דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן יואל יפרח איכות בנייה
יואל יפרח איכות בנייה
לילך כהן 05/01/12 |  צפיות: 2635


הפרויקט החדש של יואל יפרח בחצור הגלילית יוצר רושם עצום בזכות הניסיון של קבלן זה בבנייה רוויה. דבר זה לא מפתיע מאחר ורמת העיצוב הגבוהה, איכות הבנייה, 3 כיווני אוויר בכל דירה, ומחיר של החל מ-750,000 ₪ בלבד עבור דירת 4 חדרים, הם דברים שאי אפשר להתעלם מהם. יואל יפרח קבלן שמבין בצורה מדויקת את הצרכים של הדייר הישראלי כך שהוא מציג אפשרות נהדרת לרמת חיים גבוהה בפרויקט היפהפה "אהבה ראשונה".

חצור הגלילית ממוקמת בדרום עמק החולה, ומהחלק הצפוני המתפתח שלה ניתן ליהנות לא רק בזכות שכונות ירוקות ופרויקט מרשים של יואל יפרח אלא גם מנוף מדהים שלעתים נפרש עד להר החרמון. אך עיר זו לא מציעה רק נוף יפה אלא גם אפשרויות הגעה מהירות לערים הסמוכות ולמרכזים שונים בצפון בזכות תשתית כבישים מהירים שקרובים אליה. כך אפשר לתכנן הגעה ליעד מרוחק יחסית כמו טבריה תוך כחצי שעה ולהספיק את כל מה שרוצים.

פרויקט "אהבה ראשונה" של יואל יפרח מציג דירות של 4,5,6 חדרים במגוון גדלים ועם אפשרויות בחירה מגוונות. כך ניתן ליהנות מהתאמה מלאה של הדירה החדשה גם עבור בני זוג שמעוניינים להתחיל את דרכם בדירת 4 חדרים עם מרפסת גדולה וגם עבור משפחה שמעוניינת בדירת 5 חדרים מרווחת או דופלקס, ואפילו פנטהאוז מפנק ויוקרתי. 76 דירות במגוון גדלים ובעיצוב מרשים מחכים לכם ב"אהבה ראשונה" בחצור הגלילית.

יואל יפרח קבלן ותיק שיודע למקם את הפרויקטים שלו בצורה חכמה. כך מעבר ליוקרה ולרמת הבנייה הגבוהה ניתן ליהנות מאורח חיים נהדר בעיר מצוינת. חצור הגלילית היא בעלת מקומות יפים להתאוורר בהם, מוסדות שונים לעשות בהם את הסידורים הנדרשים, מרכזי בריאות של הקופות השונות, ועוד. כך יכול כל אחד לראות כיצד ניהול חייו בעיר כזו בא לידי ביטוי בעצמאות רבה. כעיר שמכבדת את כ-10,000 תושביה, דתיים וחילוניים גם יחד, עצמאות היא דבר חשוב.

"אהבה ראשונה" של יואל יפרח היא מקום מגורים מצוין גם בזכות אפשרויות תעסוקה בתוך העיר ומחוצה לה, כמו מרכז התעשייה "צחר" למשל. בנוסף, אם הצגנו את המיקום המצוין שבוחר יואל יפרח לפרויקטים שלו הרי שניתן לראות עד כמה נתוני הזכאות לבגרות של חצור הגלילית מצדיקים זאת. חשוב לציין שחצור הגלילית עומדת על זכאות שגבוהה יותר מאחוז הזכאים הממוצע במדינת ישראל, כך שאין מה לדאוג לעתיד הילדים.

יואל יפרח קבלן ,יואל יפרח


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI