דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים איך בוחרים מדביר?
איך בוחרים מדביר?
אוסנת אברמוב 13/02/12 |  צפיות: 4212

המלצה ירוקה- איך להיפטר מ נמלים בבית ובחצר? לוקחים, ענפי רוזמרין. שמים אותם בסיר מכוסה עם מעט מים ואז מביאים לרתיחה עכשיו מחכים שהכל יתקרר. מסננים ומזליפים באזור הבית או החצר שבו הנמלים נמצאות והנמלים לא יחזרו למקום תמיד כיף למצוא דוחה נמלים ירוק.

עברתם דירה וגיליתם הפתעות מעופפות במקלחת? האם אתם זוכים לביקור של ג'וקים כל ערב היונים מתעקשות לכלכך דווקא לכם את האוטו נחשים מצאו להם בית בחצר שלכם הגיע הזמן להביא הדברה!

הדברת נמלים זה דבר הכרחי, כי לא זאת בלבד שמעופפים וזוחלים למיניהם מהווים מטרד לא נעים, ריבוי מזיקים כמו תיקנים, פשפשים ונמלים עלול לגרום לסכנה בריאותית של ממש.

מספר פרטים חשובים לגבי הדברת דירה:

- איש הדברה הגון ואמין, אשר משתמש בחומרים תקניים ואיכותיים נוהג לתת אחריות, בכדי שתהיו בטוחים שאתם מכוסים לכל מקרה שלא יהיה ושלא תזכו לביקור חוזר מטעמם של המזיקים תוך חודש-חודשיים.

- כמו כן, בקשו מהמדביר שיציג בפניכם רשיון מדביר, כך תהיו בטוחים שקיבל את ההסמכה הדרושה לעבוד בתחום.

- לאחר ריסוס מותר וחשוב לנקות את הרצפות והמשטחים בסמרטוט לח בלבד, אולם בשום אופן לא לעשות ספונג'ה, וזאת בכדי שלא להפחית את יעילות פעילות החומרים.

- במידה ויש חיות מחמד בבית, שימו לב לברר כמה זמן להמתין לפני שמותר יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן בררו אם יש האפשרות לעשות שימוש בחומרים שאינם מזיקים להן.

- בנוגע למכרסמים וליונים, ריסוס והדברה הם לא רק לא הומאניים, הם גם לא מועילים, לכן יש להרחיק אותם ללא שימוש ברעל או במלכודות מסוכנות. חולדות ועכברים, לשם הדגמה, יכולים לזהות רעל ממרחק רב ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מלהתקרב לרעל. יונים יכולות להכלא בתוך הגג, למות מהחומרים הרעילים ולהפוך למפגע בריאותי, שמאוד קשה לטהר.

אך בכלליות, סילוק של אחד מבעלי החיים האלו מאזור המחייה שלו מוביל להשפעה אקולוגית חמורה, ולבסוף דווקא לריבוי במזיקים אחרים, גרועים הרבה יותר, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת המזון.

- הקפידו לבצע ריסוס בתקופה קבועה במהלך השנה, בעדיפות לתחילת הקיץ, על מנת לשמור על בית נקי באופן ממושך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוסנת אברמוב

מידע והמלצות על ניתוחים פלסטיים וגם על הסרת שיער לצמיתות הרמת חזה ועוד ניתוחים פלסטיים תוכלו למצוא באתר שלנו www.iaer.org.il



 


מאמרים נוספים מאת אוסנת אברמוב
 
שיניים וניתוחים פלסטיים
מכוני טיפוח טובים יכולים להציע לכם הדמיה ויזואלית ממוחשבת מומלץ לבקש מהמנתח שיראה איך תראי לאחר הניתוח ואחרי כמה חודשים, באופן זה תוכלי להיות בטוחה שבחרת במידה ובצורה הראויות.

איך בוחרים מדביר?
13/02/12 | שיפוצים
במידה ויש חיות מחמד בבית, שימו לב לברר כמה זמן להמתין לפני שמותר יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן בררו אם יש האפשרות לעשות שימוש בחומרים שאינם מזיקים להן.

איך מזמינים אנשי מקצוע?
13/02/12 | בית חכם
ישתלם לכם לבדוק האם המוצר שלכם עדיין מכוסה באחריות. לא יודעים? חפשו את תעודת האחריות אם המוצר לא באחריות תידרשו לשלם לפחות 200 ש''ח לביקור של איש שירות ואולי אף יותר תמורת עלות התיקון והחלקים.

להכין את הבית להובלה
13/02/12 | מעבר דירה
מומלץ לסמן על הארגז לאיזה חדר הוא אמור להגיע, כך תקלו על העובדים בסידור הארגזים בדירה ובנוסף על עצמכם בעת הפריקה.

ארונות לחדרי ילדים
12/02/12 | ריהוט
האיכות של החומר חשובה מאוד, שאתם רוצים לרכוש ארון ספרים עמיד ואיכותי כדאי לקנות סוגי עץ איכותיים, גם אם זה עולה יותר זה בהחלט כדאי, ארון כזה יחזיק לכם למשך שנים וייתן לכם תמורה הולמת לארנק שלכם.

זוגיות ואהבה לחיות יחד
מאות סיבות מסוגלות להוביל קשיים בין בני הזוג, החל בבעיות בחדר המיטות ועד אלימות פיזית ומילולית. אבל פירוק החבילה אינו התשובה היחידה כי אם האחרונה. לפני שפונים לצעדים דרסטיים כמו גירושין, תמיד קיימת האופציה לקבוע פגישה אצל אדם מנוסה בטיפול זוגי שמסוגל לסייע בפתרון משברים בחיי הזוגיות.

ביטוח רכב השוואת מחירים
12/02/12 | ביטוח רכב
איזה ביטוח? כולם מתלבטים על הביטוח לעשות מקיף או לא גרר ורכב חלופי? תמיד טוב לבטח את האוטו במקיף, פוליסה שכוללת בתוכה את כל התרחישים, תמיד טוב לעשות ביטוח שיהיה בטוח!.

איך מזמינים חברת הובלות?
12/02/12 | מעבר דירה
מומלץ לרשום על הארגז לאיזה חדר הוא צריך להגיע, כך תקלו על המובילים בסידור הקרטונים בבית וכמובן, על עצמכם בשעת הפריקה.

פתרון לריצוף בית
מבחינת הריצוף, כולם יכולים לבחור לחפות את הרצפות במרצפות שיש, אבן מסוגים אחרים, פורצלן, פרקט מעץ או למינציה מחומרים סינתטיים, או אפילו לינוליאום, והמשטחים במטבח ובחדר האמבטיה באבן טבעית, באבן קיסר, עץ ונירוסטה.

הסרת שיער לצמיתות
אם הנכם מרכיבים באופן קבוע משקפי ראיה יש לדאוג ל עדשות-מגע זאת בפני ש בסיומו של טיפול אי אפשר להשתמש במשקפיים בערך ל בערך חודש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI