דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
חיים נוי 24/04/24 |  צפיות: 80

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים: מחקר חדש של Lloyds Bankו-FreedomPay

לונדון, בריטניה, 23 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

*פחות משליש (27%) מהעסקים בטוחים שהם מציעים חוויות תשלומים חלקות.

*כמעט שני שלישים מהעסקים (59%) בתחומי הקמעונאות, המזון והמשקאות והאירוח מאמינים שחוויית תשלום טובה מציעה את אותו יתרון תחרותי כמו המוצרים הטובים ביותר.

*העדפת לקוחות היא הגורם בעל הסבירות הגבוהה ביותר להשפיע על ההשקעה של עסקים בטכנולוגיות תשלומים.

מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay מדגיש עד כמה חשוב לעסקים בבריטניה להשקיע בטכנולוגיות תשלום חדשות.

המחקר מצא שני שלישים (59%) מחברות הקמעונאות, המזון והמשקאות והאירוח בבריטניה כבר שמו את היבט התשלומים בלב אסטרטגיית חוויית הלקוח שלהם, וזה משקף את החשיבות הגוברת של אפשרויות התשלום ללקוחות.

עבור עסקים ממוקדי קמעונאות, 59% מאמינים שחוויית תשלום בקופה טובה חיונית לבניית נאמנות לקוחות, כאשר המשיבים מאמינים שמדובר ביתרון תחרותי לא פחות מאשר הצעת המוצרים הטובים ביותר.

בינתיים, 57% מהקמעונאים אמרו שחוויית תשלום גרועה עלולה להשפיע לרעה על העסק שלהם, ולדחוף לקוחות למתחרים שמציעים חוויה טובה יותר.

ממצאים אלו מגיעים בתקופה בה תשתית התשלום נתפסת יותר ויותר כחלק קריטי בחוויית הקנייה של הלקוחות. מכיוון שהאינפלציה הגבוהה גובה את מחירה מעסקים עצמאיים וממרשתות ארגוניות כאחד, מחקר זה מוכיח את הצורך של עסקים לתת עדיפות לשביעות רצון של הלקוחות ולבנות נאמנות למותג.

התפוח לא נופל רחוק מהעץ

עם זאת, למרות ההבנה של החשיבות של מתן חוויית תשלום טובה ללקוחות, הפיכת זה למציאות נראה אתגר עבור עסקים רבים.

מחצית מהעסקים שנסקרו (49%) אמרו שהם לא השקיעו כלל בעדכוני פתרונות תשלום, ורק 27% מהמשיבים הרגישו בטוחים בהצעת חוויית התשלום הרב-ערוצית שלהם.

פער זה מדגיש כי לעסקים יש הרבה מקום לצמיחה, שכן השקעה בטכנולוגיית תשלומים חדשה עשויה להוביל לשיפור משמעותי בחוויות הלקוח ולהביא להגדלת המכירות.

נתונים מובילים למעורבות לקוחות טובה יותר

ממצאים אחרים הדגישו כיצד עסקים משתמשים בנתונים, כאשר רבים מבינים כי נתוני תשלומים יכולים לעזור להם לקבל החלטות מושכלות יותר. 80% מהמשיבים אמרו שהם משתמשים בנתוני תשלומים כדי ללמוד עוד על הלקוחות שלהם כדי להתאים להם שירותים ומוצרים, מה שיכול להיות חיוני לשמירה על מעורבות הלקוחות ולהגברת נאמנות המותג.

נשיא FreedomPay, כריס קרוננטל, אמר: "מה שברור מהמחקר שלנו הוא שמותגים חייבים להתמקד בחדשנות בתחום התשלומים עכשיו יותר מתמיד. הבנת מה הלקוחות מצפים ורוצים מחוויית תשלום היא בסיסית כדי להבטיח שהלקוחות ימשיכו לחזור. בחירת שותף התשלומים הנכון יכולה לתמוך בהחלטות עסקיות אסטרטגיות ולייעל את התשלום כדי לעזור לספק חוויה מותאמת אישית, חלקה ומבוססת נתונים בכל זמן ובכל מקום".

מלינדה רוילט, מנכ"לית Lloyds Bank Merchant Services אמרה:
"האופן שבו אנו משלמים עבר שינויים מהירים בשנים האחרונות. מואצת על ידי המגפה, התקדמות טכנולוגית ודרכים חדשניות לשימוש בבנקאות פתוחה הובילו לאימוץ גובר של פתרונות ארנק דיגיטלי ללא מגע ואפשרויות מימון כגון קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר. לצרכנים יש כעת יותר אפשרויות מאי פעם. המשמעות היא שגם עסקים צריכים לחשוב איך הם משתמשים בחוויית התשלום בקופה כדי לבנות צמיחה עסקית".

אנו מקווים שתוכלו להפיק תועלת מהדו"ח המלא באתר lloydsbank.com/paymentsinsight

אודות FREEDOMPAY

פלטפורמת המסחר ברמה הבאה של FreedomPay (Next Level Commerce™) הופכת מערכות ותהליכים קיימים ממערכת תשלומים ותהליכים קיימים מדור קודם לקצה המוביל. כבחירה המובילה עבור רבות מהחברות הגדולות בעולם בקמעונאות, אירוח, לינה, משחקים, ספורט ובידור, שירות מזון, חינוך, שירותי בריאות ושירותים פיננסיים, הטכנולוגיה של FreedomPay נבנתה בכוונה כדי לספק ביצועים סולידיים בסביבה המורכבת ביותר של המסחר העולמי. החברה שומרת על סביבת אבטחה ברמה עולמית והייתה הראשונה לזכות באימות הנחשק על ידי מועצת תקני האבטחה של PCI כנגד תקן הצפנת נקודה לנקודה (P2PE/EMV) בצפון אמריקה. הפתרונות החזקים של FreedomPay בתשלומים, אבטחה, זהות וניתוח נתונים זמינים בחנות, באינטרנט ובנייד ונתמכים על ידי אימוץ API מהיר. פלטפורמת המסחר FreedomPay עטורת הפרסים פועלת על מחסנית טכנולוגיה מאוחדת אחת על פני יבשות מרובות ומאפשרת לארגונים לספק חוויה חדשנית ברמה הבאה בקנה מידה עולמי. www.freedompay.com.

אודות קבוצת הבנקאות לוידס

*קבוצת הבנקאות לוידס (Lloyds Banking Group ) היא קבוצת שירותים פיננסיים מובילה בבריטניה המספקת מגוון רחב של שירותים בנקאיים ופיננסיים, המתמקדים בלקוחות פרטיים ומסחריים.

*אנו גאים להיות לצד העסקים הבריטיים, ולתמוך ביותר ממיליון עסקים בבריטניה עם שירותי בנקאות דיגיטליים וקשרים מובילים, כשהם מתחילים, גדלים, משגשגים וסוחרים בינלאומית.

*כחלק מהקבוצה, Lloyds Bank Cardnet Merchant Services מציעה פתרונות מובילים לקבלת תשלומים מקצה לקצה. אנו עוזרים לעסקים מכל חלקי בריטניה, ומכל המגזרים והגדלים השונים, ומעניקים להם את התמיכה הדרושה להם כדי לקבל תשלומים באינטרנט, בחנות או בטלפון בכל עת.

*למידע נוסף על האופן שבו אנו עוזרים לעסקים לקבל תשלומים, בקרו באתר: www.lloydsbank.com/cardnet

קבצים מצורפים

תשלומים הם חלק מכריע בחוויית הלקוח

כיצד עסקים משתמשים בנתוני תשלומים

לפרטים נוספים:

Adam Charles, Media Relations

Lloyds Bank

0207 356 2374

[email protected]

Hill & Knowlton for FreedomPay

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון
King Faisal Specialist Hospital and Research Centre - בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל KFSH&RC מוביל את מגזר הבריאות בממלכת ערב הסעודית והמזרח התיכון, ומוכר בה כמותג הבריאות היוקרתי ביותר באזורים אלה זו השנה השנייה

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RIVN

רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SHCR

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PLUG

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SOND

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום על נכסים וירטואליים, גאה להודיע על כוונתה להיכנס לעסקי המטבעות היציבים, ובכך מסמנת הרחבה משמעותית של היצע המוצרים שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ומענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיצבה את עצמה אסטרטגית כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים.

INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
INVNT GROUP מקבלת בברכה את לוקה זנלו, בעל הוותק ב-Roc Nation, כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן

Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, ו-SoftIron, המובילות בתחום התשתית לענן פרטי אמיתי ברחבי העולם, מכריזות על שותפות שתאפשר ללקוחות לבצע הגירה חלקה למטלות קוונטים שמבוצעות בבטיחות בענן, עם תעדוף להתמקדות עדיפות בתחום האבטחה. מוצרי הקוונטים הבטוחים לשימוש של Arqit יהיו זמינים ב-SoftIron Partner Marketplace לצד פתרונות מובילים אחרים בתעשייה.

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 17 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SSRM

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI