דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב חדרי ילדים – פתרונות ריהוט ואחסון
עיצוב חדרי ילדים – פתרונות ריהוט ואחסון
מיכל ז 16/01/12 |  צפיות: 2290

כשמעצבים חדרי ילדים ובוחרים את הרהיטים השונים צריך לחשוב על איך מאחסנים את כל החפצים של הילדים מבלי שמעמיסים על החדרים רהיטים כדי שאפשר יהיה לחסוך במקום. דבר חשוב הוא לבחור רהיטי ילדים שהילדים עצמם יוכלו לפתוח ולסגור בקלות ולהניח את החפצים שלהם בתוכם.

אין ספק שמראה החדרים, יחד עם האביזרים האופנתיים המשלימים, הוא חשוב אך בחירת רהיטי ילדים היא הדבר החשוב מכל, הן משום שהם צריכים לעזור באחסון החפצים של הילדים, כפי שכבר צויין, והן משום שהם צריכים להיות נוחים ושימושיים בעבור הילדים.

אם כן, רהיטי ילדים הם פריט שנועד למלא את החדר והעיצוב שלו הוא חשוב, אך כדי לא לגזול מחלל החדר הרהיטים צריכים להיות מולטי-פונקציונאליים. למשל, מיטות ילדים רבות מגיעות עם מקום לאחסן בתוכן דברים. הגישה לאחסון יכולה להיות באמצעות מגירה או על ידי הרמה של החלק העליון של המיטה. כדי שלילדים יהיה נוח, מומלץ לקנות מיטות ילדים עם מגירה כי קל הרבה יותר להחליק את המגירה כלפי חוץ לעומת להרים חלק מהמיטה.

אם יש לכם מיטות ילדים בלי ארגז מצעים או מקום כלשהו לאחסון חפצים, תוכלו לקנות הדום שישמש כתיבה. ההדום גם יוסיף לעיצוב, גם יאפשר אחסון וגם ישמש כמקום ישיבה נוסף.

כאמור, חדרי ילדים צריכים להיות מרווחים דיו כדי שהילדים יוכלו לנוע בכל מצב ובכל רגע ביום. על כן, חשוב לא לרכוש כמות גדולה מדי של רהיטי ילדים אלא לקנות רק את מה שנחוץ. בנוסף, רצוי יש רהיטים מסוימים שרצוי לקנות אותם קטנים יותר מאחרים, לדוגמא לקנות ארון בגדים קטן כדי שאפשר יהיה לקנות מיטה מרווחת יותר.

חדרי ילדים בבתים בישראל הם לרוב קטנים, לכן החשיבה הפרקטית ותכנון הריהוט כך שיאפשר אחסון חכם יותר הם חשובים. יש מקרים בהם למרות הריהוט החכם, עדיין החדרים נראים כמו אחרי הוריקן ונראה שהריהוט שנקנה לא מספיק, אפילו שהכל תוכנן היטב. במקרה זה, הורים צריכים לבדוק שהילדים מנצלים עד תום את הרהיטים שלהם. לשם כך, חשוב ללמד את הילדים כיצד לסדר, איך להכניס בגדים לארון וכדומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI