקצוע שנוכל לעסוק בו עם סיום הלימודים. לימודי רפואה משלימה הינו תחום הכולל לימודי עיסוי, לימודי רפואה סינית, לימודי רפלקסולוגיה ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI