דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה ניקיון בית
ניקיון בית
שלומי תמיר 22/01/12 |  צפיות: 2544

ניקיון בית

ניקיון בית – בעל חשיבות רבה, אך לא קל בכלל.

הביטוי ניקיון בית אומר הרבה ומוציא מאנשים כוחות לא מעטים. יחד עם זאת מדובר בהליך שהוא די קבוע, פירוש הדבר שלא מזלזלים בו. ניתן לומר בפה אחד כי טריטוריה מצוחצחת ונקייה היא שאיפתם של כל הדיירים בבתי אב באשר הם. ניקיון בית נעשה ברוב המקרים בעזרת מטאטא וסמרטוט רצפה, לעומת זאת במקרים מסוימים אמצעים אלו אינם יפיקו את התועלת הרצויה. במקרה זה ניקיון בית הופך ליסודי ורחב מסיבות שונות כגון: שאריות בנייה לאחר שיפוץ, לכלכוך עקשני שתפס את מקומו על גבי חפצים רבים, מסיבה שחלפה והותירה את סימניה בשטח ועוד. התעלמות לאחר סיטואציות אלו יחמירו את היערמות הזיהום וחוסר האסטטיות, בשל כך אם נוטים לשוב מעבודה מותשים ואין מספיק זמן לטפל באנדרלמוסיה שנוצרה סביב אפשר לפנות לסיוע מנותני שירות שונים. מבין אנשי מקצוע אלו נמנים חברות ניקיון בית או עוזרות למיניהן.

אילו הבדלים עיקריים בתחום ניקיון בית קיימות בין עוזרת לחברות גדולות בשוק?

ניקיון בית בצורה מקיפה וכוללת יכול לבוא לידי ביטוי בניקוי החלונות, הסורגים, ארונות המטבח, מקלחונים, חדרי נוחיות, ספות, שטיחים וכיוצא בזה. בדרך כלל כאשר חברה מבצעת את המלאכה הזו היא מסיימת אותה לרוב לאחר יום עבודה, לעומת עוזרת שמטבע הדברים אישה אחת שסביר להניח שייקח לה יותר מיום אחד בודד. לכן יש כאן שיקול גם מבחינת דחיפות העניין. יתרה מזאת דירה זקוקה לעיתים ליותר מתכשירי ניקוי רגילים אלא גם למכשור כמו מכונות פוליש. אריחים הם חלק בלתי נפרד מהדירה ושטיפות אינן מועילות כאש המצב אינו מרומם. רצפה דהויה ומלאת סימני שריטות דורשת פוליש וליטוש להשלמת מראה מבריק וקורן שישלים את ניקיון בית כמו שצריך.

סוגיית בחירת חברה בכירה אינה קלה כפי שנדמה מכיוון שמפזרים הבטחות ומדובר כאן בשירות שמחייב אמינות ומיומנות. אפשר לעמוד במטלת ניקיון בית כדרך קבע, אולם כאשר מדובר במקרים מסוימים כפי שאמרנו ניתן להעביר את מלאכת הניקוי לידיים מקצועיות ולחסוך את העומס שדרוש לכך. לסיום כל אחד מכיר ויודע מה מצב דירתו ולאילו שירותים הוא זקוק, אך הכדור נמצא בידיים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שלומי תמיר

פוליש המומחים שקוף שזה מבריק



 


מאמרים נוספים מאת שלומי תמיר
 
חברת ניקיון - כי לא רוצים לנקות!
13/07/14 | שיפוצים
יש חברות ניקיון רבות בישראל וכאשר מגיע הרגע בו חברה או אדם פרטי מחליטים שהם מעוניינים להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון זו או אחרת.

פוליש קריסטל
אנשים מחליטים על פוליש כאשר הם מעוניינים לחדש את המראה הבוהק של הרצפה בבית. מאמר זה יסביר הכל אודות פוליש קריסטל וכיצד מבצעים אותו.

ליטוש רצפות
ליטוש רצפות הוא תהליך הבא כדי לחדש רצפה שאבד ממנה הברק או יש בה שכבת השחרה שנברה עם השנים.

פוליש בחיפה
חברת פוליש בחיפה המומחים לכל עבודות פוליש חיפה,חיפה היא עיר ששירותי הפוליש מאוד נחוצים אנא פנו למומחים.

ניקיון בית
22/01/12 | מעבר דירה
ניקיון בית בין אם מדובר בבית לפני כניסה או אחרי שיפוצים ניקיון בית הנעשה על ידי צוות עובדים מקצועי הבית יבריק מתמיד וגם יעלו ממנו ריחות של ניקיון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI