דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב זה הזמן לדבר על אי שליטה בסוגרים
זה הזמן לדבר על אי שליטה בסוגרים
אילנית מילר 15/02/12 |  צפיות: 3943

הנושא של אי שליטה על הסוגרים, הוא נושא שלעתים חייבים לדון בו - אם אתם מתחילים לראות שאתם סובלים מהתופעה, או שאתם מזהים אותה אצל קרוב משפחה שלכם. לרוב כאשר אנשים חושבים על אי שליטה בסוגרים טרם הדבר קורה להם, הם מדמיינים אדם תלותי מאד, בעל נכות קשה, שמתבטאת בין השאר גם בחוסר היכולת לשלוט על הסוגרים. אולם, חלק ניכר מאד מהאוכלוסייה מתקשה בכך, בין אם מדובר על שליטה בצינור השופכה, ובין אם מדובר בשליטה על פי הטבעת. מדוע זה קורה ואיך אפשר להתמודד עם זה כמו שצריך?

הרבה גורמים לאי השליטה על הסוגרים

כשמנתחים את הסיבות לכך שמתקיים מצב של אי שליטה על הסוגרים, מגלים שאין סיבה אחידה, ואף אין סיבה עיקרית - יש שורה ארוכה מאד של סיבות, חלקן קצת יותר נפוצות וחלקן קצת פחות, אך לכולן תוצאה דומה ברמות שונות - חוסר היכולת של האדם להספיק ולהגיע לשירותים על מנת לעשות את צרכיו.

לעתים קרובות, האדם שחווה אי שליטה על הסוגרים, אפילו לא ירגיש בכך, עד אשר למעשה השתן עצמו כבר יוצא החוצה, והוא חש ברטיבות. מצב זה נפוץ בעיקר אצל גברים, בשל העבודה שהפרוסטטה שלהם גדלה ולוחצת על השלפוחית, ולכן מתבצע תהליך של טפטוף מצינור השופכה.

עם זאת, קיימים בהחלט מקרים בהם האדם מודע לחלוטין לכך שהוא נמצא במצב של אי שליטה על הסוגרים, אך בכל זאת הוא לא יכול לעצור את עצמו. האדם מרגיש שהוא חייב לעשות את צרכיו באותו הרגע, ופשוט לא מצליח להתאפק. מצב זה נפוץ בעיקר אצל אוכלוסיה קשישה, שכן השרירים שלה, שאחראיים על השליטה בצינור השופכה, נחלשים ממש כמו כל שריר אחר בגוף. תופעה זו אף יכולה להיגרם עקב דלקת במעי הגס או דלקת בשלפוחית השתן, אשר כחלק מתופעות הלוואי שלהן - יש אי סדרים בשלפוחית עצמה, וחוסר יכולת שליטה. הטיפול לכך הוא לרוב אימון מחודש גם של צינור השופכה, וגם של פי הטבעת במקרה הצורך.

אי שליטה בסוגרים - אבל שליטה בחיים

גם אם אתם סובלים מהתופעה של אי שליטה על הסוגרים שלכם, זה ממש לא אומר שהחיים שלכם צריכים לעצור. היום יש מגוון רחב מאד של פתרונות לאנשים כמוכם, כאשר מדובר על מוצרי ספיגה שונים המיועדים למבוגרים. מוצרים אלו מיועדים לאנשים שחווים תחושה של אי שליטה בסוגרים שלהם, במידה כזו או אחרת. כל המוצרים הם נוחים, מעוצבים בהתאם לגוף האדם, באים במגוון רחב מאד של מידות, ומאפשרים לכם ללבוש אותם מתחת למכנסיים, ולעתים אף מתחת לתחתונים - כך שהחיים פשוט ממשיכים כרגיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילנית מילר

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן



 


מאמרים נוספים מאת אילנית מילר
 
בריחת שתן אצל מבוגרים
בריחת שתן אצל מבוגרים אינה תופעה נדירה. כשליש מהאוכלוסייה המבוגרת סובל מבריחת שתן, והתופעה נפוצה יותר בקרב נשים. אולם גם כשאנו מדברים על תופעה נרחבת כל כך, עלינו להבין כי פניה שונים מאדם לאדם וכי לא כולם סובלים מבריחת שתן מלאה. התופעה קיימת בצורה של בריחת שתן מזערית המתאפיינת בטפטופים, ועד אי שליטה מוחלטת שתוצאתה היא בריחת שתן תכופה ובכמויות גדולות.

בני גיל הזהב- מגיע לכם טיפול הולם
תופעת דליפת שתן בקרב מבוגרים הינה שכיחה. התופעה הזו, שסיבותיה רבות, הביאה לצורך אמיתי במציאת פתרונות שיסייעו למבוגרים להמשיך בשגרת יומן ללא מבוכה ותחושות קשות, וכן, להקל עליהם ככל האפשר, גם במקרים של קושי בהגעה לשירותים, או התלבשות באופן עצמאי. חיתולי ספיגה למבוגרים הם אחד ממוצרי ספיגה רבים המיועדים לאוכלוסיית המבוגרים, אשר דליפת שתן שכיחה בקרבם.

זה הזמן לדבר על אי שליטה בסוגרים
15/02/12 | גיל הזהב
הנושא של אי שליטה על הסוגרים, הוא נושא שלעתים חייבים לדון בו - אם אתם מתחילים לראות שאתם סובלים מהתופעה, או שאתם מזהים אותה אצל קרוב משפחה שלכם.

סובלים מהרטבה קלה? חיתולים למבוגרים הם הפתרון בשבילכם
רבים נותנים לבעיית אי שליטה על הסוגרים להשתלט על חייהם. אם אתם סובלים מהרטבה קלה, השינוי היחיד שתאלצו לבצע באורח החיים שלכם הוא להתחיל להתרגל לשימוש בחיתולי מבוגרים. מוצרי ספיגה למבוגרים מספקים הגנה מרבית ומאפשרים למשתמשים בהם להמשיך לתפקד בבטחון מלא.

על חיתולים למבוגרים ופתרונות נוספים
אם ניישיר מבט אל העניין ונתמודד איתו פנים אל פנים, ונתעניין בפתרונות כמו חיתולים למבוגרים – נגלה שלא מדובר בסוף העולם ושישנם פתרונות טובים למדי שיאפשרו לכל אחד מאיתנו להמשיך להתנהל בצורה הרגילה בלי הרבה שינויים בהרגליי החיים.

מהי הרטבה בינונית וכיצד ניתן להתמודד איתה
19/09/11 | גיל הזהב
להרטבה בעוצמה הבינונית סיבות רבות. הרטבה בינונית יכולה לנבוע מסיבות הקשורות לגיל, כמובן, ועל כן שכיחה בגילאים המבוגרים, אולם, פעמים רבות נובעת לאור מצבים בריאותיים שונים, כמו מחלות שונות או אף כתופעת לוואי לאור שימוש בתרופות מסוימות.

חיתולים למבוגרים – יש פתרון
15/05/11 | גיל הזהב
חיתולים למבוגרים הינם אחד הפתרונות הנוחים והיעילים להתמודד עם בעיות שונות, כמו בריחת שתן, דליפת שתן או אי שליטה על הסוגרים. חיתולים למבוגרים, הניתנים ללבישה בקלות, מגיעים בגדלים שונים ובעלי דרגות ספיגה ברמות שונות, נותנים מענה מצוין ויעיל.

חיתולים למבוגרים – מענה לבני הגיל השלישי
11/04/11 | גיל הזהב
. חיתולים למבוגרים מאפשרים לבני הגיל השלישי אפשרות להתנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן, למרות מגבלותיהם השונות, המצריכות את לבישתו של חיתול זה. על חיתולים למבוגרים ושימושם במהלך הגיל השלישי, בכתבה הבאה.

סובלות מבעית בריחת שתן נשים ? יתכן כי מתאים לכן פתרון התנהגותי
27/03/11 | נשים - אחר
רבים מאיתנו מכירים נשים וגברים מבוגרים הסובלים מבעיית בריחת שתן, לעיתים אלה אפילו אתם הקוראים מאמר זה. בעיית בריחת שתן גברים ונשים מאפיינת מאוד את בני הגיל המבוגר ותפוצתה עולה ככל שעולה גם הגיל.

דרכי הטיפול והמניעה במצבי אי שליטה על הסוגרים
30/01/11 | גיל הזהב
החברה המערבית מקטלגת אי שליטה על הסוגרים כמצב מביך במיוחד, מתייגת בצורה קשה את הסובלים ממנה ומתייחסת אל תופעה כזו כאל סימן ראשון להזדקנות הגוף ולאובדן שליטה מוחלט עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI