דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן איפה, היכן ולמה כדאי להשקיע בנדל"ן בארץ
איפה, היכן ולמה כדאי להשקיע בנדל"ן בארץ
אהרון נחמיאס 27/03/11 |  צפיות: 3058

השקעות נדל"ן בארץ נחשבות לכדאיות ובטוחות, גם בשוקהמקומי וגם בשוק הבינלאומי. השילוב של שטח מחייה מצומצם וגידול מתמידבאוכלוסייה והעובדה שיש מחסור גדול בשטחים לבנייה באזור מרכז הארץ, מביאלעלייה מתמדת בשווי הנכסים. השקעות נדל"ן בארץ יכולות לתפוס צורותרבות, כאשר יש כאלו הרוכשים דירה באזורים מבוקשים להשכרה, או באזוריםהעשויים להפוך להיות מבוקשים להשכרה בעתיד הלא רחוק, ואילו אחרים משקיעיםבאדמות חקלאיות שהמדינה עשויה להפשיר למטרות בניה בעתיד. ההזדמנויות הןרבות וחשוב להבין לעומק את שוק הנדל"ן, לבצע מחקר מעמיק ומדוקדק לגבי האזורבו ממוקם הנכס להשקעה ולהתייעץ עם מומחים.

הדרך הבטוחה לביצוע השקעות נדל"ן בארץ

כמו בכל תחום אחר, השקעות נדל"ן בארץ הן בעלות סיכון לא קטן. לכן כדאי לבחור קבוצה שיש לה את הידע המוכח והניסיון הדרושים לביצוע מושכל ומוצלח של השקעות נדל"ן בארץ. קבוצת נדל"ן כזו תוכל לסייעלכם, בין אם מדובר ברכישת דירות יוקרה להשקעה באזורים מתחדשים, או מתפתחים,ברכישת קרקע חקלאית, בהתארגנות של קבוצת רכישה, או בכל פרוייקט נדל"ן אחר.קבוצת נדל"ן  שיש לה את הידע, הניסיון והמומחיות הדרושים, ושכבר הוכיחהעצמה פעמים רבות בעבר, בקשו לראות סיפורי הצלחה בארץ ובעולם. בדקו כמו כןמי עומד בראש קבוצת הנדל"ן  שתלווה את השקעתכם ושהוא בין הדמויות המובילותבעולם הנדל"ן בישראל זה שנים רבות, כיוון שקבוצת נדל"ן זו שתבחרו  תלווהאתכם לאורך כל תהליך הרכישה תוך כדי מתן ייעוץ מקצועי ומשפטי וייצוג מולהרשויות האזוריות.

האם עדיין כדאי להשקיע בנדל"ן, או שכבר איחרתי את הרכבת?

השקעות נדל"ן בארץ הן תמיד כדאיות. ישנה תנועה מתמדת בשוק הנדל"ן המקומי, האוכלוסייה גדלה והביקוש, כמו גם המחירים, ממשיכים לעלות בהדרגה.קבוצת הנדל"ן שתבחרו ללוות את הפרויקטט  תאפשר לכם להשקיע בנדל"ן בצורהחכמה ומבוקרת ותעניק לכם את כל התמיכה הנדרשת לביצועה של רכישה מוצלחת - אל תנסו להשקיע לבד זה בדרך כלל מועד לכישלון


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אהרון נחמיאס

אהרון נחמיאס הינו איש נדל"ן עתיר נסיון, משמש כיועץ נדל"ן בכיר בחברת אייזנברג גרופ המשווקת קרקעות חקלאיות בעלות פוטנציאל השבחה.קבוצת אייזנברג הינה מהמובילות בתחום מכירת נדל"ן בארץ.



 


מאמרים נוספים מאת אהרון נחמיאס
 
איפה, היכן ולמה כדאי להשקיע בנדל"ן בארץ
27/03/11 | נדל"ן
השקעות נדל"ן בארץ נחשבות לכדאיות ובטוחות, גם בשוק המקומי וגם בשוק הבינלאומי. השילוב של שטח מחייה מצומצם וגידול מתמיד באוכלוסייה והעובדה שיש מחסור גדול בשטחים לבנייה באזור מרכז הארץ, מביא לעלייה מתמדת בשווי הנכסים. השקעות נדל"ן בארץ יכולות לתפוס צורות רבות, כאשר יש כאלו הרוכשים דירה באזורים מבוקשים להשכרה, או באזורים העשויים להפוך להיות מבוקשים להשכרה בעתיד הלא רחוק, ואילו אחרים משקיעים באדמות חקלאיות שהמדינה עשויה להפשיר למטרות בניה בעתיד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI