דף הבית עסקים עסקים בינלאומיים הסיבות להקמת חברת אופשור בחו"ל
הסיבות להקמת חברת אופשור בחו"ל
ג'י.בי.או 13/08/10 |  צפיות: 3609

רבים חושבים על הקמה של חברת אופשור בחו"ל אך לפני הקמת החברה כדי לחשוב האם הקמת החברה בחו"ל תענה על הצרכים שלך, בין אם הצרכים הם עסקיים או פרטיים. זיהינו 3 שלוש מטרות העיקריות להקמת חברה בחו"ל.
הראשונה היא תשתית לפעילות עסקית, השנייה היא צמצום מס והשלישית היא הגנה על הנכסים וסודיות. סיבות אלו יכולות להיות בלתי תליות אחת בשנייה או משולבות יחדיו , בנוסף, ישנן מטרות משניות נוספות להקמת החברה אך בסופו של דבר הקמת החברה תלויה בצרכים האישיים הספציפיים של כל אחד, תהיה הסיבה אשר תהיה.

המטרה הראשונה היא בדרך כלל צורך בתשתית תפעולית, משפטית ובנקאית לצורך פעילות עסקית לגיטימית. כל עסק פועל דרך חברה ולא בצורה פרטית. אם חשבת על הקמת עסק בחו"ל בין אם מדובר על אתר אינטרנט או יבוא מוצרים או פרילאנס המעניק שרותי תכנות או יעוץ מומלץ לפעול דרך חברה בחו"ל שברשותך. ניתן לפתוח חשבון בנק בחו"ל לחברה לפעילות שוטפת

.
שנית, כחלק בלתי נפרד מהצורך העסקי, חברות אופשור נהנות גם מהטבות מס נכבדות. ברוב תחומי השיפוט הפופולאריים, הטבות המס יכולות להיות משמעותיות ביותר לחברה ובדך כלל יכולות להיות אפס מס חברות, אפס מס על משיכת דיבידנדים ואפס מס על רווחי הון. כמובן שכל נהנה בחברה או בעל מניות בחברה חובתו לנהוג בהתאם לכללי המס החלים במקום התושבות של  ולדווח בהתאם לכל לרשויות המס.

שלישית, עניין הסודיות. דרך הקמת חברה בחו"ל, לדוגמא מסוג BVI ניתן לפעול בצורה אנונימית, הן לפעילות עסקית והן להחזקת נכסים שונים. חשבון בנק על שם חברה מקובל מאוד בבנקאות הפרטית בשוויץ מחר וכל הפעילות מנוקזת דרך החברה ולא על שם בעלי החברה או הנהנים החברה. בתחום השיפוט באי הבתולה הבריטיים - BVI פרטי הנהנים בחברה אינם גלויים לציבור, כמוכן ניתן למנות דירקטורים ובעלי מניות לחברה  כך שבכל מקרה קשה מאוד לבצע הרמת מסך לחברה או לחשבון הבנק. ניתן לבצע הרמת מסך לחשבון בנק בשוויץ או בתחומי שיפוט אחרים במצב בו בעלי החשבון חשודים בעבירות פליליות כלכליות כדון הלבנות הון, הונאות מס וכדומה אך על הגוף התובע לספק לבית המשפט שם ספציפי, מסמכים והוכחות על מנת לקבל צו חיפוש ומסירת מידע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ג'י.בי.או

ג'י.בי.או (GBO) שירותים פיננסים בינלאומיים בע"מ הינו משרד מוביל בישראלהמעניק פתרונות מתקדמים להקמת חברה בחו"ל, פתיחת חשבון בנק בחו"ל,ייעוץ עסקי בחו"ל, בנקאות פרטית בחו"ל, יעוץ השקעות פרטי בחו"ל, רילוקיישן, ייצוג משפטי וחברות בפירמה בינלאומית במעל 22 מדינות ברחבי העולם ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת ג'י.בי.או
 
קפריסין - מרכז עסקים אזורי
קפריסין מציעה לאיש העסקים הישראלי תשתיות בנקאיות ומיסוייות מצוינות. נתין להקים פעילויות עסקיות לכל מיני סוגי עסקים:

דגשים להקמת עסקים בחו"ל
אנשי עסקים ויזמים אשר פעילים בחו"ל בדרך כלל מקימים חברה מוגבלת בחו"ל ויוצקים את הפעילות העסקית לחברה. הקמת פעילות עסקית בחו"ל זה עניין מורכב הכולל בתוכו השלכות מס בינלאומיות, רגולציה, הלבנות הון ובנקאות בינלאומית

כיצד מתבצע תהליך פתיחת חשבון בנק בחו"ל
פתיחת חשבון בנק בחו"ל נובעת מכל מיני צרכים - עסקיים, מיסויים ופרטיים. אנשי עסקים, אנשים פרטים וחברות שיש להם נגיעה לפעילות עסקית או פרטית בחל יכולים לפתוח חשבון בנק בחול מהארץ מכל מיני מדינות ובנקים.

מהם היתרונות של שימוש בחברת offshore
הקמת חברות בחו"ל מציעה שלל יתרונות מיסויים. תפעוליים ומסחרים. הקמת החברה יכולה להיות בתחומי שיפוט רבים כגון BVI, חברה בהונג קונג , חברה בקפריסין כדומה. לכל תחום שיפוט יש את המאפיינים והיתרונות / חסרונות שלו

הסיבות להקמת חברת אופשור בחו"ל
רבים חושבים על הקמה של חברת אופשור בחו"ל אך לפני הקמת החברה כדי לחשוב האם הקמת החברה בחו"ל תענה על הצרכים שלך, בין אם הצרכים הם עסקיים או פרטיים. זיהינו 3 שלוש מטרות העיקריות להקמת חברה בחו"ל.

הקשיים הבנקאיים והתפעוליים בהקמת עסקים בחול
תחום הקמת חברות זרות ופתיחת חשבונות בנק בחו"ל מוכר לרבים מעורכי הדין, רואי החשבון ויועצי המס בארץ. לכאורה מדובר בעבודה משפטית ובנקאית ידועה ופשוטה אך לא כך הדבר כלל ועיקר!

טיפים ליבוא מוצרים מסין
יבוא מוצרים מסין והפצת בארץ או בחול מצריך עבודה רבה וירידה לפרטים רבים. ישנו כמה נקודות חשובות בדרך שעליך להכיר.

שותפים בהקמת סטארטאפ
רוב הרעיונות לעסקים וסטארטאפים נולדים משיחות עם חברים ועמיתים לעבודה שזרקו רעיון לאוויר ופתאום הרעיון תפס והם מבינים שיש כאן הזדמנות עסקית אמיתית. "אחי, יש לי רעיון,אתה חייב לשמוע" נאמר אין ספור פעמים ובדרך כלל, הרעיון מתפתח לאט באינספור מפגשים לתוך הלילה עם בירות, פיצוחים ומצב רוח טוב. הקמה של עסק, בין אן מדובר על מסעדה או חברת אינטרנט בחו"ל מצריך טיפול בנושאים רבים והכנה מדוקדקת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI