דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים שם המאמר: סלונים מבד ומזנונים פתרונות עיצוב סלון מושלם
שם המאמר: סלונים מבד ומזנונים פתרונות עיצוב סלון מושלם
noam 16/11/11 |  צפיות: 2029

מזנונים

רוצים לחדש ולרענן את מראה הסלון שלכם? תמיד חושבים שמה שקובע את המראה בסלון הוא מערכת הישיבה. ובכן, זה וודאי נכון, אבל מראה מושלם מורכב מהפרטים הקטנים. ושינוי שלהם יכול להביא לשינוי גדול בחדר. חלק בלתי נפרד מסלונים רבים הם מזנונים. מזנונים מגיעים במגוון גדול של עיצובים, אבל המטרה שלהם היא די זהה, להציג בצורה נוחה, ויפה את חפצי הנוי בסלון, ולהיות מקום אחסון נוח לטלוויזיה ולשאר מערכות השמע בסלון.

עיצוב מזנונים מתחלק למזנונים קלאסיים ולמזנונים מודרניים.

מזנונים קלאסיים, יכולים לבוא גם הם במגוון סגנונות, מראה עתיק, מראה כפרי, או פשוט, מזנונים המעוצבים עם פיתוחים, רגליים יציבות על הקרקע, ומראה מאוד מעוגן, ביתי וחמים. מזנונים אלו היו מאוד פופולאריים בשנים הקודמות, ועד היום יש רבים שאוהבים את המראה הזה וממשיכים לבחור בו.

מזנונים מודרניים לעומתם, משתלבים עם העיצובים המודרניים העדכניים. המראה של מזנונים מודרניים הוא נקי, זורם, צבעים נקיים, לעיתים צבעים חזקים, משולבים עם מתכת, פלדה או זכוכית. מזנונים מודרניים ניתן לתלות על הקיר, וליצור מראה מרחף, שממקד אליו את תשומת הלב ויוצר מראה ייחודי ומעניין לחדר.

אם החלפת המזנון הישן בחדש פתחה לכם את התיאבון למראה חדש לסלון שלכם, ואתם רוצים להחליף את מערכת הישיבה הישנה בחדשה, בוודאי תתעניינו בסלונים מבד.

סלונים מבד

מערכת הישיבה בסלון היא הרהיט הגדול ביותר בחדר, ולכן, בהכרח זה שמושך את תשומת הלב. בנוסף, מערכת הישיבה היא מוקד האירוח, שכן עליה יושבים, משוחחים. לכן היא חייבת להיות נוחה מאוד, יפה למראה, וכזאת שיכולה לשאת ישיבה ממושכת בנוחות.

סלונים מבד עונים על כל הדרישות הללו. סלונים מבד עשויים מבדי ריפוד חדשניים. יתרונם של בדים אלו הוא באוורור שלהם, שמאפשר לאורחים ולכם לשבת פרקי זמן ארוכים על סלונים מבד, בצורה נוחה. ונוחות, היא מפתח חשוב לאירוח מוצלח.

סלונים מבד הם לא רק נוחים ומאווררים, הם גם יפים ומודרניים וישתלבו בצורה מדהימה עם המזנון החדש. הבד מסמל נקיות, מינימליסטיות, נוחות. המראה המודרני שמשתמש בחומרים שונים המשולבים יחד מעדיף את הבד, כחומר גלם שהוא גם זול, גם נגיש, וגם מיוחד. סלונים מבד ניתן למצוא במגוון עיצובים, החל מעיצובים כפריים, ועד לעיצובים המודרניים ביותר של סלונים מבד. בדי הריפוד מגיעים במגוון מסחרר של צבעים, מרקמים ועיבודים והם עומדים בגבורה רבה בכל אתגר שמציבים להם אתם או האורחים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI