דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה סגולה נגד עין הרע: מקווה בירושלים
סגולה נגד עין הרע: מקווה בירושלים
ירון ברודרמן 07/09/11 |  צפיות: 2798

חושבים להתחתן? לא יודעים מהיכן מתחילים? עתה אפשר להבין טוב יותר את כלל הפרטים החשובים לגבי אירועים ושמחות... את מוזמנת לעשות היכרות עם התחום הגדול של השמחות: אולמות ארועים, מפיקי חתונות וסידורי פרחים!

יש לכם כבר גן ארועים?

הדבר הראשון שיש לשקול, הוא לא אחר מאשר אולם האירועים בו תתקיים החתונה. זה יכול להתקיים באיזשהו אולם ארועים, ויכול להיות בפרדס. רק לאחר בחירת המקום בו תתקיים החתונה, ניתן לקבוע ברצינות את מועד החתונה, אופי הארוע ולבצע בחירה של כל אותם הפרטים החשובים שיעשו את הארוע לחוויה מוצלחת. רוצים כבר לארגן את היום הגדול?

אז איך עושים בחירה של גן אירועים? חייבים שירי סלואו לחתונה?

מרבית הזוגות שמתחתנים עשויים להתחבט במשך שבועות לפני שהם מצליחים להחליט, ויש לכך סיבה. אולמות ארועים נבדלים האחד מן השני בלא מעט היבטים; תכולת המוזמנים המקסימלית, אופן העיצוב, סגנון הגשת המזון ולבסוף המיקום הגיאוגרפי. יש לדעת מבעוד מועד מה באמת תמיד רציתם לארגן, זה יעזור בזמן שתחפשו את אולם האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר אתם באים לאולמות חתונה כי אתם רוצים להתרשם מהמקום, כדאי לשים לב לפרטים האלה: האם השטח מספיק מצוחצח ונקי? האם הגודל בכלל מתאים למספר המוזמנים? כמה מלצרים מסתובבים במקום? איש אינו מעריך מזון ממוחזר או, למשל, מפגעים מסוכנים... ע"מ להישמר מפני תקלות בזמן האירוע, חובה לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות שעולות בראשכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום שלכם תערכו פעם אחת ויחידה (נקווה...), בגלל זה אין פה מקום לטעות. צריכים לדעת איך עושים זאת? מומלץ לא להסכים להתפשר על שום דבר! במילים אחרות, בהנחה ואתם חולמים על אולם אירועים יוקרתי, אז מגיע לכם להגשים את החלום…

לאן ממשיכים מכאן?

אם כבר יש לכם מקום להתחתן בו - יש אפשרות להתייחס אל הפרטים הקטנים. למשל, סוג של עיצוב שולחנות... אם עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז מדובר על אומנות אמיתית. עם מומחים אמיתיים המבינים בעיצובים ואסתטיקה, אפשר ממש בקלות להביא לכך שהארוע שתחגגו יהיה יפהפה ויחודי. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים, רק דוגמא קטנה, ניתן בלי בעיה לשדרג את את הרקע של האירוע. האורחים שיגיעו לאירוע ירגישו ממש מן ההתחלה שיש כאן ארוע ברמה אחרת לגמרי והם יבלו באופן שעוד לא יצא להם עד אז... זה יכול להיות האירוע שלכם!

אם כבר גמרתם לעצב ולקשט, באפשרותכם לטפל בדברים נוספים…

למרבית האנשים יצא בטח בעבר להגיע לאיזשהו ארוע. האירועים האלה הם לרוב נראים אותו הדבר בדיוק - פיסות מזון חשודות, "בירה" וגימיקים זולים. אם השאיפה היא לעשות אירוע שונה לגמרי, ישנו צורך בקצת השקעה ואפילו יצירתיות. בצורה כזו יזכרו את האירוע שארגנתם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... איפה מוצאים שירות לארוע?

מה עושים עם האוכל?

בשביל האורחים שלכם הדבר הכי מעניין הוא האוכל בחתונה. בחירת הקייטרינג בהחלט תשפיע על הזכרון מהמסיבה הזאת, מהסיבה הזו לא כדאי להתפשר בבחירה הזאת. רצוי להשתדל לבחור אך ורק באוכל גורמה וצלחות בגודל אנושי. אף אחד לא רוצה לאכול אוכל זול ותפל או, למשל, אחד שמוגש בצלחות זעירות. מאוד שווה להוציא כמה גרושים בכדי שהאוכל שיוגש הוא טעים וכמובן משביע!

ומה עם מקווה בירושלים? שירותי מוסיקה עדיין לא מצאתם?

אחרי שהלעטתם את המוזמנים שלכם, כדאי לספק להם בידור, וקיימות המון שיטות לעשות את זה. אז במה מתחילים? אין אפשרות לדון בחתונה משובחת בלי בכלל לציין דיג'יי. לא רוצים להזמין איזשהו דיגיי? עם אחד כזה אפשר להרקיד את כל האורחים במשך כל המסיבה... אתם רק צריכים לבחור ולהיסגר על סגנון מוסיקה מועדף, ואת כל השאר התקליטן יבצע עבורכם.

בעזרת המידע שכאן, ארגון חתונהיהיה ממש קל… לעצות, טיפים ואינפורמציה חשובה - שובו לאתר לכל הטקסטים, לשמחה הגדולה שלכם.זה הזמן להתחתן...

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון ברודרמן


 


מאמרים נוספים מאת ירון ברודרמן
 
חתונה דרוזית אסלית
15/09/11 | נישואין
חתונה בטבע הפכה לגימיק נפוץ ויש לא מעט נותני שירות שמתמחים בארגון אירועים בחיק הטבע

כשלא מצליחים למצוא אינסטלטור באשקלון
כששמים לב שיש פגם בזרימת המים זמנו מומחה אינסטלציה! בעיות קטנות במערכת הצינורות הביתית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

איך לארגן מסיבה חתונה?
ארגון אירוע גדול זה עסק מורכב, אולם יש אפשרות שתמיד תהיה מיוחדת - ארוע בשמורת טבע.

מועדי קורס הכרת שוק ההון
אם פתאום גיליתם את עצמכם בגיל שלושים, מתלבטים, אין ממה להיות מתוסכלים ולהיכנס לדכאון

חתונה בחורף היא דווקא רעיון לא רע
כאשר מזכירים לכם ארועים או שמחות עולה לכם מחשבה לגבי אולם אירועים? אז עצרו את סוסיכם

יופי של גינה אקולוגית
14/09/11 | גינון
גינה יפה זה חלום של לא מעט אנשים, וזה אפשרי גם להבין מאיזו סיבה

שירותי מוסיקה מומלצים
מסיבת בר מצווה בסגנון חדש יש בה חוויה שכולם יזכרו...

מה שתרצי לדעת על עיצוב שמלות כלה
14/09/11 | נישואין
איך רוכשים שמלת כלולות? מהו המחיר ההממוצע? מה נחשב לאופנתי ומה לא?

איפה כדאי לחפש כיור מטבח בלנקו?
14/09/11 | שיפוצים
אם עכשיו בדיוק עברתם אל בית או שהינכם עומדים לעשות שיפוץ גדול, אתם ודאי מבינים כמה אפשרויות שונות ישנן כעת בשוק

מה אתם יודעים על הינומה?
אופציה טובה ומהירה יחסית לחגוג מסיבה מעניינת, זה בעזרת מסיבת קונספט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI