דף הבית בידור ופנאי ספרות סדנאות כתיבה דרך המחשב
סדנאות כתיבה דרך המחשב
ניר שגב 25/10/11 |  צפיות: 5886

סדנת כתיבה אינטרנטית היא מיזם חדש וייחודי שבעזרתו לא צריך לצאת כלל מן הבית. אם לא אוהב לכתוב? הרי לכל אחד יש את אותם רגעים שהוא יושב בביתו חסר מעש ומעוניין להגשים את עצמו ולהטביע חותם במציאות, כתיבה עושה את העבודה בלא ספק. לכן תמצאו לעצמכם זמן שבו תקדישו רק לענייני הכתיבה. כי כתיבה תרומם את נפשכם ואת רוחכם ותשרה עליכם תחושה של רגיעה ושלווה. כי מה האדם צריך יותר מזה? נכון, גם למידה של כלי נגינה עשויה לעדן את הנפש ולהריע אותנו, אך כתיבה היא זמינה יותר, נגישה יותר, וגם לא צריך לטרוח ולחפש כלי נגינה מקצועי ובית ספר לנגינה, כי כל מה שאתם צריכים זה עט או עיפרון ודף נייר או כפי שרבים מעדיפים כיום מחשב.

אז מדוע להשתתף בסדנת כתיבה?

כי אתם חייבים הנחיה מקצועית בבואם לכתוב ספר. אתם בוודאי יודעים מה הסיכוי להתקבל להוצאה לאור עם כתב היד ששלחם? קלוש ביותר. כי רבים אינם כותבים מקצועיים, לא השתתפו לעלום בסדנאת כתיבה ולכן חסרים את הידע הרלוונטי שיהפוך אתכם לסופרים. כמו כל מקצוע אחר, כתיבה היא מקצוע, היא מיומנויות ורק סדנת כתיבה או סדנאות כתיבה יעשו עבורכם את העבודה ויספקו לכם כלים שלא תקבלו מאיש.

סדנת כתיבה דרך המחשב

סדנת כתיבה דרך האינטרנט היא הפתרון המושלם, משום שתוכלו לכתוב בזמנם החופשי ולשלוח בכל פעם מספר עמודים להוצאה לאור כדי שתחווה את דעתה ואת ניסיונה המקצועי. הוצאה לאור היא יותר מעורך ספרותי או עורך תוכן, היא צוות שלם השוקד על המלאכה כדי להגיש ללקוח תוצר איכותי וראוי ולהנחות אותו בהמשך תהליך הכתיבה. הרי ככל שהמחבר יתקדם בכתיבת ספרו, כך הוא ילך וישתבח וזאת משום ההערות והנחיה שהוא מקבל כל העת מן ההוצאה לאור. סדנה כתיבה מסוג זה גם חוסכת אלפי שקלים ובנוסף שולחת ההוצאה לאור גם בונוסים שלא תקבלו בשום מקום אחר.
סדנת כתיבה אינטרנטית תהפוך את חייכם למעיינים יותר, למרתקים יותר, לבעלי משמעות רבה יותר. אך תוותרו לעצמכם. תשתדלו להגשים את עצמכם ולהטביע חותם במציאות. כי כתיבה היא האפשרות הטובה ביותר לעשות כן. סדנאות כתיבהיש הרבה, אך סדנת כתיבה אינטרנטית יש אחת. תנצלו את האפשרות לכתוב ספר בליווי מקצועי אישי ולצקת תוכן לחייכם. הדבר חשוב ביותר. כי ככל שיחלוף הזמן, כך תהפכו לכותבים משובחים יותר, מעניינים יותר, אטרקטיביים יותר, פורצי דרך, בעלי תפיסת עולם רחבה. נוסף לכול כתיבה משכללת את יכולותינו, את המיומנויות שלנו, את הריכוז שלנו, מרוממת את הנפש ואת חדוות היצירה. סדנת כתיבה אינטרנטית תגשים את הכול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר שגב


 


מאמרים נוספים מאת ניר שגב
 
סדנת כתיבה ומקסום היכולות
25/10/11 | ספרות
בכתיבה צריך להשקיע, אך היא חוויה בפני עצמה. אפשר להגיע לתובנות אחרות באמצעותה בחיים בכלל וליישם בחיינו היום-יומיים.

סדנאות כתיבה דרך המחשב
25/10/11 | ספרות
סדנת כתיבה אינטרנטית תהפוך את חייכם למעיינים יותר, למרתקים יותר, לבעלי משמעות רבה יותר.

סדנת כתיבה אינטרנטית
25/10/11 | ספרות
לכן חייבים להציב אלטרנטיבה למציאות, להשתחרר מהכבלים היום-יומיים אשר משפיעים על חיינו ולעוף על כנפי הדמיון.

בלשנות - עולם ומלואו
11/07/11 | בלשנות
ללמוד כללים של עריכה לשונית חובה בעידן שבו אנו חיים. כל בעל עסק חייבים להכיר כליים של עריכה לשונית, אם ברצונו שלקוחותיו לא יברחו מהאתר שהוא בנה ועיצב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI