דף הבית עסקים ניהול ניהול מכון יופי - כיצד להביא קהל חדש למכון הקוסמטיקה
ניהול מכון יופי - כיצד להביא קהל חדש למכון הקוסמטיקה
הלגה רקנטי 27/08/11 |  צפיות: 3610

התחרות הרבה בין מכוני הקוסמטיקה בשוק, מצריכה ניהול נכון ושיווק נכון של מכון הקוסמטיקה, על מנת למשוך אליו קהל לקוחות חדש וכן לעודד את קהל הלקוחות הקיים, להמשיך ולהשתמש בשירותיו. על מנת לשמור על הצלחתו של מכון הקוסמטיקה ולהתקדם לעבר ההצלחה, ישנה חשיבות רבה למשיכתו של קהל לקוחות חדש, קהל לקוחות פוטנציאלי שטרם ביקר במכון. עולם השיווק מציע לנו מגוון של פתרונות שיווקיים שונים, המאפשרים לחשוף את העסק שלנו אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי, שמכון הקוסמטיקה שלנו עדיין לא מוכר לו. שימוש בפתרונות מגוונים אלה יאפשר לנו לקדם את מכון הקוסמטיקה שלנו אל הצלחתו ולמשוך כמה שיותר לקוחות.

 שיווק נכון - כדי להוביל את העסק שלך להצלחה

הכלים השיווקיים השונים מאפשרים לנו להוביל את העסק שלנו להצלחה. כשמדובר בקהל לקוחות חדש, ישנם אמצעים שונים, בהם יש לפעול, שאינם זהים לאלה, שבהם עלינו לנקוט במידה ואנו מעוניינים לחזק את הקשר שלנו עם הלקוחות הקיימים.

פרסום באמצעות פליירים

פנייה אל לקוחות חדשים, שאינם מכירים את מכון הקוסמטיקה שלנו, דורשת שימוש בכלים שיווקיים שונים במעט, שיאפשרו לנו לחשוף את המכון באופן הנכון ביותר. אחד הכלים הנכונים ביותר לעשות זאת הינו חלוקת פליירים פרסומיים. בפליירים אנו יכולים להציג את מכון הקוסמטיקה שלנו באופן מתומצת, לפרט את טיפולים קוסמטיים השונים, הנחשבים מובילים, מתקדמים וייחודיים (כאלה שמבדילים את מכון הקוסמטיקה שלנו ממכונים אחרים בסביבה), וכל זאת באופן צבעוני ומעניין, המושך את העין.

פרסום באמצעות האינטרנט

גם הפעלתו של אתר אינטרנט ובלוג אישי, יכולים לחשוף את מכון הקוסמטיקה שלנו לקהל לקוחות חדש. את אתר האינטרנט ואת הבלוג ניתן לפרסם באתרים שונים בתחום הקוסמטיקה, בקהילות אינטרנטיות שונות בתחום וכדומה. באתר ובבלוג אנו יכולים לפרט באופן מורחב יותר באשר לטיפולים השונים, אנו יכולים לפרסם מאמרים מקצועיים, שימחישו את חשיבותם של הטיפולים המוצעים ועוד. פרסום האתר והבלוג ברשתות החברתיות השונות (פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס) יכול להביא לחשיפה רבה ולמשוך קהל לקוחות חדש.

פרסום באמצעות "חבר מביא חבר"

דרך נוספת הינה באמצעות שיטת "חבר מביא חבר". ניתן לפנות אל הלקוחות הקיימים ולצרפם ל"משימת" השיווק. אפשר לתגמלם בכל פעם כשמביאים לקוח חדש אל מכון הקוסמטיקה (בין אם בטיפול ללא עלות ובין אם במתן הנחה על טיפול שיבחרו וכדומה) ובכך לעודדם לעשות זאת.

מאת הלגה רקנטי, בעלת הלגה מרכזים קוסמטיים, והאקדמיה לניהול ושיווק


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הלגה רקנטי

הלגה רקנטי בעלת הלגה מרכזים קוסמטיים רפואיים

והאקדמיה לניהול ושיווק



 


מאמרים נוספים מאת הלגה רקנטי
 
ניהול מכון יופי - כיצד להביא קהל חדש למכון הקוסמטיקה
27/08/11 | ניהול
התחרות הרבה בין מכוני הקוסמטיקה בשוק, מצריכה ניהול נכון ושיווק נכון של מכון הקוסמטיקה, על מנת למשוך אליו קהל לקוחות חדש וכן לעודד את קהל הלקוחות הקיים, להמשיך ולהשתמש בשירותיו. קראו כאן איך עושים את זה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI