דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים גן אירועים- גן אירועים בדקה ה90
גן אירועים- גן אירועים בדקה ה90
דנה הראלי 26/10/10 |  צפיות: 1975

גן אירועים- גן אירועים בדקה ה90

לא מזמן עלה באוזנינו סיפור מרגש על אישה חולת סרטן שבקשתה האחרונה טרם ניתוח קריטי הייתה להתחתן עם בכיר ליבה. השניים תכננו חתונה זה זמן רב והחליטו שבתום הטיפולים והניתוחים וכאשר תחלים יקיימו את החתונה. עם זאת, האישה הייתה צריכה להיכנס לניתוח תוך שבוע לכל היותר שהעמיד את חייה בסכנה. הגבר, בו במקום, הציע לה נישואים, בכדי לדעת שאת רגעיהם האחרונים יבלו כבעל ואישה והיה להם שבוע לתכנן חתונה שלמה. מה שנקרא – חתונה בדקה ה90.

הזמנת גן אירועים בדקה ה90
סיפור מרגש זה שעלה באוזנינו גרם לנו לפתח את נושא האירועים בדקה ה90 בחברתנו. קיימים לחברתנו מגוון של גני אירועים הפרושים ברחבי הארץ ומתאימים לכל אירוע – חתונה, בר מצווה, ברית מילה, חידוש נישואין, מסיבת יום הולדת וכו'. חגיגה בגן אירועים משרה אווירה חלומית, במיוחד בחתונות, ומעניקה לחתן ולכלה ולמשתתפים את החוויה האולטימטיבית. אומנם קשה לארגן חתונה שלמה בדקה ה90 אך זה אפשרי. חברתנו תסייע לכם בדבר המרכזי ביותר – המיקום. ניתן תמיד להרים אלינו טלפון, לשלוח פנייה מאתר האינטרנט שלנו ולבקש גן אירועים. גם בדקה האחרונה הצוות שלנו יעשה הכל בשביל לסייע לכם ולמצוא את המועד הקרוב ביותר לקיום האירוע בגן האירועים.

קיום אירוע בגן אירועים או באולם?
גני האירועים הפכו לענפים ביותר בתחום האירועים והחגיגות בשנים האחרונות. החזון של חתונה מושלמת, מוקפת בירוק הפך למוחשי ולאפשרי. עידן האולמות הסתיים והחל עידן חגיגות בגני אירועים. היתרונות של גן אירועים הם ברורים לעין – מדובר בשטח גדול, יפיפה,  מושך את העין, אוויר צח, אופציה רחבה להגשת אוכל, מדשאות רחבות והופעה בחוץ. עם זאת, בעת עונות החורף והקור רצוי לשקול קיום אירוע באולם סגור ומוגן בכדי למנוע אי נעימויות במהלך האירוע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה הראלי


 


מאמרים נוספים מאת דנה הראלי
 
ערן שלזינגר- הדפסת חולצות לאירועים מיוחדים
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

אורי עצמון- הדפסת חולצות בית ספר
עיצוב חולצה לילדים לבית הספר – זו חולצה שמלווה את הילד לכל אורך היום – בשיעורי החינוך הגופני ובהפסקות, מתחת לבגדים או כמלבוש העיקרי לבית הספר.

דנה תדמור מציגה: מצלמות סמויות - לתעד כל רגע במעקב
עוד חידוש כללי בעולם הבילוש, ובייחוד המצלמות למעקב וגם המצלמות הנסתרות הוא שדרוגן לאיכות צילום בHD. הדבר מבטיח תיעוד של המתרחש בצורה חלקה יותר שניתן מיידית להבין את המתרחש בה.

אקסיום אופנת בגדים לילדות
כשהולכים לאירועים לילדים או למבוגרים ויש צורך להיראות יפה ומגונדר, ישנן שמלות מיוחדות לאירועים כמו גם שמלות ערב. פריטי לבוש אלו עולים לרוב סכומי כסף גבוהים יותר, ומי שאינו מעוניין מטעמיו – שלו להזין את פרטיו באתר יכול ליצור קשר טלפוני עם החנות ולהמשיך את הטיפול בתשלום באופן שנוח לו.

פאונדרס הלבשה - חולצות לחתונה - קלאסיות או מפתיעות ?
09/04/13 | חתונות
אחד מן השלבים המשעשעים והכיפיים ביותר בחתונה, הוא שלב הריקודים עם החברים. בשלב זה של החתונה הזוג סוף משחרר לחץ, נהנה ומבלה. בשנים האחרונות, נכנסה מודה חדשה לעולם החתונות והיא חולצות החתונה.

פאונדרס- הפקות ארועים לכל כיס
הפקת ארועים בשנים האחרונות הפכו להיות אחת מההוצאות הגדולות ביותר עבור כל משפחה. בחירת הצלם, אולם ארועים, מעצב וכדומה הם רק חלק מההוצאות הנכנסות תחת קטגוריה זו של הפקת ארוע.

ערן שלזינגר- גן ארועים מה לבדוק?
הדבר החשוב ביותר בעת תכנון ארוע הוא בחירת המקום בו הוא ייתקיים. כיום אין ספק שארוע במקום פתוח מספק חוויה מדהימה לעומת ארוע במקום סגור. שלל הריחות, הצבעים והאוויר הטבעי

עו"ד דנה תדמור- מכרזים-חוקים והגבלות
מכרז היא שיטה להצעת עבודה תמורת מחיר מסוים על פי בקשה. בשיטת המכרז נלקח הספק אשר מציע את איכות העבודה הטובה ביותר תמורת המחיר הנמוך ביותר. מכרז הוא הליך משפטי

אריאל אורי עצמון- משחקים לתינוקות בני שנתיים
20/03/13 | הורות
אם אתם מצפים לתינוק חדש במשפחה, וודאי אתם מתארגנים כבר מבחינת כל הציוד הדרוש. אך מה לגבי משחקים? משחקים לתינוקות הפכו לדבר יקר במיוחד, ובמציאות בה יוקר המחיה גבוה

אקסיום- התפתחות וצעצועים לתינוקות
20/03/13 | הורות
ההתייחסות לילדים ובמיוחד לתינוקות עברה שינוי מהפכני בעשרות השנים האחרונות ואם בעבר ילדים יצרו שעשוע עבור עצמם, כיום תעשיית המשחקים מציעה שפע של אפשרויות לצעצועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI