דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות לבחור צלם לחתונה
לבחור צלם לחתונה
רן ביטון 23/10/08 |  צפיות: 2086

צלמי חתונה איך לבחור?

 

את השמלה תאחסנו עמוק בארון, את בגדי החתן ספק אם החתן ילבש שוב. אבל יש דבר חשוב שילווה אתכם לכל החיים ובטח יעניין מאוד ילדכם: צילום החתונה, חשוב לבחור את הצלם המתאים, המקצועי והנכון עבורכם איך עושים את זה? הכנו עבורכם כמה עצות לבחירת צלמים לחתונה:

 

בחרו צלם או צלמת על- פי המלצות ועבודות קודמות, וכן גם בהתאם לכימיה שנוצרת בניכם, החשובה במקרה זה. אל תיקחו צלם שאינו מעורר בכם אמון וללא המלצות של לפחות שני גורמים.

שבו עם הצלם או הצלמת מראש לפני האירוע, הגדירו חלקים באירוע או בני משפחה שחשובים לכם. לא כל אחד יכול לנחש במהלך הערב את דרגת הקרבה של כל אורח . בנוסף מנו שני אנשים, מכל צד שיראו לצלמים מהם ההורים, האחים ובני המשפחה הקרובים.

אם קרה שאורחים מסוימים צולמו רק בסרט הווידיאו ואתם רוצים תמונות סטילס שלהם, אפשר לבקש להביא תמונת וידאו ולהפוך אותה לצילום סטילס, היום הטכנולוגיה מאפשרת הכל והדוד מאמריקה ישמח לקבל תמונה.

היום לא נהוג לסכם מראש את מספר התמונות שיש לצלם רוב הצלמים מצוידים במצלמה דיגיטאלית ואפשר לצלם אלפי תמונות ולבחור לפיתוח רק את היפות מביניהם. מומלץ מאוד שתהיה לפחות מצלמת פילים אחת, התמונות יוצאות טבעיות יותר.

 

התעקשו שהצלמים שאיתם סיכמתם הם אלה שיופיעו לאירוע, ולא ישלחו צוותי משנה. אם לא, בקשו להיפגש עם הצוות עצמו שיגיע בפועל.

ודאו שהצלמים מביאים מצלמת וידיאו רזרבית מוכנה לצילום, אם תהיה תקלה - איש לא יוכל לפצות על עוגמת הנפש באובדן הצילומים {תוכלו למצוא לא מעט סיפורים עצובים כאלה}

אם אתם מבקשים אלבום מעוצב - בקשו לראות אלבומים שכבר נעשו ובחנו את איכות התמונות בהם ולא רק את הגרפיקה.

השוו מחירים אבל אל תגזימו. זוגות שמגיעים לצלמים עם טבלאות מסודרות ומחירים של עשרה צלמים ויותר, משדרים חוסר החלטיות ונודניקיות. צלמי חתונה, בעיקר  מנוסים, נוטים לדחות אותם.

המחיר חשוב, אבל כדאי להשקיע, כי זה מה שנשאר אחר כך לזיכרון. מחירי הצילומים כפופים גם לימים בשבוע. בימי ראשון קל יותר להוריד מחירים. קשה להתמקח על מחירי אירועים בימי חמישי, הנחשבים לפופולאריים ביותר.

חשוב לראות סרט וידיאו שנעשה ע"י הצלם, תוכלו להתרשם מאיכות הצילום וכיצד הצלם מספר את החתונה.

 

בקשו לעלות את כל הסיכומים כולל לוחות זמנים על הכתב, בכלל, מומלץ לעשות כך עם כל הספקים.

 

בקשו מהצלם והצוות המתלווה אליו שלא יפריעו למהלך האירוע במיוחד בזמן החופה. הרצון לתפוס כמה שיותר תמונות גורם לעיתים לרבים מהאורחים לא לראות את מהלך החופה.

 

אל תשכחו: חיוך גדול, זה כבר יעשה את העבודה!

 

מזל טוב ובהצלחה! 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן ביטון

אתרי האינטרנט שיעזרו לכם למצוא את כל מה שאתם צריכים בתחום ניתוחים פלסטיים חתונה גני אירועים טיסות זולות גם לימודים ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת רן ביטון
 
מארגנים חתונה
כעת אתם יכולים לקבוע פגישה מסודרת במספר מקומות ולהגיע עם רשימת שאלות, נסו להתרשם לא רק מהמראה אלא בעיקר מהיחס והאווירה במקום.

מתכננים בר מצווה
במידה והחלטתם לערוך אירוע בגן או באולם, עליכם להתחיל לאתר את כל נותני השירות השונים שיהפכו את האירוע למושלם:

לסדר חתונה
במידה והתשובה חיובית, תוכלו כעת לקבוע פגישה ולהתרשם, לברר כל מה שאתם רוצים ולקבל הצעת מחיר לעבודה. בנוסף, בחלק מן המקרים, הגעה דרך לקוח לשעבר תוכל להשיג לכם הנחה נאה במחיר השירות - אין שום הבטחה, אבל אף אחד לא יאשים אתכם אם תנסו.

די ג'י לחתונות
תפקיד נוסף שצריך למלא כל תקליטן לחתונות הוא להמליץ לבני הזוג ולעזור להם לבחור את רשימת השירים החשובים – מוזיקה לקבלת פנים, שיר להליכה לחופה, שיר לשבירת הכוס ושיר לסלואו הראשון. אם התקליטן מדבר על כך כבר בפגישה הראשונה עמו, אתם נמצאים בידיים טובות

צלמים לחתונות ואירועים
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

חתונה עם מפיקים
מהסיבה הזאת יותר ויותר אנשים מחליטים בסופו של דבר להעביר את ארגון החתונה לידיהם של חברות הפקה מנוסות, במיוחד אם אתם רוצים משהו אחר כמו גן אירועים עם בריכה או חתונה אחרת.

מתכוננים לחתונה
על מנת להגשים את החלום אתם צריכים לעשות את זה נכון, סיבה נוספות היא העלויות, אז איך תעשו את זה? בואו לקרוא מספר עצות וטיפים שיעזרו לכם לארגן חתונה מוצלחת במחיר טוב:

מפיקי חתונה
בהישג ידם של עשירים בלבד, אבל בהווה להזמין חברת הפקה זה בכלל לא חריג. נפטרים מהלחץ הכרוך בניהול עשרות נותני שירותים שונים, פשוט מעבירים את כל הסמכויות למי שכבר צבר נסיון בהפקת אירועים והולכים לישון בראש שקט.

גן או אולם
כמעט בלתי אפשרי להתעלות על התחושה הייחודית שגן איכותי נותן למוזמנים. ובמרחבים האדירים שמספק הגן,תוכלו להביא את כל העולם ואחותו בלי לדאוג מצפיפות יתר.

חתונה אזרחית
בארץ לא ניתן להתחתן בחתונה אזרחית אבל המדינה מכירה בנישואין אזרחיים אם הם נערכו במדינה אחרת, לאחר החתונה תוכלו להגיש את הטפסים למשרד הפנים שיכיר בכם כזוג נשוי לכל דבר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI