דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה אחסון דירה – זה משתלם אם עושים זאת נכון
אחסון דירה – זה משתלם אם עושים זאת נכון
חוני אילון 27/11/10 |  צפיות: 2108

חושבים על שיפוץ? מעבר דירה? טיסה לחו"ל? תחשבו על אחסון דירה. בכתבה שלפניכם סיכמנו עבורכם את כל הדברים שצריך לדעת על אחסון דירה ואף יותר - מיום קבלת ההחלטה ועד ליום המעבר עצמו ונעילת החפצים בתא הפרטי שלכם.

אנשים שדואגים לרכוש שלהם יהנו מאוד מהקריאה של השורות הבאות: אחסון דירה היא החלטה שמצריכה מאנשים לסמוך על אנשים זרים עם הרכוש הפרטי שלהם. אנשים זרים אמרנו? זה לא תמיד צריך להיות ככה

החוכמה באחסון דירה הוא להגיע לשלב המכריע בתהליך, כשאתם כבר מכירים את הנפשות הפועלות ויודעים באופן מוחלט כי יש על מי לסמוך - הן מבחינת האנשים והן מבחינת המתקנים והתנאים העומדים לרשותכם לאחסון דירה.

בכדי להגיע מוכנים ליום המעבר יש לעבור מספר תחנות בדרך. בשלב הראשון יש לבחור חברת אחסנה לאחסון הדירה.

חפשו את צמד המילים "אחסון דירה" ותגלו כי יש לא מעט מקומות שמציעים לכם שירות דומה. איך בוחרים מבין כולם? דבר ראשון בקשו לראות תמונות של המקום - של האתר עצמו והסביבה לו וגם של המתקנים ותאי האחסון המוצעים לכם.

שימו לב שאתם לא מקבלים החלטה על סמך מחיר בלבד לאחסון דירה. לעיתים המחיר הנמוך על אחסון דירה יבוא על חשבון תנאי האחסון, האבטחה או הביטוח שמציע המקום. מצד שני, לא בטוח שצריך לשלם ביוקר כדי לקבל את מה שמגיע לכם במסגרת שירות הוגן ומשתלם.

אחסון דירה - איך תדעו מה גודל המחסן הרצוי לכם?  

גודל המחסן נקבע לפי קוב. כלומר ככל שהציוד שלכם יהיה רב יותר, כך תתבקשו לשלם יותר על השטח המנוצל לאחסון דירה.

דרך אחת לבדוק את כמות הציוד שיש לכם ואת השטח אותו האו תופס, היא להכנס לאתר אביה אחסנה ולעבור דרך המערכת לחישוב עלויות אחסון דירה. שם תוכלו לקבל הערכה טובה למדי בנוגע לשטח שהציוד שלכם עשוי לתפוס.

שריינתם מחסן לאחסון דירה? יפה מאוד. בכך קידמתם את יום מעבר הדירה בעשרות מונים.

אחסון דירה - שלב ההובלה

עכשיו הזמן לבחור מוביל. הרי אין אחסון בלי הובלה של דירה למחסן. אם יצרתם אמון עם חברת האחסנה בה מתבצע אחסון הדירה, כדאי לברר איתם אם הם ממליצים על מוביל אמין, נוח וזמין לעבודה.

זכרו דבר נוסף - אפשר ואף מומלץ להזמין מוביל כמה חודשים מראש.

במידה ובחירת המוביל נדחית לרגע האחרון, יש סיכוי שתשלמו על כך ביוקר - בעיקר בעונת הקיץ המחירים עולים ובמקרים מסוימים אף תתקשו למצוא מוביל ראוי בדיוק בתאריך המובקש.

מתי מומלץ יותר להזמין הובלה?

בעקרון יש שלושה עקרונות בסיסיים להזמנת מוביל במחיר אטרקטיבי ואלו הם: הזמנה מראש, הובלה באמצע שבוע והובלה באמצע החודש.

אחסון דירה בפתח - היכונו ליום המעבר

ביום ההובלה עליכם לגייס את כל האנרגיות והסבלנות שאתם יכולים. יש לוודא כי הכל מוכן ומזומן (דגש על המזומן...) וכי הכל ארוז בקפידה - לפני ואחרי העליה למשאית.

למי שמעוניין בשירותי אריזה מקצועיים יכול לבקש זאת מהמובילים.

אמנם מדובר בשירות שעולה כסף אבל אריזה מקצועית חוסכת זמן ביום אחסון הדירה ואף מבטיחה כי הציוד שתבחרו לאחסן ישמרו באופן בטוח לאורך זמן.

הגיע הרגע לאחסון דירה. ההגעה למחסן נעשית על ידיכם, מלווים במוביל ובנציג של החברה המאחסנת. משם הדרך לתא האחסון הפרטי שלכם קצרה ומרגשת מאוד.

היה ובשלב הפריקה מתגלה כי ההערכה הראשונית של כמות הציוד שלכם אינה מתאימה לגודל המחסן, יש צרוך בהתאמה מחדש של מחסן במידות הרצויות לאחסון דירה כשלכם.

שימו לב שהחפצים שלכם יושבים בצורה נכונה שאינה מסכנת אף פריט.

וודאו כי אתם מקבלים מפתח ומנעול פרטי לתא שלכם וכי כל תנאי האחסון שחתמתם עליהם אכן מתקיימים.

זהו זה. עכשיו הזמן להיפרד מהמובילים, המאחסנים והרכוש, לפחות עד הפעם הבאה שתראו אותו. אם הקפדתם על הצעדים עד כה, תהיו בטוחים שהרכוש יחכה לכם בדיוק באותו מצב בו עזבתם אותו. שלם ושלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חוני אילון

חוני יוחנן מחסנים להשכרה   אחסון תכולת דירה   אחסנה



 


מאמרים נוספים מאת חוני אילון
 
אחסון דירה – זה משתלם אם עושים זאת נכון
27/11/10 | מעבר דירה
חושבים על שיפוץ? מעבר דירה? טיסה לחו"ל? תחשבו על אחסון דירה. בכתבה שלפניכם סיכמנו עבורכם את כל הדברים שצריך לדעת על אחסון דירה ואף יותר – מיום קבלת ההחלטה ועד ליום המעבר עצמו ונעילת החפצים בתא הפרטי שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI