דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה השכרת מחסן לעסק קטן – מהן האופציות
השכרת מחסן לעסק קטן – מהן האופציות
חוני יוחנן 20/09/11 |  צפיות: 1957

איך מנהלים נכון מלאי שאנו רוצים לאחסן, כאשר אנו בעליו של עסק קטן? מה המחסן והחלל הטוב ביותר עבורנו? מה האפשרויות העומדות בפנינו ואיך החברה שנבחר יכולה להועיל לנו עד כדי שותפות ממש בניהול המלאי?

כשמדובר בעסק שלנו, גם בעניינים שהיינו מעדיפים שמישהו אחר יטפל, אנחנו עדיין סומכים רק על עצמנו. אבל כאשר אנו עסוקים בכל כך הרבה עיסוקים, הקשורים לעסק שלנו, דווקא בנושא של שכירת מחסן וניהול המלאי, היינו מעדיפים שמישהו אחר שאנו סומכים עליו יעשה זאת בשבילנו.

נושאים רבים שמעסיקים אותנו גוזלים לנו את רוב שעות היום ואנו מעוניינים לבזר סמכויות ולהפעיל מישהו אמין שיעשה זאת בשבילנו בצורה הטובה ביותר.

מחסן להשכרה – האם הוא באמת מתאים לעסק שלכם?

בשוק המנוהל לרוב על ידי מחסני ענק והאנגרים רחבי ידיים, מתגלה אתגר גדול דווקא בפניה לעסקים קטנים. בעלי עסקים קטנים מתקשים למצוא מחסן שיכול לספק שירות בהיקף קטן וכתוצאה מכך הם נאלצים לשלם על שטח שאינו מנוצל. יתרה מכך, עסקים קטנים שאינם מנהלים מערך לוגיסטיקה מקיף, זקוקים למחסן להשכרה שיכול לספק להם את השירות הזה במיקור חוץ.

הנטייה הטבעית של בעלי עסקים קטנים, היא להקדיש את רוב הזמן לקידום העסק שלהם. משימות כגון: סידור סחורה במחסן, שינוע של סחורה, עיסוק בלוגיסטיקה ועוד, מסיטות את תשומת הלב מענייני קידום ושיווק העסק. לכן, כדאי לשקול שירות השכרת מחסנים המפעיל גם שירותי לוגיסטיקה העומדים לרשותכם במיקור חוץ.

מחסנים להשכרה - מה יש לדעת?

במידה ואתם זקוקים לשירותי ניהול לוגיסטיקה, העדיפו חברת אחסנה שיכולה לטפל בתחום הלוגיסטי של סחורה המגיעה מהארץ או מחו"ל בעדיפות ראשונה.

חשוב לשים לב, שהחברה אותה אתם בוחרים מספקת שירותי הובלה. גם אם בחרתם לא להשתמש בשירותי הלוגיסטיקה שלה, קרוב לוודאי כי תעדיפו שגם שירותי ההובלה יינתנו מתוך החברה. כך תחסכו לכם מציאת מוביל ותיאומים מפרכים.

רצוי לוודא שהחברה בה בחרת לאחסן את סחורתכם, פועלת בשיטת FIFO שזוהי שיטה ששומרת על תאריכי תפוגת המוצרים, בכך, שהיא מוציאה את המוצר הישן יותר בעוד מכניסה לסוף התור את החדש יותר. בצורה זאת תימנעו מהפסדים מיותרים.

קיימות חברות להשכרת מחסנים, אשר יכולות לייעץ לכם במידה ואתם מעוניינים לאחסן ציוד במחסן לאורך זמן. שירות המאפשר מעקב תשלומים באמצעות כרטיס לקוח ממוחשב הזמין גם ללקוח עצמו, יעזור בחישוב ההוצאות ובמעקב צמוד לחשבונכם.

כדאי לבדוק שעות פעילות לאחסון, פריקה והובלה. הובלה זה עסק לא זול, ואנו לא רוצים לשנע את הסחורה שלנו הלוך ושוב מספר פעמים. לכן, היעזרו בחברה שיכולה לספק שירותי אחסנה לימים בודדים עד לשנים רבות.

יש לוודא את נושא אבטחת הרכוש שלכם ולבדוק מול החברה אלו אמצעים מגנים על הציוד שלכם ועל המתחם עצמו.

בדקו עם החברה לאחסון שבחרתם, מהו הפיצוי במקרה של נזק או אובדן סחורה. בררו על ביטוחים ונסו לברר את שביעות רצונם של בעלי עסקים אחרים מהחברה המבוקשת.

מציאת סוכן טוב, זמין, נייד שעומד לרשותכם וזמין לכל שאלה או בעיה , היא חשובה. נסו לצוות אליכם אדם בעל ניסיון.

אם תפעלו לפי העצות הללו ותקפידו לבדוק את כל הנתונים באופן מקיף, תוכלו לזכות בשנת לילה טובה, מפני שגם הסחורה שלכם תהיה בידיים טובות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חוני יוחנן


 


מאמרים נוספים מאת חוני יוחנן
 
השכרת מחסן לעסק קטן – מהן האופציות
20/09/11 | מעבר דירה
איך מנהלים נכון מלאי שאנו רוצים לאחסן, כאשר אנו בעליו של עסק קטן? מה המחסן והחלל הטוב ביותר עבורנו? מה האפשרויות העומדות בפנינו ואיך החברה שנבחר יכולה להועיל לנו עד כדי שותפות ממש בניהול המלאי?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI