דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות לכל מטרה, היום בקלות יתרה
הלוואות לכל מטרה, היום בקלות יתרה
זיו בן 21/07/11 |  צפיות: 2951

כמה טוב שהזמנים השתנו, נגמרו זמני המונופול ושלטון היחיד, הכל נפתח לתחרות ואתם הנהנים הבלעדיים, הכוונה אינה כמובן לשלטון פוליטי זה או אחר אלא לעולם האשראי וההלוואות שקיבל לאחרונה תפנית של 180 מעלות. חוק בכר התיר לגופים מחוץ למערכת הבנקאית וביניהם חברות האשראי, בתי השקעות וחברות הביטוח להציע הלוואות חוץ בנקאיות מטעמם לציבור הרחב.

ומה שהחל כזרם זרזיף הפך לנחל איתן הודות לחוק איסור החריגה בחשבון העובר ושב, אזרחים לא יכלו עוד לחיות באוברדרפט תמידי אך עדיין היה צורך באשראי לצרכי מימון החיים, ואז הלוואות חוץ בנקאיות החלו לקבל תשומת לב מיוחדת והתעניינות של כל הציבור. עד מהרה אנשים החלו ליטול הלוואה לכל מטרה, בין אם מדובר ברכישת דירה או רכב חדש ועוד ככל העולה בדמיונכם.

שלטון היחיד של המערכת בנקאית בכל הנוגע להענקת הלוואה עזב את העולם והכוח הצרכני עבר לידי האדם הפרטי, וככל שהתחרות בשיאה כך ניתן למצוא מסלולי הלוואה אטרקטיביים ומפתים מטעם הגופים השונים. ישנן חלופות רבות שפתוחות בפני כולם, ניתן לקחת הלוואה לכל מטרה שהיא מבלי להתחשב במסגרת האשראי בבנק. ישנם קווי אשראי חדשים שלא היו קיימים קודם לכן, ובתכנון נכון אתם יכולים לנצל את המצב לטובתכם. לבזר נכונה את ההלוואות אצל הגופים וליהנות מהפירות במיידי.

עם זאת המערכת הבנקאית עדיין מנסה לשמור על מקומה בפסגה והחלה להציע אף היא מסלולי הלוואות מפתים בכדי למשוך לקוחות חדשים ולמנוע בריחת לקוחות ותיקים. עוזרת כמובן העובדה שעדיין ההלוואה החשובה מכל - המשכנתא נותרה כבלעדית למערכת הבנקאית.

דעו לכם כי הלוואה בנקאית יכולה להילקח מכל בנק שהוא ולא רק הבנק שבו הנכם מנהלים את חשבון העובר ושב, לכן חשוב לערוך השוואה בין הבנקים השונים בטרם לנטילת ההלוואה.

השוני בין הלוואת חוץ בנקאיות להלוואות בנקאיות נעוץ בעובדה כי בנק הינה מערכת נוקשה ומסודרת, הפועלת בהתאם לנהלים קבועים. צריך להציג ערבים למקרה שלא תוכלו לעמוד בהחזרים, בטחונות, להציג תלושי משכורות ולהראות כי הוצאותיכם קטנות מהכנסותיכם כך שתוכלו להחזיר את ההלוואה ולא תהפכו פתאום לחדלי פירעון ועוד.

לעומת זאת הלוואות חוץ בנקאיות מוענקות בהליך מהיר יותר בעיקר כאשר מדובר בהלוואות חוץ בנקאיות מטעם חברות האשראי, אין צורך להציג בטחונות או ערבים, רק להתקשר ובתוך יום תאושר לכם הלוואה בהתאם לבקשתכם.

חברות האשראי עורכות אף הן בדק בית אם כי מהיר ויעיל,  נעשית סריקה על היסטורית החיובים, האם עמדתם בכל העסקאות, פיגורים, היקף וגובה ובהתאם לכך יוחלט האם לאשר את ההלוואה, כמובן שלקוחות בעלי ותק המחזיקים בבעלותם כרטיסי אשראי יוקרתיים יזכו לעדיפות בתנאים ולאישור מיידי.

מקור נוסף לנטילת הלוואה לכל מטרה הינם חברות הביטוח וזאת על חשבון קרן ההשתלמות או הפנסיה שבה אתם חברים מעל לשלוש שנים. עם זאת זכרו כי אותם כספים מחכים לכם ליום גשום לאחר הפרישה כאשר לא יהא בידכם הכנסה נוספת מלבד הפנסיה לכן חשוב מאוד להיזהר עם כספים אלו ולא להתפרע. אותו הדבר לגבי כל הלוואות באשר הן, חשוב לבדוק זאת לעומק בטרם נטילת ההלוואה בכדי שבסוף לא תמצאו עצמכם חסרי כל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 זיו בן


 


מאמרים נוספים מאת זיו בן
 
הלוואה לכל מטרה, למענכם בכל שעה
26/08/11 | הלוואות
הציבור בישראל החל להשתמש בכלי מימון חדש יחסית בשם הלוואה לכל מטרה. אם בעבר הלוואות היו נחשבות כמפלט אחרון כיום מדובר במכשיר מימון לגיטימי.

מהו בעצם ביטוח דירה
הרבה פעמים אתם שומעים מושגים ואינכם יודעים בוודאות במה מדובר ודי מתביישים לשאול היות ונראה כי הדבר ידוע כבר לכל, אך זהו אינו המצב וחוסר ידיעה עלול רק להזיק ולפגוע. מושג שחוזר על עצמו ונשמע לא פעם הינו ביטוח דירה. אך מהו בדיוק ביטוח דירה, מה הוא כולל, מאיפה רוכשים אותו, ומה הסיפור עימו.

מימון ואשראי הגז של עולם הכלכלה
02/08/11 | הלוואות
בשנים האחרונות נהפכו הלוואות לדבר שבשגרה, הן לגבי הלוואות לעסקים והן לגבי אנשים פרטיים, כל אחד מסיבותיו. הלוואות לעסקים בעצם מהוות כלי מימון ומאפשרות לעסק להתפתח ולגדול או לחילופין להקים אותו מבראשית. הלוואות לעסקים פותחות עולם חדש למי שבידו סכום ראשוני להשקעה וצריך מימון נוסף לעזרה.

איפה הכי משתלם והכי בטוח לעשות ביטוח נסיעות?
היום כבר ידוע לכל כי חופשה בחו"ל אינה מושלמת ללא ביטוח נסיעות שישקיט את לבכם וידאג לכל מחסור בעת הצורך. הביטחון כשמאחוריכם גב כלכלי חסון של חברת ביטוח אינו דבר שיש לזלזל בו. הרי בישראל ההוצאות הרפואיות מכוסות מכוח חוק ביטוח בריאות ממלכתי המעניק שירותי ביטוח באמצעות אחת מקופות החולים השונות, אך ברגע שחוצים את גבולות המדינה החוק אינו חל עוד ואתם ברשות עצמכם.

הלוואות לכל מטרה, היום בקלות יתרה
21/07/11 | הלוואות
שלטון היחיד של המערכת בנקאית בכל הנוגע להענקת הלוואות עזב את העולם והכוח הצרכני עבר לידי האדם הפרטי, וככל שהתחרות בשיאה כך ניתן למצוא מסלולי הלוואות אטרקטיביים ומפתים מטעם הגופים השונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI