דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן יואל יפרח - בנייה בפרדס חנה
יואל יפרח - בנייה בפרדס חנה
לילך כהן 26/03/12 |  צפיות: 2824


מבית דירות ועד שטח לבנייה עצמאית

בנייה היא מושג רחב לאפשרויות שונות להקמת יחידות דיור ברחבי הארץ. אם ניקח את המושבה הוותיקה פרדס חנה שממוקמת באזור השרון הצפוני נראה כיצד תכניות של הקמת גורדי שחקים הן כלל לא רלוונטיות. בשל אופי היישוב הפסטורלי הזה אפשר לראות כיצד גם תכנונים לבנייה רוויה לגובה הם תכנונים צנועים שלא יחסמו את הנוף הירוק המאפיין את סביבת היישוב. כמובן שתכנון אורבני איכותי יהיה כזה שישמור על צביונה של המושבה וימשיך לדחוף קדימה תכניות להקמת שכונות ירוקות בעלות יופי כפרי ואווירת טבע נהדרת. ישראלים שגרים בערים גדולות יכולים לזהות בישוב זה גם מוקד משיכה עצום לבניית בית חלומות על שטח פרטי. כך הם יוכלו לבנות את היחידה המתאימה לצרכיהם ולסגנונם בצורה מושלמת.

מושבה ותיקה שזוכה להתחדשות מרשימה

יזמים שבונים בפרדס חנה מבינים את רצונו של כל אדם לגור במקום שבו לסביבה יש הרבה מה לתרום. אין ספק שכל מי שבודק את גודלה של הדירה או את יתרונותיו של בית קרקע המוצע שלו יביט גם שמאלה וימינה כשהוא יוצא למרפסת או לגינה בכדי לראות עד כמה הסביבה יכולה לתרום לרווחתו. עבודות בנייה בפרדס חנה אינן מתאפיינות רק בשמירה על אופייה הנהדר של המושבה הוותיקה אלא שהן מבוצעות גם בהתייחסות למיקומה הגיאוגרפי מתוך רצון להציג את יתרון המיקום שלה. הנוף הטבעי שמקיף את המושבה, עבודות הפיתוח במקומות שונים ביישוב וכמובן גם אפשרויות התחבורה (תחנה מרכזית ורכבת) והגישה הקלה לכבישים ראשיים חשובים באזור (2,4,65,6) מדגישים כיצד המושבה מתחדשת ומציגה יתרונות מרשימים.

רבים רוצים לראות ירוק בעיניים

לא אחת אנו שומעים עד כמה המילים "איכות חיים" חוזרות ומושמעות ע"י רבים מאלו המעוניינים לרכוש דירה או בית קרקע. אין ספק שלא מעט מתושבי הערים הגדולות רואים ביישוב קטנים בפריפריה הזדמנות מעולה לשדרג משמעותית את איכות החיים שלהם. פרדס חנה מושכת אליה זוגות צעירים וגם משפחות שונות שהבינו כי מכירת הדירה שלהם בעיר הגדולה תאפשר להם להתמקם בבית קרקע מרווח וליהנות מנוף מרשים מסביב. אם נבחן גם את חיי החברה ואת החיפוש אחר שקט בחיים הרי שנבין בקלות עד כמה בנייה בפרדס חנה מושכת אליה רבים. מתוך מחשבה על העתיד עושים רבים צעד אמיץ ומחליטים לשנות את סגנון חייהם כשהם בוחרים בישובים שקטים ואיכותיים כמו פרדס חנה בדרך לשדרוג משמעותי באיכות החיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI