דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד חנות חיות בהרצלייה פט בר
חנות חיות בהרצלייה פט בר
לילך כהן 19/12/11 |  צפיות: 2850


אזור הרצלייה הוא ללא ספק מקום שמתאים לכל מי שמחפש חיים שקטים ונעימים, וחובבי חיות רבים מתגוררים באזור זה. כדי שיוכלו לספק את כל מבוקשן של חיות המחמד היקרות שלהם, פונים בעליהן לאחת מחנויות החיות שבאזור. חנות חיות בהרצלייה מאפשרת להם להצטייד בכל הדרוש כדי שאיכות החיים תורגש גם על ידי הכלב, החתול או התוכי. בחנות כזו ניתן למצוא מגוון של מזון וציוד, כמו גם חיות לרכישה. בנוסף לכך מהוות חנויות חיות מקום מפגש לחובבי חיות מהרצלייה והסביבה, בו הם יכולים להתייעץ ולשתף זה את זה בחוויותיהם.

אחד המאפיינים החשובים ביותר של חנות חיות בהרצלייה הוא המגוון הרב. בנוסף להבדל הבסיסי בין מזון שנועד לחתולים לבין מזון שנועד לכלבים, למשל, ישנם סוגים ותתי סוגים רבים בתוך כל קבוצה. ההבדלים בין המוצרים השונים מיועדים בעיקר לגילאים שונים (למשל מזון לגורים לעומת מזון לחיות בוגרות) וכן למשקל שונה של החיה (כגון מזון עתיר שומן לעומת מזון דיאטטי). בנוסף ישנם מזונות המיועדים למצבים בריאותיים מיוחדים של החיות, כמו למשל חטיפים שנועדו לנקות את השיניים ולמנוע תופעה של ריח רע.

לצד מגוון רחב של מזון מציעה חנות חיות בהרצלייה מגוון דומה של מוצרים נלווים. צעצועים לחיות הינן מצרך פופולארי לא רק בקרב החיות עצמן, אלא גם אצל בעליהן (שפעמים רבות מתלהבים מן הצעצועים בעצמם...). אביזרים נוספים אותם ניתן למצוא בחנות חיות הינן קולרים ורצועות, כלובים ומלונות, מסרקים ועוד מוצרים רבים. בין היתר אפשר למצוא על מדפי החנות תכשירים שנועדו לשמור על איכות השיער של החתול או הכלב, תרסיסים ונוזלים למניעת פרעושים ופשפשים, ועוד שלל מוצרים שיכולים לשדרג את איכות החיים של כל בעל חיים.

להזמנות ומשלוחים בחנות החיות שלנו בהרצלייה באינטרנט פנו לאתר http://www.pet-bar.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI