דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה כל מה שאתם צריכים ורוצים לדעת על פינוי דירות
כל מה שאתם צריכים ורוצים לדעת על פינוי דירות
כותבים 19/02/12 |  צפיות: 2201

פינוי דירות – הצד האמוציונאלי

עוברים דירה? מזל טוב! בשעה טובה! זהו בהחלט הליך מרגש, מחדש, מלא בדברים חדשים, אנשים, ריחות, מקומות, שכנים, נופים וצבעים. אין ספק שלכל אלה תצטרכו להתרגל.

שינויים ככל הם אינם קלים ולוקח לנו זמן מה להתרגל אליהם. לאחר שהתרגלנו למשהו אחד מסוים, כמו מקום מגורים, לעיתים מאוד קשה להתנתק ממנו ולהעלות את המחשבה על מקום אחר, לא מוכר. אנו כל כך רגילים לסביבה ומרגישים בה הכי בנוח והכי טבעיים. ההרגל הוא אפילו בדברים הקטנים כמו הסופר הקרוב לבית, הדרך המוכרת לגן של הילד, המספרה האהובה ועוד. כעת עלינו להתרגל למקום חדש ולעבור שינוי מסוים, לא פשוט אומנם אך לא בלתי אפשרי.

במעבר דירה אנו למעשה עוברים פיזית למקום אחר ויחד עם זאת מעבירים את הרגשות שלנו למקום החדש ואת הזיכרונות נוצרים בלב ומשאירים במקום הישן.

פינוי דירות – הצד הרציונאלי

ואם לרגע ננסה להתנתק מכל האלמנטים הרגשיים ונעבור לצד הרציונאלי של הנושא נשים לב כי ישנם כל מיני פרמטרים בנושא של פינוי דירות: מיון החפצים לפני סידורם בארגזים, ניקיון הדירה, פריקה והרכבה של רהיטים אותם לא ניתן להעביר כיחידה אחת ועוד. בדיוק בשל כל הסיבות הללו כדי להיעזר בשירותיה של חברת פינוי דירות אשר תוכל להקל עליכם בזמן המעבר ולחסוך מזמנכם היקר.

החלק המעשי של פינוי דירות יכול לגזול זמן רב ולכן מי שמיומן בכך כמו חברת פינוי דירות יוכלו ואף ישמחו להעניק לכם את שירותיהם ולהוציא אתכם מרוצים.

מה חשוב לנו לדעת בעת בחירת חברת פינוי דירות?

ראשית, חשוב לוודא כי חוות הדעת על החברה הן טובות וממליצות על החברה. חשוב לשמוע מאנשים שהתנסו בשירותיה של החברה ולדעת כיצד יתרשמו, אילו דברים הם זוכרים לזכות החברה ואילו דברים היו מגדירים כחיסרון.

שנית, וודאו כי כל השירותים אותם אתם כללתם בשירותיה של חברת פינוי דירות אכן נכללים בחברה אותם אתם מעוניינים לבחור. אילו שירותים לדוגמא?

שירותי ניקיון של הדירה בתום פינויה, שירותי פירוק והרכבה של רהיטים אשר אותם תאלצו לפרק ולהרכיב בדירתכם החדשה, שירותיה מיון החפצים – כלומר מיון לסוגי דברים.

כל אלו הינם נקודות למחשבה חשובות שלא הייתם רוצים לגלות שאינם קיימים בחברה אותה בחרתם אך קיימים בחברות אחרות.

אתם משלמים לחברת פינוי דירות סכום נכבד ולכן הייתם רוצים לקבל את מיטב השירות ועל כן יש לבדוק ולהתייעץ לפני בחירת חברת פינוי דירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI