דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים חדרי ילדים – העיצוב המושלם
חדרי ילדים – העיצוב המושלם
מיכל ז 14/09/11 |  צפיות: 2222

כאשר מעצבים חדרי ילדים ורוכשים עבורם ריהוט חדש צריך לבחור את כל הרהיטים היטב ולוודא שהם עשויים מחומר איכותי וחזק שיחזיק מעמד הרבה זמן. צריך לקחת בחשבון נושא בטיחות בחדרי הילדים, לא משנה בני כמה הם. ילדים מאוד קטנים (בערך עד גיל 3) נוטים ליפול הרבה, ולכן צריך לבחור להם רהיטי ילדים שיש להם פינות עגולות. אפילו ילדים גדולים יותר, בגילאי הטיפש עשרה, נוטים להשתולל בחדר לכן רצוי לקחת את הבטיחות לתשומת הלב, גם בגילאים האלו.

בעת עיצוב חדרי ילדים צריך להתייחס דורש התייחסות לאלו שמתגוררים בחדרים ולעצב אותם בהתאם לטעם שלהם. במקביל צריך לשים לב לצרכים שלהם, שהילדים עצמם לא מודעים להם, למשל הבטיחות שכבר הוזכרה כאן. באופן כללי, חדרי ילדים צריכים לספק תחושת הנאה וביטחון והם צריכים להיות מקום שבו הילדים יוכלו לישון, להכין מטלות לבית הספר ולארח חברים.

בעת עיצוב חדרי ילדים חשוב לזכור שחדרים אלו צריכים להיות מספיק מרווחים כדי לתת לילדים תחושה של חופש ומרחב. בשביל להשיג מרחב ראוי צריך להמעיט בכמות הרהיטים שמכניסים לחדר, לכן יש לרשום מה בדיוק צריכים ועל מה אפשר לפסוח. חדרי ילדים שמעוצבים בצורה לא נכונה לא רק מגבילים את התנועה של הילדים אלא גם מדכאים את יצר המשחק שלהם.

עיצוב חדרי ילדים מאפשר להורים ולילדים להשתמש ביצירתיות שלא יודעת גבולות ולכן יש נטייה להתפזר ודווקא בגלל זה התכנון הוא השלב החשוב ביותר.

אם כבר מעצבים מחדש את החדר כדאי לקנות רהיטי ילדים חדשים, הרי הרהיט צריך להשתלב עם הקירות שתיכף ילבשו צבע חדש ואחר. יש היום רהיטי ילדים במגוון דגמים ורמות איכות שונות וההורים צריכים לתת לילדים לבחור את הרהיטים שהם אוהבים ומהצד לבדוק שאלו רהיטים איכותיים וחזקים.

אם יש רהיטי ילדים מאוד ישנים ובכל זאת רוצים לשמור עליהם אפשר לתת להם צבע וכך הם ייראו כחדשים. יש כמה טכניקות צביעה, ביניהן משי ומט, ואפשר גם לתת לרהיטים מראה שהוא שילוב של מודרני ועתיק.

ניתן לעצב חדרי ילדים יחד עם מעצבי פנים שיעזרו למצוא את האיזון הנכון בין המראה לבין הפרקטיות והם יוכלו לעזור במציאת דרכים שישיגו עיצוב שיחזיק מעמד לתקופה ארוכה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI