דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן מייאסטייט, פורטל העסקים והנדל"ן הישראלי משיק פלטפורמה חדשה ושימושית שחוסכת הרבה מאד כסף
מייאסטייט, פורטל העסקים והנדל"ן הישראלי משיק פלטפורמה חדשה ושימושית שחוסכת הרבה מאד כסף
pryourself 12/02/12 |  צפיות: 3059

מאת: ליאור עזרא, עורך אתר מייאסטייט myestate.co.il

לאחר עשרות שנים של עלייה הדרגתית בשוק הנדל"ן, רבים מאיתנו לא מצליחים לסיים את החודש וזאת בעקבות יוקר המחיה אשר מקשה על מעמד הביניים ובפרט הגשמת החלום הישראלי, קניית דירה.

האם לאזרח במדינה יש כח מול הריכוזיות הגדולה במשק ?
האם אנו יכולים להשפיע על מחירי הדירות ויוקר המחיה ?

אתרי אינטרנט רבים קמו, קמים ועוד יקומו על מנת לגזור עוד קופון על חשבון האזרח הקטן. בתקופה האחרונה הושקה אתר אינטרנט בשם "מייאסטייט"myestate.co.il הנוגע בתחומי הליבה בשוק הנדל"ן והעסקים בישראל ובא לתת פתרון ראשוני לבעיות התייקרות המחייה.

מי מאיתנו רוכשי הדירות אינו מוצא עצמו לאחרונה עסוק בשאלות קשות בעניין יוקר הדירות בישראל, הנושא עולה בכותרות מידי יום ומעסיק אותנו רבות. כיום זוגות צעירים רבים מתקשים לקנות דירה וזקוקים לעזרה מההורים שמתקשים גם כן לסיים את החודש.

אז מה עלינו לעשות? לעזוב את הארץ? או לגור בפריפריה? האם יש לנו מספיק כלים כדי להיות צרכנים נבונים? יש הרבה מידע ברשת האינטרנט אך מעט מדיי כאלו שיספקו פתרון אמיתי.

כולם מדברים על השקעות בנדל"ן, משכנתאות ועוד המון נושאים שלרוב אינם מובנים להמון אנשים, עקב כך אנו עושים שגיאות רבות כאשר אנו שומעים על הזדמנויות שונות והמלצות שונות בתחום הנדל"ן.

לאור כל זאת, אתר האינטרנט "מייאסטייט" החל בשיווק פרויקטים חדשים מקבלנים, קבוצות רכישה, קבוצות רוכשים, הפשרת קרקע חקלאית למגורים ועוד המון סוגים רבים של פרויקטים.
הייחוד באתר "מייאסטייט" הוא שנמצאים בו כל הפרויקטים שקיימים, בין אם זה פרויקט גדול וידוע של חברה גדולה, ובין אם זה פרויקט קטן שיכול להיות מתאים עבור האזרח הפשוט.
מלבד זאת קיים מאגר דירות יד שנייה מכל קשת המחירים והסוגים בישראל.

אנשים רבים נוטים לפסול בעלי מקצוע ומתווכים מכיוון ואלו גובים דמי תיווך. לרוב כאשר לוקחים איש שיווק של פרויקט, או סוכן נדל"ן מקצועי, מקבלים שירות והכוונה טובים יותר מאשר אם היינו מחפשים לבד ואף אפשר גם לחסוך כסף. ולכן אל לנו לפסול את המתווכים, המשווקים וקבלני המפתח.

אתר האינטרנט "מייאסטייט" החליט לעשות סוף לכל הבידול בין הדירות הפרטיות לדירות ממתווכים.  אז איך אנחנו חוסכים? מה עלינו לעשות?

באתר כל מתווך דירות מקבל "משרד תיווך" אינטרנטי משלו. לכל משרד תיווך באתר יש דף ייחודי  בו הוא מפרסם את הנכסים של אותו משרד. אתר "מייאסטייט" מציע למתווכי דירות להיכנס ולפרסם בחינם במטרה להוזיל את עלויות הפרסום של המשרד ובכך להוזיל את עליות התיווך לאזרח.

האתר הינו מעין פלטפורמת פרסום המקשרת בין משרדי התיווך ואזרחים שמעוניינים למכור את נכסיהם לקונים ועל כך האתר מקבל תגובות חיוביות רבות מידי יום על ההצלחות במכירות.

רבים מאיתנו לאחר רכישת דירה או בעלי דירה קיימת זקוקים למידע מקצועי שידריך אותם ויעזור להם לחסוך בהוצאות. בעבר, על מנת לקבל מידע נזקקנו להזמין בעלי מקצוע כדי לקבל הצעות מחיר. עצם הזמנת בעל מקצוע דרשה מאיתנו להוציא כספים רבים על חוות דעת וכן נוצרה לנו חוסר נעימות מול בעל המקצוע ולכן נסגרו עסקאות מבלי לבדוק הצעות מחיר נוספות.

מלבד זאת, בעלי מקצוע רבים בישראל זקוקים לפרסום על מנת שהעסק שלהם יפרח ויגיע לאוזניהם של האזרחים. פרסום זה גובה מבעלי המקצוע סכומים רבים של הוצאות שיווק שאנו כאזרחים משלמים עליהם בסופו של דבר במוצר הסופי. לכן, אם לבעלי המקצוע לא יהיו הוצאות פרסום ושיווק המחיר של המוצר הסופי יהיה נמוך מזה שאנו משלמים היום. כך כולנו נוכל לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות יותר וכולם יהיו מרוצים.

אתר "מייאסטייט" הוקם במטרה להוזיל עלויות בכך שהוא מאפשר לבעלי עסקים ולבעלי מקצוע שונים לפרסם את העסק שלהם בחינם ומנגד מאפשר לכל אזרח להיכנס ולקבל כמה הצעות מחיר שרק ירצה ולהחליט על ההצעה האטרקטיבית ביותר.

האתר כולל מאמרים ומדריכים שונים כגון: "איך בונים קיר גבס", "איך קונים דירה", "המדריך לקבלת משכנתא" וכן חדשות, אירועים, קופונים והטבות ועוד. תוכלו לקרוא ואף ללמוד איך לבצע לבד ולחסוך בהוצאות מיותרות.

האתר קל לתפעול ומקטלג עסקים רבים לפי תחומי עיסוק ואזורים בארץ. לכל עסק אשר מפרסם את עצמו באתר ישנו דף המפרט את מהות העסק, גלריית עבודות, מחירונים, תחומי עיסוק, אפשרות יצירת קשר, מבצעים שונים ועוד.

היום יותר מתמיד, עלינו להיות צרכנים נבונים ולקבל מספר הצעות ממתווכים, משווקים, ובעלי מקצוע שונים לפני כל רכישה.

לאתר מאייאסטייט כתובת האתר www.myestate.co.il,

לפרטים נוספים: ליאור עזרא - 052-2675817


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 pryourself

אתר pr your self  הוא בדיוק הבמה שכל אחד יכול לעשות לעצמו יחסי ציבור ולהפיץ הודעות בתקשורת גם בלי לשכור שירותים של משרד יחסי ציבור. אתר PR YOUR SELF פותח בפנייך אפשרות לגישה ישירה לתקשורת, באמצעות מערכת ייחודית של העברת הודעות לתקשורת, הפצת קומוניקטים לעיתונאים, לבלוגים, אתרי מאמרים, אתרי אינטרנט ולכלל ערוצי המדיה. http://www.pryourself.info



 


מאמרים נוספים מאת pryourself
 
מייאסטייט, פורטל העסקים והנדל"ן הישראלי משיק פלטפורמה חדשה ושימושית שחוסכת הרבה מאד כסף
12/02/12 | נדל"ן
מאת: ליאור עזרא, עורך אתר מייאסטייט myestate.co.il

חברת שרים קריוקי מציגה: הפלייבקים המבוקשים ביותר לחודש ינואר 2012
03/02/12 | מוסיקה
חברת שרים קריוקי, החברה המובילה בז'אנר השירה והקריוקי, מציגה את הלהיטים המבוקשים ביותר לחודש ינואר 2012, אותם ניתן להוריד באתר שהוקם במטרה לקדם את תרבות הקריוקי בישראל.

10 כללים לשיווק ויחסי ציבור באינטרנט- כך תעשה זאת בעצמך
הרבה מאוד בעלי עסקים סובלים מהעובדה שהם לא יכולים להרשות לעצמם משרדי יחסי ציבור מפוארים שלוקחים סכומי עתק עבור שירותיהם. אם גם אתם שם, אז הנה כמה טיפים קלים ופשוטים שיכולים לעזור לכם לעשות את זה בעצמכם:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI