דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה צלמת הריון מקצועית- על החשיבות של ליטושים
צלמת הריון מקצועית- על החשיבות של ליטושים
התחלות 01/07/11 |  צפיות: 2549

כשחושבים על צילום הריון מקצועי חושבים בעיקר על חוויה קסומה שמשאירה זיכרון יפייפה מתקופת ההריון. אך הדרך ליצירת אותו זיכרון אינה כה פשוטה. אין ספק שהדברים החשובים ביותר בתהליך הם בחירה נכונה של צלמת הריון מקצועית ומוכשרת, בחירה נכונה של סטודיו, מיקום הסטודיו ומחיר כמובן. כל הדברים האלו משקפים את השיקולים העיקריים בבחירת סטודיו לצילום הריון.

חשוב לזכור שגם אם תצליחי לבחור צלמת הריון מוכשרת ואיכותית, ודווקא אם תצליחי לבחור אחת כזאת, התמונות ישקפו יותר מהכל את הגוף שלך והאופן בו הוא משתנה במהלך ההריון. ואכן, היופי הטבעי של ההריון הוא מהמם ואין יפה יותר מלהנציח אותו באופן מקצועי, אך ליופי הזה מתווספים גם כל מני דברים שהנם פחות רצויים בתמונות- מתיחת העור והשינויים הגופניים הגדולים מותירים סימנים שונים שהמצלמה אינה מסתירה כלל וכלל בתמונות. כאן נכנס לתמונה הליטוש ויכולת הליטוש של צלמת ההריון שלך.

ליטוש תמונה בתוכנה מקצועית מאפשר לצלמת ההריון לטשטש ולהעלים לחלוטין סימנים לא רצויים על העור וכן לשפר את הנתונים הכלליים של הגוף היכן שצריך- לדוגמא להצר היקפים, להסיר שומנים מיותרים וכו'. כמו כן, ניתן בעזרת תוכנות אלו ניתן לשפר גם נתוני תמונה כלליים כגון תאורה, קונטרסט וכו'. כמובן שתוכנות אלו אינן מוגבלות לשינויים אלו בלבד אך מנגד אנחנו ממש לא רוצים להפוך המצולמת לאדם אחר לחלוטין ממה שהיא באמת...

וכאן בדיוק נכנסת הנקודה החשובה- עבודת ליטוש לתמונה מצריכה זמן ומאמץ, יש מגוון כלים שחשוב להשתמש בהם על מנת לשפר את נתוני התמונה וזה מצריך מקצוענות מצד צלמת ההריון שמבצעת את עבודת הליטוש. קיימות לא מעט צלמות הריון שמציעות ליטושים רבים (מעל 45- 50) בחבילות הצילום שלהן. כמובן שמי שלא מכירה את התחום סוברת שזה משתלם וכדאי, בטח על פני צלמת אחרת שמציעה 20 או 30 ליטושים. אבל ההבדלים ברמות הליטוש הם בדיוק כמו ההבדל בין לסוע בסוסיתא למרצדס. שניהם רכבים אבל נדמה כאילו הם הגיעו מפלנטות אחרות.

ליטוש תמונה זו עבודה רצינית ויסודית שלוקחת זמן ומאמץ. לכן כשמקבלים כביכול הרבה ליטושים במעט כסף בפועל כנראה שתקבלו עבודת ליטוש חובבנית ושטחית ללא נגיעה בדברים החשובים ביותר (אחרת זה פשוט לא משתלם ללטש כ"כ הרבה). בפועל עבודת הליטוש עשויה לשנות לחלוטין, לטוב ולרע את התוצר הסופי של צילום ההריון ולכן חשיבותה העצומה...

בהצלחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 התחלות


 


מאמרים נוספים מאת התחלות
 
צלמת הריון מקצועית- על החשיבות של ליטושים
מחפשת צלמת הריון ? בדקי היטב את רמת ליטוש התמונות שלה. במאמר זה נסביר מדוע חשוב כל כך לבחון היטב את רמת הליטוש של הצלמת שלך ומה השפעת הליטוש על תמונות ההריון והתוצאה הסופית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI