דף הבית פיננסים וכספים הלוואות מדריך קצר לנושא שנקרא הלוואות שלא דרך הבנק שלכם
מדריך קצר לנושא שנקרא הלוואות שלא דרך הבנק שלכם
דור גיל 07/08/11 |  צפיות: 2331

הלוואות בימים יפים

ישנם לא מעט מצבים בחיים בהם אתם לוקחים הלוואות. החל מהמשכנתא לבית שלכם, דרך הלווה לרכב וכמובן הלוואות שאתם לוקחים אפילו לצורך מימון נסיעה קצרה לחו"ל. אתם רגילים לעניין הזה שנקרא הלוואות. וכל עוד אתם יכולים לשלם אותם אז הכול בסדר ואין סיבה שתתלוננו. אתם לוקחים הלוואות מהבנק שלכם אבל גם מלא מעט גופים חיצוניים כגון חברות הליסינג, חברות אשראי וחברות הביטוח.

גופים חוץ בנקאים שמספקים הלוואות שכולכם וודאי מכירים

שוק ההלוואות מורכב משני חלקים עיקריים, בנקים שכולכם מכירים אותם וגופים אחרים שמספקים מה שמוגדר במושג הקצר הלוואות חוץ בנקאיות מדובר על הרבה מאוד הלוואות מסוגים שונים בריביות שונות. הלוואות שהשוני היחידי לגביהם הוא מקור ההלוואה שהוא לא בנק. גובה הריבית והפריסה של ההלוואה תלויות בסוג ההלוואה. ישנן הלוואות שהן יותר כלליות כדוגמת הלוואות של חברות כרטיסי האשראי. לעומת זאת, ישנן הלוואות שהן ייחודית כדוגמת ההלוואות שניתנות בשוק הרכב. הלוואות שתפורות בדיוק לפח מטרה ספציפית.

הלוואות של עיתות מצוקה

לצערנו וצערכם ישנן גם עיתות של מצוקה שבהן צריך לקחת הלוואות. מדובר על קשיים כלכלים, התרסקות עסקית. אלו תקופות חשוכות שכל מה שתרצו שיקרה לכם בהן זה רק שלא ינסו לסחוט אתכם, אתם מאוד רוצים הלוואות ללא ריבית , הלוואות נוחות ומתחשבות והשאלה היא רק היכן ניתן לקבל הלוואות שכאלו.

הלוואות מהמשפחה שלכם

המקור הראשון לקבלת הלוואות פרטיות שהן סוג של יד מושטת, עזרה, זוהי המשפחה שלכם, מדובר בעצם על המורחבת כי גם מדובר על חברים, בעצם כל מי שיכול להושיט יד ולעזור לכם בזמנים קשים. כשמדובר על הלוואות כאלו בדרך כלל הן לא נושאות ריבית. יחד עם זאת מכיוון שמדובר בלא מעט יחסי אמון, חשוב מאוד שאת ההלוואה הזאת תחזירו וכמה שיותר מהר. תעשו את הכול כדי שזה יקרה. בכל מקרה רצוי מאוד שתסכמו מראש את תנאי ההלוואה. כך שלא יהיו לשני הצדדים ציפיות אחרות ובסופו של יום תפגע מערכת היחסים.

הלוואות מגופים פילנתרופים וקרנות של עזרה

כאשר נזקקים להלוואות בימים של מצוקות ישנם לא הרבה אבל בכול זאת כמה גופים, קרנות שכל יעודן הוא מתן הלוואות בתנאים מאוד נוחים. מדובר הרבה פעמים על הלוואות ללא ריבית עם פריסת תשלומים מאוד נוחה, כזאת שגם בשעה של צרה תוכלו להתמודד איתה. ביום של סגריר נסו לאתר מקורות מימון שכאלו הם יכולים מאוד לעזור לכם.

הלוואות שלא תרצו לקחת בשום מצב

ישנן הלוואות שלא תרצו לקחת בשום צורה. מדובר כמובן בהלוואות מהשוק האפור. גופים שמצד אחד מספקים ממש בקלות ולכל אחד הלוואה, מאידך אילו גופים שההלוואות שהם מספקים הן ממש בריביות רצחניות, כאלו שממש לא תרצו לקחת אותן. אנשים שהם בעיתות של מצוקה, מסוגלים לעשות לא מעט טעויות. שלא טיפלו למקומות האלו. זה היכול להיות עבורכם ממש גהינום אמיתי ולכן תעשו הכול כולל להכריז על פשיטת רגל אישית העיקר שלא תזדקקו להלוואות מגופים מפוקפקים מאוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דור גיל


 


מאמרים נוספים מאת דור גיל
 
כמה דברים שתוכלו לעשות עם הלוואות
20/09/11 | הלוואות
שלכם ישמח להעמיד לרשותכם הלוואה לצורך רכישה של רכב חדש או משומש משנה מתקדמת. מאידך אם מדובר על הלוואה ממש לא גדולה יש סיכוי שתוכלו לקבל אותה גם מחברת האשראי שלכם. בכל מקרה כמו בעולם הגדול גםכאן יותר ויותר אנשים רוכשים את הרכב שלהם באמצעות הלוואה ולא בתשלום חד פעמי גדול.

על חלומות והלוואות
11/09/11 | הלוואות
להיכנס לתוך סניף של אחד מיבואני הרכב להריח את הריח של המכוניות החדשות, לבחור צבע מתאים, דגם שהוא קצת ספורטיבי אבל גם משפחתי, כזה שכולם יוכלו ליהנות ממנו. רק מה צריך לארגן את הכסף, סביר להניח שזו תהיה הלוואה מחברת ליסינג, הלוואה ששייכת למשפחת

כללי עשה ואל תעשה כשזה נוגע להלוואות
10/08/11 | הלוואות
הלוואות יכולות מאוד לעזור לכם בחיים, הם עשויות לשדרג אותם, אם מדובר על החלפה לרכב יותר חדש, נסיעה לחופשה בחו"ל, שיפוץ של הבית שלכם ועוד כול מיני סיבות שבגללן אתם לוקחים הלוואות, יחד עם זאת הלוואות הן משהו שצריכים לחשוב היטב לפני שנוטלים אותן. בסקירה קצרה

מדריך קצר לנושא שנקרא הלוואות שלא דרך הבנק שלכם
07/08/11 | הלוואות
כאשר נזקקים להלוואות בימים של מצוקות ישנם לא הרבה אבל בכול זאת כמה גופים, קרנות שכל יעודן הוא מתן הלוואות בתנאים מאוד נוחים. מדובר הרבה פעמים על הלוואות ללא ריבית עם פריסת תשלומים מאוד נוחה, כזאת שגם בשעה של צרה תוכלו להתמודד איתה. ביום של סגריר נסו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI