דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים דלתות פנים - העיצובים
דלתות פנים - העיצובים
רובי 12/02/12 |  צפיות: 4984

דלתות פנים – הגברת הישנה והאדרת החדשה

דלתות פנים חוצצות בין מתחמים וחדרים שונים בבית. בשונה מדלת חיצונית – דלת פנימית אינה אמורה להיות בהכרח חסינה בפני פגעי מזג האוויר, אשר דלתות חיצוניות חשופות להם. על היות דלתות פנים פריט עיצובי, דקורטיבי, עשויה להעיד כינוי סדרות שונות שלהן כקולקציות, המושג הרווח בתחום ההלבשה.

דלתות פנים – עם ידיות או בלעדיהן -  מוצעות במבחר עשיר סל חומרים, סוגים, דגמים, צבעים, טקסטורות וגימורים. ניתן לבחור דלתות פנים מעוצבות על-פי היכולת הכספית והתקציב שאתם מקציבים לרכישתן. יצרניות של דלתות פנימיות לבית עשויות להציע לכם דלתות ייעודיות לשימוש ולרווחה מיטביים. דלות חד או דו כנפיות, דלתות הזזה, אטומות, שקופות או שקופות למחצה ועוד.דלת פנימית "מתכתבת" עם  הריהוט בבית ומהווה את אחד מפריטיו מעצם היותה חשופה לעין כל מי שנוכחים בבית.

אותה הגברת, אדרת אחרת

מאחר שאותה הגברת בשינוי אדרת היא – עיניכם הרואות עדות – גברת אחרת, ניתן לשפץ ולשדרג דלתות פנים לא בהכרח על-ידי החלפתן אלא בהחלפת הציפוי שלהן. היצרניות המובילות בתחום ייצור דלתות פנים מציעות לכם, בין השאר ואולי בעיקר באתרי האינטרנט שלהן קטלוגים ובהם מגוון דלתות לבחירה, לרבות דלתות עם סוגים שונים של ציפויים סינטטיים,, דלתות פורניר, דלתות לימנטו  ועוד.

יש המעדיפים דלתות פשוטות ויש, לעומתם, מי שמוכנים  ויכולים להשקיע בדלתות פנים מעוצבות. ניתן ליצור דלת שמשולבים בה חומרים שונים, כגון עץ וזכוכית וריקועי ברזל, פרזולים וזיגוגים שונים להעצמת יופיין של הדלתות.

דלתות פנים ניתנות להזמנה גם עם מנגנוני נעילה, למתחמים אשר החציצה בניהם באמצעות דלת איכותית (ניתן להזמין גם דלתות פנימיות עשויות מפלדה) מחייבת ומאפשרת נעילה להגנה ולבטיחות מרביות.

בשורה התחתונה: דלתות בכלל (ודלתות פנים אינן יוצאות מהכלל) אמורות להיות שימושיות ואיכותיות עיצובן מעניק להן ערך מוסף אסתטי, חשוב ומצדיק השקעה כשלעצמו, אבל אין להתפשר על איכותן ובטיחותן, במיוחד כאשר מתקינים דלת פנימית לחדר הילדים בבית.

תהיה הדלת אשר תבחרו אשר תהיה – העיקר: כנסו לשלום וצאו בשלום ובין כניסה ליציאה שיקרו לכם רק דברים טובים ויפים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רובי


 


מאמרים נוספים מאת רובי
 
המדריך לבחירת שירותים איכותיים של טלמיטינג לעסק שלנו
02/10/13 | מכירות
כפי שרובנו מכירים, מכירות הן הנושא הכי נחוץ בכל חברה. טלמיטינג הוא אגף שממונה על המכירות שלנו לכן חשוב ביותר למצוא חברת טלמיטינג איכותית. כדי שהעסק שיש לנו יכניס מספיק רווחים חשוב להקדיש משאבים רבים באגף הטלמרקטינג בעסק.

יתרונותיו של מוקד טלמרקטינג לעסקים קטנים
ניהול חברה זה דבר הדורש מומחיות, על מנת לשווק את החברה שלכם באופן כזה שנצליח לאגור כסף צריכים להיות עם ניסיון. במאמר ניתן המון טיפים על איך לעשות זאת.

במחירים זולים: מטבחים פרובאנס קנייה נכונה באמת
חידוש מטבח הוא לא נושא קל או זול, יש המון חברות שמציעים לבנות לנו את המטבח בצפון או במרכז. מטבח מעוצב כיום עם יכולת להיות מעוצב בהרבה אפשרויות עיצוב, עבור כל סגנון עיצובי קיים את הכללים שלו, עכשיו נדריך ספציפית לגבי סגנון עיצוב שונה ויוקרתי וניתן מספר טיפים.

מחירי מטבחים באשדוד קנייה נכונה באמת
עיצוב מטבח הוא איננו דבר פשוט או מהיר, יש המון יצרנים שמציעים לחדש לנו מטבח בדרום ובמרכז. עיצוב מטבח כיום עם יכולת להיות בהרבה סוגים, עבור כל סגנון עיצובי קיים את החוקים שלו, היום נדריך ספציפית לגבי דרך עיצוב מיוחד וובעל נגיעות יוקרה ונראה 3-4 טיפים.

טיפים מועילים בנושא ויזה לארה''ב
הרבה צעירים בימינו בעלי עניין ללכת לטייל בארצות הברית, על מנת להגיע אל ארהב אנחנו זקוקים לאישור ובשביל זה זקוקים להוציא ויזה. קיימים הרבה טכניקות לקבל ויזה וכאן נדגים בנושא. התהליך להוצאת ויזה לארה''ב כוללת 2-3 שלבים שנצטרך לבצע, ובכל מצב יש צורך לקבל סיוע מיועצים בתחום כי מחיריהם אינם גבוהים.

חידוש המטבח: מטבחים לבנים מטבח מודרני
חידוש מטבח זהו לא נושא קל או זול, ישנם המון עיצובים ויצרנים שמציעים לבנות בשבילינו את המטבח. עיצוב מטבח כיום יכול להיות מעוצב בהרבה אפשרויות עיצוב, לכל סוג קיים את החוקים שמתאימים עבורו, כאן נסביר ספציפית על סגנון עיצוב שונה ויוקרתי ונספק 2-3 טיפים.

מטבחים פרובאנס - חידוש מטבח אנגלי
18/12/12 | שיפוצים
מטבחים הם מרכז החום של הבית, כשאנו מתמקדים ב- עיצוב מטבחים פרובאנס יש הרבה דגשים בעיצוב שחשוב לדעת. למשל זהות בסגנון העיצוב, פיגמנט מאותו הקטגוריה וכו'. כשאנחנו מעוניינים ב- מטבחים פרובאנס אז הדגשים שהדגשנו קריטיים מאוד.עיצוב מטבח אנגלי זהו עיצוב מיוחד שכמובן יש לו את התכונות ששייכים לו, אך שלא להתעלם שקריטי לשים לב אל הדגשים. לפני הכל כל חוקי עיצוב הפנים הנפוצים, ואחר כך לבצע אותם על עיצוב בסגנון מטבח אנגלי.

חידוש המטבח:מטבחים לבנים מטבח אנגלי
עיצוב של מטבחים זה תחום גדול, ישנם סגנונות עיצוב פנים מרובים עם שוני גדול האחד מהשני, לכל סגנון עיצוב קיימים האלמנטים ששייכים לו וחיוני לדעת את ההבדל בין מטבח פרובנס, לכפרי, אנגלי וכו'. פה נציג באופן מדוייק איך משפצים בצורה מקצועית את המטבח שיש לנו ככה שיהיה מתאים לעיצוב הדירה ובאופן תואם לחוקי אדריכלות הפנים.

עיצוב גינה קטנה עם מטבח - עסק פשוט ונוח לאחסון מזון
עיצוב מטבחים בסגנון פרובנס ועיצוב גרמני הם שני סגנונות עיצוב מובילים - הנה מה קורה כאשר אנחנו משלבים את שניהם, הטיפים וההסברים כבר בפנים

דלתות פנים - העיצובים
ישנו מבחר כה עצום של דלתות פנים, עיצובים ויצרנים מובילים, אצל מי נקבל דלת איכותית? מהם מבחר העיצובים והסגנונות? ומה חשוב לבדוק למען ביטחוננו, ובקיצור כל מה שחשוב לפני רכישת דלת פנים לבית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI