דף הבית רפואה ובריאות שיקום והידרותרפיה ניקוי רעלים בקיץ
ניקוי רעלים בקיץ
שושנה קנדל 04/08/10 |  צפיות: 4756

לפני כמה עשרות שנים היו מזגנים  רק בבתי העשירון העליון. כשהגיע הקיץ והמזגן לא תפקד כראוי, הזמינו טכנאי מזגנים מוסמך שידע לנקות את המסננים של המזגן  ועל ידי כך לוודא את פעילותו הנכונה. אך היום שבכל חדר נמצא מזגן, הרי כל עקרת בית יודעת שמוציאים ומנקים את המסנן של המזגן מהאבק והלכלוך שהצטברו במהלך השנה -  כי זהו תנאי הכרחי לפעילותו.

אני מקווה שבזמנינו , יבין כל אדם כי הגוף שלנו -  כמו מזגן או כל מכונה אחרת חייב בניקוי גם מבפנים.  אני לא מבינה איך במערכת החינוך הישראלית לא נכללת בשום מקום הוראת נושא כה חשוב זה. (אילו  הייתי אני שרת החינוך – תלמיד שלא היה מבין כיצד ה"מכונה" שלו עובדת ומה הם הצרכים שלה, הווה אומר: גוף האדם, - לא היה זכאי לקבלת תעודת בגרות!)

אנשים לומדים לנקות כל דבר: מטוסים, אוניות, טילים, מחשבים, טלוויזיות, מכוניות, ומבינים שסילוק פסולת ושמירה על הניקיון הינם תנאים בסיסיים לתפקוד יעיל של כל מכונה בעולם. אולם כאשר מגיעים לגוף שלהם, לא בהכרח מבינים את הקשר, בין הניקיון פנימי של הגוף והבריאות.

בהנחה שלא נולדת באיזה אי באוקיינוס האטלנטי ולא יישמת את האמור כאן משחר הולדתך, אזי הצטברו רעלים בגופך וכמו כל מכונה אחרת ניתן לנקות אותך מה "לכלוך" שצברת מבפנים במהלך החיים.

יום אחד באמצע החיים אדם מרגיש לא טוב, הרופא אומר "אין לך כלום", הבדיקות אומרות "הכל בסדר"                                                                                    אבל בכל זאת כואבים לך הפרקים, הראש, הבטן, העצמות, קשה לך לישון, קשה לנשום, דלקות עור, נזלת, כל הזמן עייפות, רעב ואין לך כוח לעשות כלום. מה שהיית מספיק לעשות בלילה לוקח לך עכשיו לפחות שבוע, חוץ מזה שאתה קצת יותר שמן...

כאשר הגוף נקי מהפסולת, אנו ניזונים היטב ומקבלים את כל אבות המזון,כשמערכת העיכול מתפקדת כראוי- בריאותינו טובה. הכוונה היא - איך אנו נראים (משקל, עור, שיער, ציפורניים), איך אנו מרגישים ומהם כוחות היצירתיות שבתוכנו.

יסודות המזון החשובים לבריאותינו הם: חלבונים, פחמימות, שומנים, אנזימים, ויטמינים, מינרלים וסיבים. יסודות המזון היחידים שאנו מקבלים בשפע מהמזון המעובד המודרני הם: שומנים, פחמימות וחלבונים. יסודות אלו דורשים מינרלים וויטמינים מסוימים כדי שיוכלו להיטמע ולמלא את תפקידם הנכון בתאים.                                           כאשר הם לא נמצאים – נוצר מחסור  גדול, מכיוון  שהגוף לוקח את הוויטמינים והמינרלים מתוך עתודותיו בשרירים, בלב, במוח ובכל התאים. כאשר זה נגמר, ואין  עתודות יותר, אין חיידקים ידידותיים  אז אין באפשרותנו לפרק נכון את המזון ומרגע זה אנו מתחילים להשמין ולחלות.

חשוב מאוד לאכול מידי יום מזון טבעי ומאכלים לא מבושלים, אגוזים, זרעים, פרות וירקות. כאשר מכינים סלט, רצוי להשתמש במגוון רב של ירקות מכל הצבעים. ניתן להוסיף גרעיני חמניות ודלעת לא קלויים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שושנה קנדל

ד"ר שושנה קנדל ND
רח' ביל"ו 25 , בני ברק
 050-2951058    03-5700776

http://www.health4u.co.il



 


מאמרים נוספים מאת שושנה קנדל
 
ניקוי רעלים בקיץ
ניקוי הגוף - זה מצויין. הקיץ - זה הזמן!

אוכל בריא עם ד''ר קנדל
כולם מסכימים עם העובדה כי תזונה נכונה מהווה חשיבות עליונה לבריאותנו. בעקרונות התזונה אציג איך אכילה נכונה תבטיח לנו שמירה מרבית על בריאותנו

קולון הידרותרפיה - ניקוי הגוף מרעלים
בימינו כולם רוצים להיות יפים וצעירים יותר.כל מיני קליניקות נפתחות כמו פטריות אחרי גשם. חיים היום לא ממש פשוטים. אנחנו נאלצים להתמודד עם מתחים רבים המובילים לבעיות בריאות רבים, לשימוש בתרופות רבות, אלכוהול וסמים. לצערנו אנו התרגלנו לדאוג לגוף חיצוני שלנו ובכלל שחכנו על ניקוי הגוף מרעלים מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI