דף הבית עסקים עסקים - אחר כל מה שעליכם לברר עם גן האירועים על גנרטורים
כל מה שעליכם לברר עם גן האירועים על גנרטורים
momo1 25/12/11 |  צפיות: 2607

אין ספק שהמצאת הגנראטורים הקלה מאוד על חיינו. היות ובני אדם הם צרכני חשמל כבדים, הרי שהתעורר הצורך בתחליף עבור החשמל במידה והוא יפסיק לפעול. לכן עם המצאת הגנרטור, הרי שהביקוש עבורו היה אדיר ביותר. קיים כיום שימוש נרחב בו במקומות כגון בתי חולים, גני אירועים ובעוד מקומות רבים ואחרים.


למי שעוד לא מכיר, גנרטורים הם מעין ספקי חשמל שניתן להעבירם ממקום למקום מאחר והם ניידים. ספקים אלה מאפשרים הפעלת מוצרי חשמל בתנאי שטח וכאשר החשמל מופסק. בעזרתם ניתן להפוך כל אנרגיה מכאנית לאנרגיה חשמלית שנוכל לנצל.

למה זה טוב?
קניית גנראטור כרוכה בהשקעה כספית יקרה למדי ולכן רבים מעדיפים לשכור אותו. זאת מאחר ובדרך כלל מדובר על שימוש חד פעמי. אבל גם אתם רק משכירים גנראטור ולא קונים אותו, חשוב לבחור אחד שמתאים לצרכים שלכם, אחרת עלולות להיווצר תקלות מביכות. הדבר נכון במיוחד אם אתם משכירים אותו לאירוע. כך למשל אם חלילה באירוע שלכם החשמל ייפול, תוכלו להיות בטוחים שאתם מגובים. לא תצטרכו לפחות שהאורחים שלכם יברחו לביתם עוד לפני שיא הערב.

4 דברים שחשוב לברר לגבי גנרטורים

1. 1. הדבר החשוב ביותר לפני שמשכירים גנראטור הוא להתייעץ עם מומחה מהתחום שיוכל להתאים עבורכם את המכשיר שיענה על דרישותיכם ברמה הטובה ביותר. גני אירועים הם בעלי ניסיון רב בהפקות אירועים ובוודאי חוו בעברם הפסקות חשמל. בררו איתם באילו גנרטורים הם נעזרו במקרי החירום הללו. רובם בוודאי יספרו לכם שכלי הגיבוי שלהם בני 100-200 קילו וואט. זוהי בהחלט כמות מספקת. עם זאת, בררו אם יש להם גנראטור נוסף, על כל צרה שלא תבוא.

2. 2. חשוב שתוודאו היכן מותקנים הגנראטורים בגן האירועים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה הפשוטה שלעיתים קרובות גנראטורים מייצרים רעש מחריש אוזניים. חיסרון זה עלול להפריע לא רק לאורחים שלכם, אלא גם לאיכות הסאונד שתתקבל בסרט החתונה שלכם. הקריטריון שבו המכשיר צריך לעמוד נקרא רמת השתקה. עליכם לוודא שרמת ההשתקה תעמוד לפחות בגובה של 70 דציבלים, כדי שלא ישמעו את הגנראטור בחתונתכם.

3. 3. ודאו עם גן האירועים שאדם מקצועי הוא זה שיהיה ממונה על הפעלת הגנראטורים במידת הצורך. עם זאת, גם אם אין אדם מנוסה בעמדת ההפעלה, זו לא סיבה לפוצץ את העסקה מול בעלי הגן. תוכלו להפקיד אדם שיהיה אחראי על ההפעלה, אך בקשו מבעלי הגן להראות לו כיצד עליו לבצע זאת. חשוב שהאדם שיהיה אחראי על ההפעלה, יהיה אדם רגוע ומחושב, שלא יילחץ במידה והתפקיד החשוב אכן יהיה מוטל עליו.

4. 4. ולסיום טיפ: בדקו האם גן האירועים מכליל את שירות הגנראטורים במחיר שהציעו לכם או שמדובר בהשקעה נוספת. במידה ומדובר באופציה השנייה, יתכן ותוכלו להשיג מחיר נמוך יותר מספק פרטי מאשר דרך מקום האירוע. מצד שני יתכן ותעדיפו לסגור את כל התשלומים ולחסוך לכם את ההתרוצצות בין הספקים. שיקלו את האפשרויות העומדות בפניכם וקבלו החלטה.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 momo1


 


מאמרים נוספים מאת momo1
 
הובלות בחג פורים
מי שמעוניין לעבור דירה, בדרך כלל רוצה לבצע את המהלך החשוב בקיץ. בחודשים יולי-אוגוסט הילדים בחופש מבית הספר ולא צריך להעביר אותם באמצע שנת הלימודים לבית ספר או לגן זר. גם לא צריך להתעסק בבוקר עם הסעות לגן או לבית הספר

יתרונותיו של האלומיניום
עבודות אלומיניום הן נפוצות ביותר וללא ספק בהחלט ניתן לכנות את העידן שבו אנו חיים "תקופת האלומיניום", ובכך להמשיך את חולקת ההיסטוריה בהתאם לחומר שבו בני האדם בעיקר משתמשים.

מזגנים – כיצד בוחרים?
היום, מזגנים משמשים אותנו ללא הרף הן בעונת החורף והן בעונת הקיץ. בקיץ אנו משתמשים בהם לצורכי קירור החלל בו אנו נמצאים, ובחורף – לחימומו. אין ספק שזו דרך מאוד מהירה להגיע לטמפרטורה הרצויה בחלל, ולכן אנשים רבים משתמשים בה

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ציוד מקצועי למטבח, ציוד למסעדות
מאחורי מסעדה גדולה ואיכותית יש אדריכל אשר עוזר לתכנן את הפרויקט ואת העיצוב, חלק חשוב מאוד של תחילת התהליך בו עושים את ההחלטות של עיצוב ומבנה המסעדה כולל בחירה של ציוד למסעדות.

איטום גגות
בתקופות בהם יורדים גשמים ישנה חשיבות רבה לנושא של איטום גגות. אין ספק שבתים ישנים נפגעים מאוד מהמים. כל בעל בית ישן או וועד הבית בבניין ישן חייב להזמין מומחה לאיטום אשר יכול לבצע אנליזה ובדיקה קפדנית של הגג וקירות הבניין לפני שהמים יכנסו לסדקים של המבנה ויגרמו לתופעה בלתי נסבלת של רטיבות הקירות.

יתרונותיהן של משאבות מים
משאבות מים כשמם כן הן – מכונות המיועדות לשאיבה של מים (או כול נוזל אחר) באמצעות פעולת יניקה. ממש כמו ששואב האבק הוא מכונה ששואבת אבק במעין פעולת יניקה, באופן דומה כך פועלות משאבות מים.

שיטות בטוחות להובלת רהיטים
כשמבצעים הובלה של דירה או של משרד, אחד הדברים שממנו אנשים רבים חוששים הוא הובלת הרהיטים. תמיד פוחדים שמא הריהוט יפגע, יישרט או ישבר, שהמובילים לא יצליחו להכניס את הריהוט למעלית או שלא יצליחו לעבור איתם בחדר המדרגות וכדומה.

מיחזור זה כל הסיפור
המחזור הפך להיות חלק מחיינו ומי שעדין לא אימץ אותו אז הגיע הזמן להתחיל למחזר. למחזור יש חשיבות עליונה, בתקופה שלנו אנו מייצרים המון פסולת שניתן להפוך אותה לתת לה הזדמנות שנייה כמוצר ממוחזר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI