דף הבית עסקים עסקים - אחר הובלות קטנות ישראל כי הגודל כן קובע
הובלות קטנות ישראל כי הגודל כן קובע
momo1 09/10/11 |  צפיות: 2827

מדי שנה, כחודש לפני פתיחת שנת הלימודים האקדמית, עשרות אלפי סטודנטים מתחילים לחפש חברת הובלות שתסייע להם לעבור להתגורר בקרבת האוניברסיטה או המכללה. עבור מרביתם, זו הפעם הראשונה שבה הם עוזבים את הבית ועוברים לגור לבד או עם שותפים. לכן, לרובם אין ניסיון בבחירת חברת הובלות. במאמר הבא יוכלו הסטודנטים שביניכם למצוא עצות חשובות לבחירת שירותי הובלות קטנות.

1. הובלות קטנות – הגודל כן קובע

כסטודנטים, אין לכם כל צורך בשירותי הובלות סטנדרטיים. בין אם אתם עוברים לגור במעונות ובין אם בדירה עם שותפים, סביר להניח שמדובר בדירות מרוהטות בחלקן. מה גם שאתם בוודאי טרם הספקתם לצבור רכוש רב. כך שחבל שתשלמו כסף רב לחברת הובלות שתגיע עם משאית גדולה (שעלות הביטוח שלה גבוהה יותר וגם הוצאות הדלק שלה רבות יותר) ועם מספר סבלים שלהם תצטרכו לשלם שכר עבודה וטיפ. עבור סטודנטים, השירות האידיאלי הוא הובלות קטנות.

2. הקדימו את חיפושיכם

זכרו שכמוכם, עוד עשרות אלפי סטודנטים עוברים דירה ומחפשים שירותי הובלות קטנות באזור הקמפוס. אם תחכו לדקה ה- 90 סביר להניח שלא תצליחו למצוא חברת הובלות פנויה בתאריך הרצוי, ולכן תיאלצו לשלם יותר כסף או לדחות את המעבר לימים שאחרי פתיחת שנת הלימודים. לכן, מומלץ להתחיל לחפש חברת הובלות קטנות כחודש לפחות לפני מועד המעבר.

3. אל תוותרו על ביטוח

כסטודנטים, אמנם אין לכם יותר מדי רהיטים או חפצים יקרי ערך, ולכן לכאורה אתם לא זקוקים לשירותי הובלות קטנות עם ביטוח על התכולה. אולם דווקא בגלל שאתם סטודנטים ואין לכם יותר מדי כסף, לא תרצו לספוג את עלות הרכישה של מחשב חדש, רק בגלל שחברת ההובלות גרמה לו נזק. לכן, הקפידו לבחור בשירותיה של חברת הובלות קטנות שיש לה פוליסת ביטוח על תכולת המשאית.

4. בדקו אילו שירותים נוספים מציעה החברה

אם אתם עוברים דירה, אתם בטח זקוקים גם לשירותים משלימים כמו למשל: אספקת חומרי אריזה וקרטונים, שירותי אריזה ופריקה, שירותי אחסון, הובלות באמצעות מנוף ועוד. תמיד עדיף לחסוך זמן, כסף והתרוצצויות מיותרות, ולבחור בחברה המספקת, בנוסף לשירותי הובלות קטנות, גם את השירותים המשלימים הנחוצים לכם.

5. חתמו על חוזה עבודה

למרות שמדובר בהובלות קטנות, עדיין זו התקשרות עסקית עם חברת הובלות. לכן, חשוב להגן על האינטרסים שלכם באמצעות חתימה על חוזה עבודה עם החברה. בחוזה העבודה תכללו את כל הפרטים החשובים לכם: יום המעבר, שעת הגעת המובילים, מספר הסבלים שייקחו חלק בהובלה, עלויות של כל שירות שהזמנתם, תוספות במחיר בגלל תנאי הסביבה (היעדר מעלית, היעדר גישה נוחה למשאית ההובלה ועוד), גובה הפיצוי שתקבלו במקרה של איחור, אי הגעה או נזק ועוד.

אם גם אתם זקוקים לשירותי הובלות קטנות – הגעתם לכתובת הנכונה. צרו קשר עם חברת שבתאי הובלות ונשמח להעניק גם לכם את השירות הטוב ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 momo1


 


מאמרים נוספים מאת momo1
 
הובלות בחג פורים
מי שמעוניין לעבור דירה, בדרך כלל רוצה לבצע את המהלך החשוב בקיץ. בחודשים יולי-אוגוסט הילדים בחופש מבית הספר ולא צריך להעביר אותם באמצע שנת הלימודים לבית ספר או לגן זר. גם לא צריך להתעסק בבוקר עם הסעות לגן או לבית הספר

יתרונותיו של האלומיניום
עבודות אלומיניום הן נפוצות ביותר וללא ספק בהחלט ניתן לכנות את העידן שבו אנו חיים "תקופת האלומיניום", ובכך להמשיך את חולקת ההיסטוריה בהתאם לחומר שבו בני האדם בעיקר משתמשים.

מזגנים – כיצד בוחרים?
היום, מזגנים משמשים אותנו ללא הרף הן בעונת החורף והן בעונת הקיץ. בקיץ אנו משתמשים בהם לצורכי קירור החלל בו אנו נמצאים, ובחורף – לחימומו. אין ספק שזו דרך מאוד מהירה להגיע לטמפרטורה הרצויה בחלל, ולכן אנשים רבים משתמשים בה

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ציוד מקצועי למטבח, ציוד למסעדות
מאחורי מסעדה גדולה ואיכותית יש אדריכל אשר עוזר לתכנן את הפרויקט ואת העיצוב, חלק חשוב מאוד של תחילת התהליך בו עושים את ההחלטות של עיצוב ומבנה המסעדה כולל בחירה של ציוד למסעדות.

איטום גגות
בתקופות בהם יורדים גשמים ישנה חשיבות רבה לנושא של איטום גגות. אין ספק שבתים ישנים נפגעים מאוד מהמים. כל בעל בית ישן או וועד הבית בבניין ישן חייב להזמין מומחה לאיטום אשר יכול לבצע אנליזה ובדיקה קפדנית של הגג וקירות הבניין לפני שהמים יכנסו לסדקים של המבנה ויגרמו לתופעה בלתי נסבלת של רטיבות הקירות.

יתרונותיהן של משאבות מים
משאבות מים כשמם כן הן – מכונות המיועדות לשאיבה של מים (או כול נוזל אחר) באמצעות פעולת יניקה. ממש כמו ששואב האבק הוא מכונה ששואבת אבק במעין פעולת יניקה, באופן דומה כך פועלות משאבות מים.

שיטות בטוחות להובלת רהיטים
כשמבצעים הובלה של דירה או של משרד, אחד הדברים שממנו אנשים רבים חוששים הוא הובלת הרהיטים. תמיד פוחדים שמא הריהוט יפגע, יישרט או ישבר, שהמובילים לא יצליחו להכניס את הריהוט למעלית או שלא יצליחו לעבור איתם בחדר המדרגות וכדומה.

מיחזור זה כל הסיפור
המחזור הפך להיות חלק מחיינו ומי שעדין לא אימץ אותו אז הגיע הזמן להתחיל למחזר. למחזור יש חשיבות עליונה, בתקופה שלנו אנו מייצרים המון פסולת שניתן להפוך אותה לתת לה הזדמנות שנייה כמוצר ממוחזר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI