דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים מטבחים כפריים: איך משדרגים מטבח ישן
מטבחים כפריים: איך משדרגים מטבח ישן
אביב יועצים 24/02/12 |  צפיות: 2308

יתכן שאתם חושבים שהמטבח בבייתכם אינו נאה כלל. בזמנו, חשבתם שהמטבח יפהפה, אך הרבה מים עברו בירקון, טעמכם השתנה לחלוטין. אינכם יודעים מה עבר בראשכם כשבחרתם את המטבח ההוא. המטבח שרכשתם לפני כעשור ויותר מתחיל להראות מיושן ומשעמם. אתם מוכנים לשינוי, כל שינוי שהוא, אך לא יודעים מהיכן להתחיל.

ראיתם במגזינים תמונות של מטבחים כפריים יפהפיים. מה אפשר לעשות בשביל ליצור אווירה של מטבח כפרי במטבח הקיים? מה אפשר לעשות בכדי שהמטבח הישן שלכם יקבל קצת קסם כפרי? איך מטשטשים פגמים במטבח הקיים? קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם לבצע שינויים במהירות ובקלות במטבחכם תוך הוצאה מינימאלית:

השתמשו במראות כדי ליצור אשליית מרחב: מטבחים כפריים מבוססים על רעיון של שמש, חופש והרבה אור. כדי להשיג את המראה המושך של מטבח כפרי מרווח, אוורירי ומזמין, מקמו מראה גדולה על קיר הסלון הסמוך, כדי שהאור מהחלונות ישתקף בה. מראות יוצרות תחושה של מרחב בכל רחבי הבית - תחושה שמשליכה גם על המטבח.  

אל תשאירו פינות עגומות וריקות: אתם בהחלט יכולים לתלות צמחים מטפסים מהתקרה כדי להכניס אווירה רעננה אל פינה קודרת ומדכדכת. שתלו צמחים מטפסים כדי להכניס שמחה לחלון ערום. תוכלו גם למקם אדנית עם פרחים על אדן החלון. פתחו לרווחה את התריסים, תנו לאור להיכנס פנימה.

הסתירו פגמים בחכמה היכן שצריך: הסתירו פגמים ברצפה, באזורים בהם היא מתבלה. כסו אותם בשטיחים עליזים וחמימים. שטיח עגול הוא נפלא ליצירת אווירה חמימה! היום אפשר למצוא שטיחים לקישוט מטבח כפרי בכל הצורות והצבעים. כך שפגם ברצפה (כתם שלא יורד או שריטות ובלאי) הוא כבר לא קטסטרופה. גם עובש קטן בקיר אפשר להסתיר בקלות על ידי תליית ציור קטן וכפרי או כלי חרס התלוי על וו. היו יצירתיים.

פקחו את העיניים והסתכלו סביב - האינטרנט מציע לכם שפע של רעיונות. גלשו באתרי מטבח כפרי ואמצו את הרעיונות האלה לביתכם. לפעמים הרעיונות הטובים ביותר תמצאו כשאתם סתם תגלשו ברשת מבלי שום כוונה! תדהמו לגלות שאפשר ליישם את הרעיונות האלה במטבח במינימום של זמן ו/או מאמץ! הדפיסו לכם את התמונות שאהבתם ורכזו את כולם בקלסר או במחברת מיוחדת, או קחו דף ועט ורשמו לכם על נייר רעיונות שאהבתם. כך תבטיחו שמה שראיתם לא ישכח במהרה. המחברת עם כל הרעיונות והתמונות תלווה אתכם כשתלכו לסבב קניות וחיפושים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI