דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים קניית מזגנים
קניית מזגנים
שירה דן 02/06/11 |  צפיות: 2804

נראה שעם כל שנה שעוברת מטפסות הטמפרטורות לגבהים חדשים ומזגן הפך כמעט לחובה בכל בית. הפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות תרמו לשיפור יעילותם של מזגנים, וכשמשקללים זאת ביחד עם הוזלת מחירם בשוק, המזגן הפך למכשיר חשמלי אשר אפשר למצוא בכל בית.

מעוניינים לרכוש מזגנים מיני מרכזיים? נתקעתם עם מזגן שהאבות הביאו איתם על ספינת המעפילים? אין לכם מזגן בכלל ואתם מעוניינים לשדרג את הבית ביחידת מיזוג אויר עדכנית? כל מי שקנה מזגן בעבר כבר יודע שהשוק מוצף במזגנים מסוגים שונים, מחברות שונות, בטכנולוגיות עם שמות גרנדיוזיים, ובעלי דירוגים אנרגטיים כאלה ואחרים. אז מה כדאי לקנות?

עיקר המזגנים שנרכשים בימינו שייכים לאחד משני הסוגים הבאים: מזגן עילי או מזגן מרכזי. כשבאים לרכוש מערכת מיזוג אוויר ניתן להחליט על מזגן מיני מרכזי אחד אשר תפקידו למזג את כל הדירה או על מזגנים עיליים נפרדים לכל חדר. המלצתנו היא לעשות שימוש במזגנים מפוצלים מכיוון שבאופן הזה משתמשים במזגן קטן בחדר שבו נמצאים ובכך אנו משיגים חסכון בחשמל.

יוניק מזגנים חשוב מאד לברר מהי תפוקת המזגן, אשר נמדדת ב-BTU ולא במידות כוח סוס כמו שבדרך כלל חושבים. ה-BTU מתאר את הספקו, ולרוב כמה שערך ה-BTU הוא גבוה יותר, כך המזגן חזק יותר. טרם הרכישה בדקו מהן מידות החדרים שבהם יותקנו המזגנים ובחרו את המזגן על פי הנוזסחה: בין 800 ל-1000 BTU לכל עשרה מטרים מרובעים. חשוב להתייחס ליעילות האנרגטית של המזגן שאתם קונים, המסומנת ב-A-G, כש-A היא הדרגה החסכונית ביותר בחשמל.

ואם כסף אינו מהווה בעיה, שווה מאוד לשקול לרכוש מיצובישי מזגנים בטכנולוגיית ''אינוורטר''. מזגני אינוורטר פועלים בתפוקה משתנה בהתאם לתנאים השוררים בחדר בזמן נתון וכך גורמים ליעילות אשר שומרת על טמפרטורה יציבה בחלל. בנוסף על החסכון המשמעותי בחשמל, שמירה על דרגת טמפרטורה קבועה בתוך הבית תורמת לבריאות טובה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דן

אם את צריכים חשמלאי ואם אתם רוצים בעלי מקצוע וגם הובלות סטודנטים תוכלו למצוא את הכל כאן www.hdm.co.il



 


מאמרים נוספים מאת שירה דן
 
קונים פרגולה חשמלית
13/05/12 | גינון
פרקט למקרה שתצטרכו לתקן כי אם לא תשמרו תתקשו למצוא דוגמאות זהות בעתיד.

שאיבת שומן בהרדמה מקומית
שעבר בעבר ניתוח אף. בשבוע לאחר הניתוח על-מנת לצמצם מעט נפחיות מצטברת, מומלץ מאד להגביה את הראש כאשר ישנים ולמנוע בצקת בחלקו של האף.

רוצים למצוא רשתות יונים?
13/05/12 | שיפוצים
שהוא לא מדביר את היונים - הדברה, כמו ריסוס, היא פתרון מיותר, לא יעיל שהבוחרים בו עוברים על החוק.

מחפשים ריצוף וחיפוי?
13/05/12 | שיפוצים
מעובד או נירוסטה. עם כל כך הרבה אופציות, מה הפלא שיש לנו הרבה שאלות, שביניהן כיצד ניתן למצוא ריצוף חוץ, ואילו חומרים עמידים יותר בטווח הארוך?

מחפשים קבלני שיפוצים?
13/05/12 | שיפוצים
אתכם במידה ויתעוררו בעיות, כמו שינויים בתעריף העבודה, אי עמידה בלו''ז, או ליקויים בשיפוץ.

מילוי קמטי הבעה
המחירים, ניתוח הוא עדיין ניתוח לכן בכל החלטה עליכם לדעת שעשיתם את הבחירה הנכונה.

השתלת שיניים מחירים
וגם על סיכונים. לרוב טיפולי שיניים נחשבים בטוחים אבל גם בטיפולים שכאלה יכולות להיגרם בעיות.

הכל על הובלות
13/05/12 | שיפוצים
לאיזה חדר הוא צריך להגיע, כך תקלו על המובילים בסידור הקרטונים ברחבי הבית וגם המון בלאגן בזמן הפריקה.

השוואת ביטוח רכב
13/05/12 | ביטוח רכב
למצוא חברות ביטוח רכב? הכנו עבורכם המלצות ודגשים על ביטוח רכב או דירה, היכן משווים מחירים ואיך למצוא ביטוח רכב השוואת מחירים.

מקלחון זכוכית שיפוצים בבית
13/05/12 | שיפוצים
מחנויות לחומרי בניין ויחד עם כלי עבודה מתאימים ומעט זמן פנוי, אתם יכולים לשפץ לבד, רק חשוב לשמור על בטיחות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI