דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן יואל יפרח חברה קבלנית בע"מ
יואל יפרח חברה קבלנית בע"מ
לילך כהן 05/12/11 |  צפיות: 2706


יואל יפרח מהחברה הקבלנית "גלעד מאי" ואהרון אטדגי יזמות נדל"ן, מקימים בחצור הגלילית את הפרויקט המרשים של השנה, "אהבה ראשונה". יתרונותיו של פרויקט זה משתלבים ביתרונותיה החשובים של אחת הערים המוכרות והאיכותיות בצפון הארץ. הניסיון הרב בבנייה רוויה תרם רבות לתכנון פרויקט המציג יופי, נוחות, פאר, נוף מדהים, והרגשה של חיי כפר.

עתיד חדש ואיכותי יותר נפתח עבור המצטרפים החדשים לפרויקט "אהבה ראשונה". חצור הגלילית מציגה שיפור משמעותי באחוזי הזכאים לתעודת בגרות בישראל והיא ממוקמת מעל הממוצע הארצי. משפחות שדואגות לעתיד ילדיהם יודעות כי מערכת החינוך בעיר מגדילה מאוד את הסיכוי לעתיד ורוד ומוצלח יותר עבור כל בני המשפחה.

מיקומה של העיר מאפשר לה לא רק נוחות בהגעה אל מרכזים רבים בצפון הארץ אלא גם מציאת עבודה בצורה קלה יותר. כך מציג פרויקט "אהבה ראשונה" לא רק הסתמכות על כבישים מהירים כשרוצים להגיע אל מרכזי הקניות בקריית שמונה וטבריה או לבית החולים רבקה זיו בצפת למשל, אלא הגעה מהירה אל מרכז התעשייה המפותח "צחר" ולמקומות עבודה רבים אחרים.

יואל יפרח ואהרון אטדגי דואגים לשלב בצורה מושלמת אלמנטים רבים בתחום הדיור. כך יכול כל דייר ליהנות ממגוון דירות בגדלים שונים המוצעות לבחירה תוך אפשרויות התאמה חשובות. 9 בניינים בני 5 קומות, כשבכל קומה 2 דירות בלבד, מחכות למי שמעוניין ליהנות מ-3 כיווני אוויר, ומאיכות חיים של 76 דירות מרווחות בנות 5 או 6 חדרים, או אף בפנטהאוז, עם מרפסות ענקיות.

חצור הגלילית היא עיר שקטה ואיכותית שבה מתגוררים כיום כמעט 10,000 איש. האוכלוסייה המגוונת מציגה בגאון דתיים, חילונים, ושומרי מסורת שמכבדים איש את רעהו. שירותי מוסדות העיר והשירותיים העסקיים והכלכליים השונים זמינים בצורה נרחבת עבור כל תושבי העיר. הדבר מביא לנוחות רבה יותר כשעולה כל צורך שהוא.

פרויקט "אהבה ראשונה" גם מראה לכולם שהרבה יותר קל לרכוש דירה חדשה אם יודעים ממי לרכוש אותה. בפרויקט ניתן ליהנות מדירות 4 חדרים ברמת בנייה גבוהה ביותר החל מ- 750,000 ₪ בלבד. אין ספק שמדובר בהזדמנות מיוחדת שרק מומחי נדל"ן שרגישים למצב השוק יכולים להציע.

יואל יפרח ואהרון אטדגי גאים להציג את "אהבה ראשונה" בכדי שתוכלו להתחדש ולהתאהב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI