דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות בית מספרת כלבים מקצועית
מספרת כלבים מקצועית
אורי 21/04/10 |  צפיות: 2806

מספרת כלבים ניידת

תספורת כלבים זה דבר חשוב ביותר הן עבור הכלבים והן עבור הבעלים שלהם. הכלבים נהנים מזה שלא חם להם, והבעלים לא סובלים מהנשירה של הכלבים. פרט לכך, זו הדרך הטובה ביותר לדאוג לניקיונו של הכלב שלכם. תספורת עושים כמובן במספרת כלבים, הבעיה היא שהכלבים אינם טיפשים, והם לא אוהבים ללכת למספרת כלבים. בדרך כלל צריך להביא אותם לשם ברכב, וזה לא נוח, לא לבעל הכלב ולא לכלב עצמו, שבמרבית המקרים צופה מה הולכים לעשות לו, ומתחיל להתפרע. פרט לכך, לקחת את הכלב למספרת כלבים זה לא מעט זמן, ולא כולם מחזיקים רכב, מה שמסבך עוד יותר את כל המצב. החדשות הטובות הן שלא צריך ללכת למספרת כלבים, אנחנו נגיע עד אליכם עם מספרת כלבים ניידת שלנו. ספא-דוג מספקת שירותי תספורת כלבים באמצעות מספרת כלבים ניידת בקרבת מקום המגורים שלכם.

מתברר שמספרת כלבים ניידת זה המצאה גאונית ממש, היות ולא צריך להעביר את הכלב למרחקים גדולים, הוא ממושמע יותר במהלך התספורת. אנו מבצעים לא רק את התספורת אלא ממש מארגנים יום כיף לכלב שלכם. הכלב מקבל גם אמבטיה מפנקת. בטח חלקכם מרימים עכשיו גבה, כי חלקם הגדול של הכלבים ממש שונאים מקלחת. הסוד שלנו במספרת כלבים ניידת הוא שאנו יודעים להתאים גישה נכונה לכל כלב כדי לעשות לו אמבטיה. כמובן גזיזת ציפורניים זה חלק מהטיפול שמעניקה מספרת כלבים ניידת. הרבה לכלוך נכנס מתמת לציפורניים, אז מדי פעם צריך לדאוג לחידושם של ציפורני הכלבים.

מספרת כלבים ניידת מספקת שירותי תספורת גם לחתולים. החתולים שזקוקים לטיפול זה במיוחד הם החתולים הפרסיים שסובלים מחום עד כדי כך, שהאופי שלהם משתנה בחודשי הקיץ. הם הופכים להיות אפתיים כמעט לחלוטין. הבעיה עם תספורת חתולים היא שהיא מתבצעת בדרך כלל בהרדמה מלאה של החתול, שכן שום חתול לא ייתן לאדם זר להתקרב אליו, ועוד עם מכשיר בלתי מזוהה. בעלי החתולים הפרסיים נמנעים הרבה פעמים מתספורות לחתול בגלל ההרדמה, המזיקה לבריאות החיה שלהם. העובדים שלנו במספרת כלבים ניידת בעלי ידע ומומחיות גבוהים מאוד, ולכן מסוגלים לבצע את הטיפול ללא טשטוש.

יש בעלי כלבים וחתולים החוששים מתספורת כי הם פוחדים שהספר יגרום לפצעים ולזיהומים לחיה שלהם. אין לכם מה לחשוש ממצבים כאלה כשאתם מביאים את החיה שלכם לטיפול במספרת כלבים ניידת מקצועית. יש לציין שבמספרת כלבים אין וטרינר וזה דבר שונה. ספר כלבים אינו אמור להיות וטרינר.

חדשות טובות נוספות הן שבמפרת כלבים ניידת תוכלו למצוא הרבה מעבר לתספורות ופינוקים לחיות שלכם, אלא גם את המוצרים שחסר לכם בשביל החיה שלכם, בין אם זה מזון או טיפול נגד פרעושים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI