דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים חדרי ילדים מעוצבים שלא משעממים
חדרי ילדים מעוצבים שלא משעממים
מיכל ז 26/09/11 |  צפיות: 2216

בית מתבלה עם הזמן ויחד איתו העיצוב הופך להיות פחות עדכני ככל שהזמן עובר. יחד עם עבודות לתיקון המערכות של המבנה, כדאי לעצב את הבית כדי לתת לו מראה מודרני. הורים רבים להשקיע בחדרי הילדים כשלמעשה חדרי ילדים הם החשובים ביותר כי האווירה והמראה שלהם משפיעים על מצב הרוח של הילדים, ובעקיפין גם על מצב הרוח של ההורים.

חדרי ילדים מעוצבים בהרבה בתים בצורה מאוד בנאלית ומשעממת אבל יש דרך אחרת וחשוב לנסות עיצובים אחרים כדי שלילדים יהיה כיף ונעים יותר בחדר. כדי לעצב חדרי ילדים בצורה נכונה ויעילה צריך, קודם כל, לתכנן את הדברים לפני שמתחילים בעבודה. יש לקחת בחשבון את התאורה בחדר ואת הגודל שלו ובהתאם לבחור את הצבעים שיתאימו בחדר.

ניתן להשיג חדרי ילדים מעוצבים בסגנון יפה ומיוחד אם לוקחים שניים עד שלושה צבעים ומשלבים ביניהם, כאשר היחס בין שלושה צבעים הוא 60, 30 ו 10 אחוזים, אך שילוב של יותר משלושה צבעים יוצר עומס. צריך לזכור שילדים צריכים אווירה רגועה, לכן גוונים בהירים מאוד הם הבחירה הנכונה, לא משנה מה הצבעים שנבחרו. אפשר לצבוע חדרי ילדים בצבעים פלסטיים, שהם זולים יותר ומתאימים לחדרים בהם אין זרימה כלשהי של מים.

חדרי ילדים יכולים להכיל צבעים שלא עובדים בשאר החדרים בבית וזה מה שמייחד אותם. יחד עם זאת, חדרי הילדים יכולים להכיל ציורי קיר, בניגוד לשאר חדרי הבית. למעשה, בעוד שכל החדרים ה"רגילים" בבית מקבלים מראה מאוד משעמם, בחדר הילדים אפשר להיכנס למוחם של הילדים ולעצב בהתאם.

אם הקירות קיבלו צבע שונה לחלוטין מזה שהיה עד כה חשוב שתצבעו את הרהיטים בהתאם. אם הריהוט ישן, כדאי לקנות רהיטי ילדים חדשים. רהיטי ילדים חייבים להיות איכותיים ביותר כדי שישמשו את הילדים לתקופה ארוכה ככל שניתן. אם אין תקציב לרהיטים חדשים, אפשר לחדש את הישנים עם קצת צבע. במידה ויש על הרהיטים לכה צריך לשייף אותם עד שהלכה כולה יורדת ורק אחר כך לצבוע בצבע החדש.

רהיטי ילדים הם פריטים בולטים בחדר ולכן, אם לקירות יש צבעים בולטים, הרהיטים צריכים להיות ניטרליים כדי לא להשתלט על הקירות. אפשר לקנות רהיטי ילדים בחנויות לעיצוב הבית או לקנות רהיטים יד שנייה. האפשרות השנייה פחות עדיפה למרות שהיא זולה יותר ברוב המקרים כי אז יש התפשרות על איכות.

לא עוד חדרי ילדים מעוצבים בסגנון שאין לו כל אמירה. מהיום תנו לילדים שלכם מה שהם צריכים ורוצים ותעצבו להם את חדר החלומות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI