דף הבית עסקים עסקים - אחר לתקן את המצלמה בלי לצאת התמונה
לתקן את המצלמה בלי לצאת התמונה
momo1 25/12/11 |  צפיות: 2647

המצלמה היא אחת מהחפצים היקרים לנו ביותר מבחינה כספית היא עולה במחיר לא זול ומבחינה רגשית היא מכילה את תמונות שהן מזכרות נהדרות. שמצלמה מתקלקלת זה עלול להיות עסק ביש, עלות התיקון לא זולה והפחד שאולי התמונות יימחקו לא נעים כלל. היום ניתן למצוא מעבדת תיקון מצלמות מכל סוג כמעט בכל מקום, מקומות רבים מציעים גם אחריות לתקופת זמן מה לאחר התיקון. ישנם מעבדות פרטיות וישנן מעבדות המספקות שירותים לסוגי מצלמות ספציפיות כמו מעבדת תיקון מצלמות קנון, במעבדה זו מטפלים במצלמות רק בסוג קנון, הרעיון שזה מין עוסק מורשה אשר יכולה לתקן סוג ספציפי של מצלמות וזו המומחיות שלו. למרות שהמעבדה מציעה תיקון מצלמות קנון בלבד ניתן לראות שרוב המעבדות מציעות כמעט את אותן שירותים.

בנוסף לאפשרות של תיקון על ידי מעבדת תיקון מצלמות היום ניתן למצוא בשוק אנשים שמציעים תיקונים באופן פרטני בתחומים רבים. עם התקדמות הטכנולוגיה אנו משתמשים במוצרים חשמליים רבים ממצלמה ועד סמארטפון, מכשירים אלה מאוד רגישים ונוטים להתקלקל בקלות. הטכנולוגיה היום מביאה דברים קטנים באריזות קטנות ולכן בקלות אנו מפילים או פוגעים במוצרים אלה, עלינו להיות יותר עדינים בכדי לשמור על המוצרים שאנו כל כך אוהבים וקשורים אליהם.

הטכנולוגיה היא חיינו?

כמו מצלמה מכשירים טכנולוגיים רבים השתלטו על חיינו, אנו תולים את עצמו במכשירים רבים כמו טלפון סלולארי, טלוויזיה ועוד. עם השנים אנו חיים בעולם דיגיטלי בו המכונות עומדות במרכז, המכשיר הטכנולוגי השימושי ביותר כהיום הוא הטלפון הסלולארי שלנו שהיום כבר נקרא סמארטפון, המונח הוא "טלפון חכם". הטלפון שלנו כל כך חכם שהוא לעיתים אין כל צורך להפעיל את מוח החכם שלנו, הטלפון הסלולארי הפך להיות מן שלוחה של המוח, תא זיכרון המכיל את כל הידע הדרוש לנו. הטלפון הסלולארי מאגד בתוכו את הזכרונות שלנו, הטלפונים של האנשים שאנו מכירים, התמונות שלנו, הוא נותן לנו התראות שונות, כל המידע שאנו זקוקים לו על בסיס יומי יומי נמצא בו. בנוסף, הטלפון החכם מכיל בו גישה מלאה לאינטרנט שזה כבר סיפור אחר לגמרי.

טלפונים חכמים כמו אייפון, סמסונג גלקסי, בלאקברי ועוד הם מכשירים שדרכם ניתן לגלוש באינטרנט, כהיום ניתן למצוא בסלולר כמעט כל תוכן שנמצא באינטרנט. הגישה לאינטרנט באמצעות הסלולר שינתה את חיינו מקצה לקצה, אנחנו כבר לא כבולים לשולחן שעליו יושב המחשב או למחשב הנישא שצריך לסחוב אותו ממקום למקום, באמצעות מכשיר הסלולר אנו יכולים לגשת לאינטרנט מכל מקום, בכל עת ובכל מצב. השדרוג ההיסטרי הזה שינה המפה כולה, אם בעבר האתרים היו מותאמים למחשב סטנדרטי היום הם צריכים לבנות אתר המותאם לסלולר בכדי למשוך יותר משתמשים. נראה שמי שלא קיים בעולם הסלולר הוא קצת מחוץ לשוק, הדגש כהיום על הגישה, כולם רוצים להיות נגישים לכל מידע בכל זמן ובכל מקום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 momo1


 


מאמרים נוספים מאת momo1
 
הובלות בחג פורים
מי שמעוניין לעבור דירה, בדרך כלל רוצה לבצע את המהלך החשוב בקיץ. בחודשים יולי-אוגוסט הילדים בחופש מבית הספר ולא צריך להעביר אותם באמצע שנת הלימודים לבית ספר או לגן זר. גם לא צריך להתעסק בבוקר עם הסעות לגן או לבית הספר

יתרונותיו של האלומיניום
עבודות אלומיניום הן נפוצות ביותר וללא ספק בהחלט ניתן לכנות את העידן שבו אנו חיים "תקופת האלומיניום", ובכך להמשיך את חולקת ההיסטוריה בהתאם לחומר שבו בני האדם בעיקר משתמשים.

מזגנים – כיצד בוחרים?
היום, מזגנים משמשים אותנו ללא הרף הן בעונת החורף והן בעונת הקיץ. בקיץ אנו משתמשים בהם לצורכי קירור החלל בו אנו נמצאים, ובחורף – לחימומו. אין ספק שזו דרך מאוד מהירה להגיע לטמפרטורה הרצויה בחלל, ולכן אנשים רבים משתמשים בה

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ציוד מקצועי למטבח, ציוד למסעדות
מאחורי מסעדה גדולה ואיכותית יש אדריכל אשר עוזר לתכנן את הפרויקט ואת העיצוב, חלק חשוב מאוד של תחילת התהליך בו עושים את ההחלטות של עיצוב ומבנה המסעדה כולל בחירה של ציוד למסעדות.

איטום גגות
בתקופות בהם יורדים גשמים ישנה חשיבות רבה לנושא של איטום גגות. אין ספק שבתים ישנים נפגעים מאוד מהמים. כל בעל בית ישן או וועד הבית בבניין ישן חייב להזמין מומחה לאיטום אשר יכול לבצע אנליזה ובדיקה קפדנית של הגג וקירות הבניין לפני שהמים יכנסו לסדקים של המבנה ויגרמו לתופעה בלתי נסבלת של רטיבות הקירות.

יתרונותיהן של משאבות מים
משאבות מים כשמם כן הן – מכונות המיועדות לשאיבה של מים (או כול נוזל אחר) באמצעות פעולת יניקה. ממש כמו ששואב האבק הוא מכונה ששואבת אבק במעין פעולת יניקה, באופן דומה כך פועלות משאבות מים.

שיטות בטוחות להובלת רהיטים
כשמבצעים הובלה של דירה או של משרד, אחד הדברים שממנו אנשים רבים חוששים הוא הובלת הרהיטים. תמיד פוחדים שמא הריהוט יפגע, יישרט או ישבר, שהמובילים לא יצליחו להכניס את הריהוט למעלית או שלא יצליחו לעבור איתם בחדר המדרגות וכדומה.

מיחזור זה כל הסיפור
המחזור הפך להיות חלק מחיינו ומי שעדין לא אימץ אותו אז הגיע הזמן להתחיל למחזר. למחזור יש חשיבות עליונה, בתקופה שלנו אנו מייצרים המון פסולת שניתן להפוך אותה לתת לה הזדמנות שנייה כמוצר ממוחזר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI