דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הכל על מציאת מחסן יעיל להשכרה במעבר דירה
הכל על מציאת מחסן יעיל להשכרה במעבר דירה
חוני יוחנן 11/10/11 |  צפיות: 2119

מה הגודל הנכון של המחסן? למה אנו זקוקים? ומה חשוב לדעת על השכרת מחסנים בכלל? כל התשובות בכתבה הבאה, ש באה לשפוך אור ולעזור על החיפוש המייגע והמבלבל של מחסן להשכרה בעת מעבר דירה.

מחסנים להשכרה – מתי אנו זקוקים להם?

לא לכולם קיים מחסן גדול מחוץ לדירה, ש יכול להכיל ציוד שלא נמצא לו מקום ברחבי הבית, במעבר דירה, בנסיעה לחו"ל או בשיפוצים. בסיטואציות מסוג זה, יש לבדוק את האופציה של השכרת מחסנים לצורך אחסון התכולה המבוקשת. כמו כן, לאנשים השוהים בבית זמני או נמצאים בין מעברי דירה, פתרון של השכרת מחסן הוא פתרון אידיאלי.

כיום, נוח יותר לשכור את שירותיהן של חברות להשכרת מחסנים, שיכולות להשכיר לנו מחסן בעת נסיעה ממושכת, או שהיה ארוכה בחו"ל. בעבר, נאלצנו למכור את תכולת הדירה במחירים נמוכים ביותר, או לבקש מקרובים ומכרים לשמור לנו על רכוש בעל ערך גבוה. מסתבר, שפתרוןאחסון דירות הוא פתרון נהדר.

הפתרון של השכרת מחסן לתקופות קצרות, מתאים במיוחד לאנשים ש נמצאים בתהליך שיפוצים ואינם יכולים להשאיר את הריהוט ברחבי הבית המשופץ, מפני שדבר זה יפריע לאנשי המקצוע המשפצים את הבית, ובמקרים קיצוניים אף ייהרס. אחסון תכולה לתקופות קצרות מהווה פתרון מושלם.

מה יש לדעת בזמן בחירה של מחסן להשכרה?

יש לוודא שהמחסן להשכרה שבחרתם מתאים בשטחו לגודל הריהוט שלכם. אינכם מעוניינים לשלם סכום רב על שטח אחסון גדול בהרבה מהשטח לו אתם באמת זקוקים. וודאו שהמחסנים להשכרה, מתמקצעים באחסון של דירות ולא של עסקים. יש לבדוק שאנשי המקצוע במחסן הנבחר, ידעו לסדר ולאפסן את הריהוט בצורה נבונה ויעיל. כך תשמרו על הרכוש בתקופת האחסנה ותחסכו בעלויות.

גורם נוסף אותו יש לקחת בחשבון ובשלב מקדים מאוד של התהליך הוא בחירת מוביל. שאלו את החברה שבחרתם לאחסנת דירות בנוגע להמלצה על חברת הובלה טובה. מעבר לכך, יש לבדוק עוד שהגישה לסבלים ולחברות ההובלה תהיה נוחה וסלולה – מעבר בדרך משובשת עלולה להסב נזק בלתי הפיך לרכושכם.

מומלץ לא לבחור מחסן בקרבת הים (עד 20 ק"מ) בשל הלחות המשפיעה על הבלאי הטבעי של רכושכם

שמירת רכוש באופן יעיל

אמצעי מיגון כגון: שערים חשמליים, מנעולים חברת שמירה, גדרות מקיפות, ועוד, יבטיחו שקט נפשי בהפקדת הסחורה שלכם בחברה.

קיומה של פוליסת ביטוח ראויה, תאפשר הגנה מפני נזקי הטבע או נזקים בשוגג. נזקים אלה לא יכולים להימנע על ידי חברת אבטחה, אך על ידי ביטוח טוב ומתאים כן.

בעלי חיים, אוכל יבש, צמחים וחומרים דליקים. כל אלה אינם מאוחסנים על ידי חברות האחסון הקיימות בארץ. לכן, מצאו בשביל אלה פתרון טוב. ציוד עדין ושביר עטפו בעיתונים או בניילון בועות על מנת להבטיח את שלמות הרכוש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חוני יוחנן

אביה שירותי אחסנה:
אחסון דירה

אחסון תכולת דירה

שרותי אחסנה

השכרת מחסנים



 


מאמרים נוספים מאת חוני יוחנן
 
הכל על מציאת מחסן יעיל להשכרה במעבר דירה
11/10/11 | מעבר דירה
מה הגודל הנכון של המחסן? למה אנו זקוקים? ומה חשוב לדעת על השכרת מחסנים בכלל? כל התשובות בכתבה הבאה, ש באה לשפוך אור ולעזור על החיפוש המייגע והמבלבל של מחסן להשכרה בעת מעבר דירה.

אחסון וצמצום- הכל על צמצום עלויות באחסון דירות
לכבוד הצורך שלכם באחסון דירות, קיבצנו בשבילכם מספר עצות מועילות לאלו מבינכם שנוסעים לחו"ל עוברים דירה , משפצים ומה לא וזקוקים לשירות אחסון דירות. על איך עושים זאת נכון, איך חוסכים בכסף ואיך מקבלים שירות יעיל ואיכותי. הכל בכתבה הבאה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI