דף הבית תחבורה ורכב ביטוח בחירת סוכן ביטוח רכב
בחירת סוכן ביטוח רכב
גיל ה 22/07/08 |  צפיות: 14668

אם הגעתם להחלטה שאתם צריכים ביטוח רכב, כעת מגיעים לשלב הבחירה בסוכן הביטוח.
עליכם לבחור את האדם האמין והמסודר ביותר שתוכלו למצוא.
על מנת לבחור סוכן ביטוח חשוב להתייחס ל-3 שיקולים אותם משקללים בסופו של דבר ובעזרתם מתקבלת ההחלטה הסופית – מהיכן לרכוש את פוליסת הביטוח. להלן השיקולים:

  • ניסיון
    ראשית כל יש לקחת בחשבון בבחירת סוכן ביטוח את ותק המשרד שלו והיכרותו עם תחום ביטוח רכב.
    אין ספק שניסיון בטיפול במקרי ביטוח רבים הוא יתרון גדול מאוד עבור המבוטח. כלומר, ככל שהסוכנות ותיקה יותר, כך כדאי לרכוש אצלה פוליסת ביטוח רכב. אין להשוות סוכן בעל ניסיון של 20 שנה ויותר לניסיון של סוכנות ביטוח חדשה בת שנים ספורות מבחינות רבות: הבנת צרכי המבוטח, הכרת העבודה אל מול חברות הביטוח והיכרות עם מקרים קודמים ודומים. ותק בתחום ביטוח רכב הופך את סוכן הביטוח למקצועי יותר. כלומר, התאמת הפוליסה בצורה מושלמת לצרכי המבוטח, עבודה מהירה, אדיבה, שירות מלא ואיכותי לכל מקרה אפשרי וכמובן יחס אישי.
  • ביטוח ישיר מול ביטוח אישי
    כאשר מזכירים יחס אישי, הדבר הבא לבחון יהיה גודל סוכנות הביטוח בה אתם בוחרים לרכוש פוליסת ביטוח רכב. כאשר פונים לחברה גדולה, כמו חברות הביטוחים ישירים, היחס האישי איננו קיים וכל פנייה מצדכם מתויקת במערכת המחשב. איכות השירות על פי רוב אינו מסביר פנים: הן בשל משכורות הנציגים (סטודנטים) והן בשל תחלופת העובדים הגבוהה. סוכנות קטנה מדי גם היא איננה בחירה נכונה – עומס רב על מספר מועט של עובדים ימנע מכם לקבל את היחס האישי לו אתם זכאים וזקוקים.
    חשוב לבחור בסוכנות ביטוח רכב בגודל מספק שתוכל לענות על צרכיכם ובנוסף לשמור על יחס אישי לאורך כל הדרך.
  • מחיר
    אצל רבים זהו השיקול הכי חשוב. מבחינתנו זהו עוד שיקול בהחלטה שיש להתרשם ממנו אבל אסור להחליט לפיו. אל תבחרו בפוליסה יקרה מדי אך כמובן גם לא באחת זולה מדי. בחרו בפוליסת ביטוח רכב הנראית לכם פרופורציונאלית לדרישותיכם ולאחר השוואת מחירים עם סוכנויות ביטוח נוספות תצטייר תמונה ברורה יותר.
    בחירת סוכן ביטוח רכב, לפיכך, תעשה על ידי המחיר הנוח ביותר.
    אפשר לזהות סוכן טוב אם הוא משקלל מחיר העומד בצורה הגיונית עם צרכי הלקוח והוא קשוב להם.
    לעיתים כדאי לשלם מעט יותר כדי להרגיש בטוחים ולישון בראש שקט. מקצועיות ואיכות שווים את המחיר. "נזק" לכיס של כמה עשרות שקלים יותר בחודש לא יורגש לאור השירות המצוין שתקבלו באופן שוטף ועל אחת כמה וכמה בשעת הצורך.

יש לקחת את כל השיקולים שצוינו, לשקלל אותם ובסופו של דבר להגיע להחלטה שקטה ונכונה בנוגע לבחירתכם בסוכן ביטוח רכב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל ה


 


מאמרים נוספים מאת גיל ה
 
אולפן הקלטות ביתי או אולפן הקלטות מקצועי
09/09/08 | מוסיקה
כאשר אתם בשלבים שלפני הקלטת אלבום, עולה השאלה האם לבחור באולפן מקצועי או שמא להקים אולפן ביתי בו לא תהיו תלויים באף גורם מלבד עצמכם ?

בחירת סוכן ביטוח רכב
22/07/08 | ביטוח
אם הגעתם להחלטה שאתם צריכים ביטוח רכב, כעת מגיעים לשלב הבחירה בסוכן הביטוח.
עליכם לבחור את האדם האמין והמסודר ביותר שתוכלו למצוא.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI