דף הבית ביטוח ביטוח - אחר ביטוח נסיעות - התשובה לנסיעה שקטה ובטוחה
ביטוח נסיעות - התשובה לנסיעה שקטה ובטוחה
יגאל כהן 23/09/11 |  צפיות: 3760

כל המשפחה בהתרגשות, החופשה באטליה לה חיכיתם במרחק נגיעה, המזוודות ארוזות, הכסף הומר, המונית כבר מחכה למטה, רק דבר אחד נשאר - ביטוח נסיעות. המוצר שבלעדיו החופשה אינה בטוחה. ביטוח נסיעות אינו מוצר חובה אך לאחר שתבינו את משמעותו, תבינו עד כמה הכרחי לרוכשו מיד עם הזמנת כרטיס הטיסה.

עיקרו של ביטוח נסיעות הוא כתחליף לסל הבריאות המוענק לתושבי ישראל מכח חוק ביטוח בריאות ממלכתי. בארץ קופות החולים דואגות לכל צרכיכם הרפואיים, אתם מכוסים. אך מרגע שחציתם את גבולות המדינה, אין עוד הרשויות אחראיות כלפיכם ולפיכך כדאי שיהא מאחוריכם גוף חזק ויציב שיעניק לכם מענה בעת הצורך. ביטוח נסיעות בפועל מתופעל על ידי חברות הביטוח השונות.

בעת אירוע ביטוחי שדורש את הפעלת ביטוח הנסיעות, עליכם ליצור קשר עם מוקד החירום של חברת הביטוח, ואז אתם מקבלים הדרכה מפורטת כיצד לנהוג, עם מי ליצור קשר ועוד. אתם לא לבדכם אלא מובלים יד ביד לכל אורך הדרך. ייתכן שחברת הביטוח תפנה אתכם לבתי חולים או רופאים מומחים הנמצאים עימם בהסדר או בקשר מתמיד. הכל במטרה שתקבלו את הטיפול המיטבי.

ביטוח נסיעות מותאם בעיקר למדינת היעד, הרי שהייה במדינות מתפתחות כהודו ולאוס אינה שקולה למדינות מפותחות כארה"ב ואנגליה לדוגמא. עם זאת ביטוח נסיעות חיוני לכל יעד באשר הוא.

במדינות עולם שלישי ביטוח נסיעות ידאג לכך כי תזכו לטיפול רפואי מעולה ואף במקרה הצורך יעבירו אתכם בטיסה רפואית לישראל לצורך המשך טיפול רפואי והכל במסגרת ביטוח הנסיעות. ואילו במדינות מפותחות ביטוח הנסיעות נועד לכסות את הוצאות הטיפול הרפואי, הידעתם כי בארה"ב יום אשפוז אחד יכול להגיע לעשרות אלפים דולרים?

ביטוח נסיעות נותן מענה לכל סיטואציה. אולם בשוק קיימים מגוון סוגי ביטוחי נסיעות ועליכם לבחור את פוליסת הביטוח האידיאלית עבורכם. לדוגמא ישנם ביטוחי נסיעות המוגבלים בגובה הכיסוי הביטוחי לא רק בסכום הכללי אלא עבור יום אשפוז, כך שייתכן מצב שבו עלויות הטיפול באופן כללי לא יעברו את המכסה אך בעבור יום אשפוז כן ואז תדרשו להשלים מכספכם את ההפרש שנוצר. לכן חיוני לעיין היטב בפוליסת הביטוח ולקרוא את כל האותיות הקטנות שבסופו של יום ישפיעו את מצבכם באופן ניכר.

ביטוח נסיעות מכסה מגוון הוצאות רפואיות כדוגמת ביקור רופא מומחה, רכישת תרופות, אשפוז בבית חולים, ניתוח - עלויות המנתח, הצוות המרדים, הטסה רפואית לישראל, המשך כיסוי טיפול רפואי בארץ, הטסת מלווה לחו"ל, פינוי יבשתי או מוסק ממקום האירוע לבית החולים הסמוך ועוד.

מעבר לכך ביטוח נסיעות כולל גם ביטוח צד ג', תאונות אישיות, כיסוי הוצאות העברת גופת המבוטח, ביטוח מטען וביטול או קיצור נסיעה.

ביטול או קיצור נסיעה תקפים רק במידה וביטוח הנסיעות נרכש בטרם להתרחשות האירוע המצער. עקב כך חיוני לרכוש ביטוח נסיעות מיד עם הזמנת כרטיסי הטיסה. במידה והמבוטח נפצע בתאונה, אושפז או חס וחלילה נפטר וקיים צורך לבטל או לקצר את השהייה וחברת התעופה דורשת דמי ביטול בעבור כרטיס הטיסה - הוצאה זו תכוסה מטעם ביטוח הנסיעות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יגאל כהן


 


מאמרים נוספים מאת יגאל כהן
 
מהות ביטוח רכב
25/09/11 | ביטוח רכב
פקודת ביטוח רכב מנועי מחייבת כל נהג רכב מנועי ברכישת ביטוח חובה לרכב. זהו רק אחד מבין סוגי הביטוח הקיימים בענף ביטוח רכב. ביטוח חובה לרכב מיועד לכיסוי נזקי הגוף והנפש שנגרמו לנהג הרכב, נוסעיו והולכי רגל עקב שימוש שנעשה ברכב המבוטח, משמע תאונת דרכים.

ביטוח נסיעות - התשובה לנסיעה שקטה ובטוחה
כל המשפחה בהתרגשות, החופשה באטליה לה חיכיתם במרחק נגיעה, המזוודות ארוזות, הכסף הומר, המונית כבר מחכה למטה, רק דבר אחד נשאר - ביטוח נסיעות. המוצר שבלעדיו החופשה אינה בטוחה. ביטוח נסיעות אינו מוצר חובה אך לאחר שתבינו את משמעותו, תבינו עד כמה הכרחי לרוכשו מיד עם הזמנת כרטיס הטיסה.

קרן פנסיה, ביטחון כלכלי לכל החיים
21/09/11 | פנסיה
כיום אתם צעירים ובריאים אולם תמיד צריך לחשוב על העתיד ועל היום בו תפסיקו לעבוד ותזדקקו להשלמת הכנסה. בדיוק לכך נועדו קרנות פנסיה שמטרתן חיסכון חלק מינורי ממשכורתכם לאורך כל שנות עבודתכם כך שבסופו של דבר ייצבר לכם סכום מכובד ממנו תוכלו להתקיים בכבוד ולשמור על רמת חייכם גם בתקופת הפרישה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI