דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה קולון הידרותרפיה - ניקוי הגוף מרעלים
קולון הידרותרפיה - ניקוי הגוף מרעלים
שושנה קנדל 23/12/09 |  צפיות: 3483

במשך שנים מהווה המעי הגס מקום בו מצטברים רעלים ומזון לא מעוכל כראוי ונרקב. ואז נגרם נזק רב למעי הבא לידי ביטוי בעייפות הגוף, חוסר אנרגיה, נפיחות, גזים, כאבי בטן, קנדידה, בעיות עור, אלרגיות, בעיות ריכוז, תולעים, מעי הרגיז, לחץ דם גבוה, כאבי ראש, עלייה במשקל ואף סרטן. רשימת בעיות אפשר להמשיך בלי סוף. ואנחנו אפילו לא מדמיינים שמקור לבעיות האלו נמצא במעי הגס שלנו.

ניקוי הגוף מרעלים- אתם בטח מבינים שזה הפתרון למצב הזה. לשמחתנו קיימות שיטות שכבר הוכיחו את עצמן יעילות לבריאותינו, לטיפול בבעיות שונות, להרזיה נכונה ולשימור אנרגיות הנעורים מבפנים.בקליניקה שלנו משתמשים בשיטות שפיתחה דוקטור לנטורופתיה גב' שושנה קנדל.

ניקוי הגוף מרעלים הוא ניקוי פנימי של הגוף חשוב לא פחות מהניקוי חיצוני שעליו אנו כל כך מקפידים. חוסר המודעות שלנו לניקוי הפנימי של הגוף מביא עלינו חולי רב. אנחנו צריכים להבין - ניקוי הגוף מרעלים חייב לבוא לפני כל תהליך של ריפוי,בניה וחיזוק הגוף כי אחרת כל הפסולת מרעילה כל תאי הגוף ומונעת החלמה. קולון הידרותרפיה מעודדת גוף לריפוי מהיר ומושלם.

קולון הידרותרפיה היא טיפול היחידי שנותן פתרון מעולה ומהיר נגד קנדידה, גזים, עצירות כי תוך זמן קצר משתפרת מיקרופלורה במעיים בהמצאות החדרה חיידקים ידידותיים.

קולון הידרותרפיה מאפשרת ספיגת מזון טובה יותר כי בעקבות הטיפול יורדים שכבות של רעלים שהתווספו במשך שנים רבות. אנו יכולים לאכול את התזונה הכי בריאה בעולם אבל אם היא לא נספגת טוב בגוף, אין לה ערך משמאותי. כשגוף לא סופג טוב את האוכל הוא מגיב בעייפות, תשישות, נפיחויות, צרבת, אולקוס.כל מטופל שמגיע למרפאה שלנו מקבל ייעוץ אישי ומקצועי.

השיטה קולון הידרותרפיה המבצעת שטיפה של המעי הגס ברמת היגיינה גבוהה ביותר. בניגוד לחוקן שהוא קצר טווח ומנקה רק 20 ס"מ במעי היא מאפשרת ניקוי עמוק של מעי הגס.

בשיטת קולון הידרותרפיה מגיעים לכל המעי, שארכו כמטר וחצי.בניגוד למשלשלים המוציאים מהגוף גם מינרלים חיוניים, כאן מדובר רק בשטיפה. אחרי ניקוי הגוף מרעלים אנחנו בונים חיים שלנו מחדש. כל מטופלת מקבלת תכנית אישית לשמירת ניקיון פנימי של הגוף , דיאטה נכונה, תוספי מזון, ויטמינים.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שושנה קנדל

ד"ר שושנה קנדל ND
רח' ביל"ו 25 , בני ברק
 050-2951058    03-5700776

http://www.health4u.co.il



 


מאמרים נוספים מאת שושנה קנדל
 
ניקוי רעלים בקיץ
ניקוי הגוף - זה מצויין. הקיץ - זה הזמן!

אוכל בריא עם ד''ר קנדל
כולם מסכימים עם העובדה כי תזונה נכונה מהווה חשיבות עליונה לבריאותנו. בעקרונות התזונה אציג איך אכילה נכונה תבטיח לנו שמירה מרבית על בריאותנו

קולון הידרותרפיה - ניקוי הגוף מרעלים
בימינו כולם רוצים להיות יפים וצעירים יותר.כל מיני קליניקות נפתחות כמו פטריות אחרי גשם. חיים היום לא ממש פשוטים. אנחנו נאלצים להתמודד עם מתחים רבים המובילים לבעיות בריאות רבים, לשימוש בתרופות רבות, אלכוהול וסמים. לצערנו אנו התרגלנו לדאוג לגוף חיצוני שלנו ובכלל שחכנו על ניקוי הגוף מרעלים מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI